Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pompa apa +garnitura distributie
Skip ads

  • david007

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2016

  • Mesaj Privat
nu am inteles prea bine, pana la urma ar fi dusa garnitura de chiuloasa? Pomba apa + garnitura distributie trebuie si ele schimbate ? multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa garnitura chiulasa in pace, cea de distributie si pompa apa
  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o nedumerire. care e diferenta intre corsele c cu grila fata neagra si alea cu grila cromata?
de vazut am vazut mai tanara cu grila neagra, am vazut corsa cheala, cheala, dar cu grila cromata...
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cele produse pana in 2003 au grila simpla cele dupa 2003 se ma numec facelift. Fa o cautare pe google cu Corsa facelift
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat bara fata la a mea Corsa, din 2001, si bara noua are gauri pentru montare ornament pe grila centrala, la fel ca cele dupa 2003
Intrebarea mea este urmatoarea: se potriveste ornamentu dupa cea cu facelift pe asta care o am eu ?
Atasez o poza sa fie mai clar.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Au fost mai multe facelifturi, asta e cu element cromat si fara bandouri, deci.. Da de ce ti-ai luat cu gauri daca cele din 2001 n-au elementul cromat?Recent am schimbat si eu bara fata si am avut de ales intre una second-hand la 250-300RON si una noua, aftermarket pregatita de vopsit la 175RON. Am luat noua, am zis ca ce-i nou e mai bun. GRESIT! Dupa ce am dat 175 lei pe bara a urmat pregatirea(smirgheluit=munca manuala), grunduirea,vopsirea(din intamplare am avut un tub spray de vopsea pe cod), si mai trebuie sa-i dau inca un strat de vopsea si 3-4 de lac. Acuma vine socoteala: 175bara+50vopsea+50grund plastic+20smirghel+10banda mascare=305RON. Si mai trebuie inca un tub de vopsea si 2 de lac, asta inca 90 lei. Deci total 395RON fara munca mea. Si tine cont ca barele aftermarket sunt calitativ mult sub cele originale. Deci? Teapa mea, puteam sa iau o bara de la dezmembrari cu tot cu grila si proiectoare la 300+transport, gata vopsita si lacuita cu manopera mult mai buna ca a mea(tine cont ca daca faci tu manopera sunt riscuri sa nu-ti iasa bine, sau din prima..).Asta e o greseala care trebuie retinuta, cel putin de mine.. De altfel, sa ai bafta la lucru!

P.S. si nici emblema "Opel" nu se potriveste bine pe bara noua, am pilit putin material sa stea cat de cat lipita de bara..Sad Sad
Un sfat: trimite-o inapoi, si ia-ti una SH,vopsita pe codul masinii, chiar daca mai faci unele retusuri, poti smirghelui fin si dai un strat de lac, iasa ca noua.
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
E prea tarziu acum, deja e vopsita toata, pusa pe masina.. aranjata etc...
Pe bara am dat 150 lei noua, si pregatirea, vopsirea am facut-o pe gratis.
Acum mai trebuie sa gasesc, defapt am gasit ornamentul acela de facelift sa il montez si gata.
Skip ads

  • catalin1

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1994 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am gasit sa cumpar o Corsa C, doar ca are motor de 1.0, ce spuneti se merita o asemenea masinuta, daca da, cam ce pret ar trebui dat maxim? Merg preponderent prin oras.. Consumuri reale? Sau mai degraba sa caut altceva in 4 cilindri?
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca cauti pe forum, gasesti si discutia completa despre 3 sau 4 cilindri. Argumente sunt multe, pe scurt e cam asa: 3 cilindri sunt mai zgomotoase si cam slabute; consumul nu e semnificativ mai mic, reparatiile si piesele cam la fel, ceva mai ieftine la cumparare dar cam totul e cu "depinde" in fata: cum ai grija de ea, ce benzina bagi, ce piese folosesti, ce noroc ai la cumparare.
Sau: cauta pe net si vezi cate se vand in 3 cilindri si cate in 4 , oare de ce?
Sau altfel spus: ambele au lipsuri si calitati, una e putin mai ieftina si una ceva mai scumpa - oare de ce?
Pretul maxim de care intrebi e dat de piata, cauta site-uri de vanzari auto ca sa-ti faci o idee.
Personal as zice asa: ia-ti una de 1.2 litri (4 cilindri), si daca ai grija de ea n-o sa-ti para rau. Cum sa ai grija de ea? suntem aici, o sa-ti spunem daca intrebi dar la cumparare e mai naspa sa dai sfaturi, totul e o chestie de gusturi. Unora le plac si cele in 3 cilindri, si nu-i contrazic, stiu eu ce vrea subconstientul tau?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
catalin1 daca o freci in oras indicat este 1.0l si 4 portiere cu motor in mintile lui si nu reparat de Nea Vasile.
  • danutM

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am cautat dar nu am gasit nimic concret:
Corsa C, 1.2, 2003, 220000km. Masina o am de o luna jumate si se apropie schimbul de ulei + ca vreau sa ii fac si schimbul de filtre. Ce producator recomandati pentru acest model ? Am vãzut ca parerile sunt impartite, MANN, Bosch, etc.
Imi puteti lasa si link?

