- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce am rumegat bine ofertele de la Mazda 2, Ford Fiesta si Opel Corsa, am ales. Bineinteles ca am ales Corsa .
Varianta Essentia 1.0L cu aer,servo,dublu airbag,abs,oglinzi electrice,inchidere la 9250 E (TVA inclus). ETA 2-3 luni. Fiesta era in stoc. Eu zic ca merita sa astept
ps: am uitat de radio-cd si 4 difuzoare
pps: cei din VL sunt aproape praf. au sustinut ca la varianta aleasa de mine nu exista (chiar si cu timp de asteptare) decat culoarea alb (nu am vrut metalizata ca sa nu sar peste cei 9250 E). In plus mi-au spus ca daca optez pt "asteptare" masina va fi facturata ca "productie 2009" asta insemnand un cost suplimentar de 100 E. Le-am spus "bineinteles ca veti include acesti 100 E in cei 9250 E". Raspunsul este usor de imaginat. Lucrurile au stat altfel la alt dealer.
Ultima modificare facuta de taxiboy la Joi 02 Oct, 2008 4:39 pm
Varianta Essentia 1.0L cu aer,servo,dublu airbag,abs,oglinzi electrice,inchidere la 9250 E (TVA inclus). ETA 2-3 luni. Fiesta era in stoc. Eu zic ca merita sa astept
ps: am uitat de radio-cd si 4 difuzoare
pps: cei din VL sunt aproape praf. au sustinut ca la varianta aleasa de mine nu exista (chiar si cu timp de asteptare) decat culoarea alb (nu am vrut metalizata ca sa nu sar peste cei 9250 E). In plus mi-au spus ca daca optez pt "asteptare" masina va fi facturata ca "productie 2009" asta insemnand un cost suplimentar de 100 E. Le-am spus "bineinteles ca veti include acesti 100 E in cei 9250 E". Raspunsul este usor de imaginat. Lucrurile au stat altfel la alt dealer.
Ultima modificare facuta de taxiboy la Joi 02 Oct, 2008 4:39 pm
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
syly
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1993 X17DT / 1.7 TDS ( 60 Kw / 82HP)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
eu am 1.2..deci discutiid e motor iasa din Caroseria?!/////ce te intereseaza la ea....forma banuiesc ca o sti...nu e zgomotoasa decat la viteze mari..peste 130 km/h......interiorul mie mi se pare cel mai spatios din clasa sa...finisaje ok...linia clasica opel se respecta..foarte ciudati stalpii laterali fatza....arcuire mare....dureaza putin pana te obisnuiesti cu asigurarea in virajele la stanga....MARE ATENTIE...mai ales la treceri de pietoni...nici nu-ti dai seama si te trezesti cu ei in fatza...mai multe nush ce sa-ti spun...eu unu sunt foarte incantat de ea....si motorizare, si comportament...tot tacamu...sa ai bafta de ea
inalt
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
inalt
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pysteck
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2007 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2008
- Mesaj Privat
Eu am o Corsa D 1.2 easytronic si nu pot sa spun ca sunt multumit si nici nemultumit
are 15.000 de Km nu imi mai merg rezistentele la luneta
la 10.000 de Km am schimbat discurile de frana deoarece se ovalizasera
si cred ca am probleme si cu placa de presiune dar le este frica sa recunoasca sau sa se apuce de ia
la 8.000 de Km am schimbat softul la ea deoarece isi pierduse parametrii de alimentrare si de raport viteze
am fost de 7 ori sa imi regleze usile sa nu ma bata le denivelari
consuma 10% in oras
afara nu ma plang deoarece merge chiar merge ptr clasa ei te scoate bine
frana f buna ( la 120-130 Km/h era sa intru frontal intr-o Dacie noroc cu ABS-ul ca a oprit
are 15.000 de Km nu imi mai merg rezistentele la luneta
la 10.000 de Km am schimbat discurile de frana deoarece se ovalizasera
si cred ca am probleme si cu placa de presiune dar le este frica sa recunoasca sau sa se apuce de ia
la 8.000 de Km am schimbat softul la ea deoarece isi pierduse parametrii de alimentrare si de raport viteze
am fost de 7 ori sa imi regleze usile sa nu ma bata le denivelari
consuma 10% in oras
afara nu ma plang deoarece merge chiar merge ptr clasa ei te scoate bine
frana f buna ( la 120-130 Km/h era sa intru frontal intr-o Dacie noroc cu ABS-ul ca a oprit
- Neouber
- ***
- 596 mesaje
- din 26 Nov 2007
- Corsa 2008 Z12XEP
- Timis
Neouber
- Mesaje scrise: 596
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Deci ..am 6300 de km..e luat din 04.2008...tot 1.2
Probleme
..... rigiditate la denivelari..chestie cunoscuta de altfel la Corsa
...... unitate CIM - dusa...am resoftat-o dar degeaba..urmeaza sa o schimb saptamana viitoare pe garantie
...... consum urban (rm valcea)..drumuri scurte maxim 4-5 km...cu trafic si stat in semafoare, clima pe auto 24 grade....undeva intre 7.5-8 %..., iar afara 5.5..daca cuplez pilotul automat scade spre 5-3 de-a dreptul (ce-i drept..2 persoane si nu foarte multe bagaje)..
...... zgomot la viteze mari....zici ca ai un geam deschis
........ condus relativ sportiv, fapt care vineri s-a materializat in acrosarea unui monovolum...franele bune....a intrat si ABS-ul dar eram prea aproape de el..si cam cu viteza....per ansamblu sunt multumit de ea...intra-adevar....13800 euro...cat a costat..e cam mult pentru o masinutza