Saptamana trecuta am facut si ITP-ul. Pe viitor trebuie sa schimb: flansele si bielete, dar nu e nimic urgent(ce mi s-a spus la ITP). Dar am sa le schimb odata cu filtrele + uleiul.

Mulțumesc
Skip ads

  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
La kilometrii astia, aspectele importante ar fi:
- distributia NU e pe viata, se schimba pe la 80-100.000km; e schimbata?
- trebuie verificat EGR si corpul de admisie aer (throttle body) ca se cam murdaresc;
- EGR, debitmetru, sonda lambda1: daca nu sunt schimbate, va trebui sa o faci tu;
- placute de frana, discuri, rulmenti: ai verificat la cumparare?
- in bord se aprind toate becurile la contact?
- daca mergi pe piatra cubica, nu troncane directia?
Toate aceste aspecte le gasesti detaliate pe frum, am vrut sa-ti spun doar ce sa cauti.

Ca si ulei, recomand Mobil1 - cauta pe forum si gasesti discutia completa.
Filtre si restul, parerile sunt impartite - uneori pretul mai mare reflecta calitatea, uneori nu.
  • danutM

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
De distributie am sa vorbesc cu persoana de la care am luat-o, sa vad daca a schimbat-o din 2012 de cand a adus masina in tara.
Se aprimd toti martorii si se sting toti.
Pe piatra cubica nu se simte nimoc ciudat.

La cumparare am facut o diagnosticare in service + tester. Totul a iesit ok.

Acum putin timp am facut ITP-ul si a fost ok, doar de flanse si bielete a spus.

Sa vorbesc la service sa imi curete throttle body si EGR?

De asemenea, EGR, debitmetru, sonda lambda1 isi dau seama cei din service daca trebuiesc schimbate?
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu ai si nu o sa-ti apara curand nici una din problemele de care ziceam, felicitari fostului proprietar si tie, ca ai avut mana buna.
Throttle body si EGR au manifestari tipice, gasesti pe forum topic dedicat, dar hai ca de data asta te ajut eu: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400

In caseta de directie e o bucsa care se uzeaza si face zgomot pe piatra cubica, toata lumea a patit: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

EGR, debitmetru si sonda lambda1 se schimba daca incep sa-ti dea cod de eroare specific, s-ar fi vazut la tester daca era ceva. Hai si la asta, dar de acum incolo cauti tu: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

Am uitat sa-ti zic, daca mai dai pe la service spune-le sa-ti verifice rulmentii de la alternator, compresorul de clima (daca ai) si pompa de apa. Nu-ti mai zic de ce, cauta pe forum si ai sa gasesti discutii compete cu toate aspectele. Drum intins !
  • danutM

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc tare mult. Imi imaginez ca sunt totate discutiile pe forum, dar fara ajutorul tau, sa am o baza de unde sa plec, nu as fi atins toate aceste aspecte.
  • Mihaiepcs

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o problema care ma pune pe ganduri la Corsa mea. Pe display-ul care afiseaza kilometri facuti zilnic imi apare mesajul pentru inspectia tehnica asa cum a fost banuiesc programata : "Insp" . Am incercat sa sterg acest mesaj prin toate metodele gasite pe forum si nu am reusit. Ceea ce ma nelinisteste este faptul ca pe langa acest mesaj la un anumit interval de timp - km , se aprinde si stinge martorul de la frana de mana, ceasurile din bord coboara ca si cum ar fi motorul oprit ...apa , benzina, kilometraj...tot !
Pe langa asta aceea scurta perioada care dureaza cam 10-15 secunde nu merge nici semnalizarea...decat farurile. Deci e o chestie de ma depaseste. Masina functioneaza bine. Revizie am facut acum 1 saptamana. Nu am martori in bord sau alte probleme la ea. Se comporta normal mai putin ceea ce v-am relatat. O rezolvare la aceasta problema? Multumesc.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
e o problema foarte bine cunoscuta la Corsa.. carcasa conector de la instrumente nu face bine contact din cauza vibratiilor. foloseste functia de cautare, cu totii(cred) facem asa.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Si nu are legatura cu intervalul de inspectie tehnica, daca ai facut-o trebuiau sa-ti reseteze contorul cei de la service. Probabil merge si cu interfata de diagnoza.
  • Mihaiepcs

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc. Sa caut un service care stie de problema. Am inteles ca trebuie desfacut bordul si curatata cupla de la ceasuri. As desface-o eu dar imi e teama sa nu stric altceva pe acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR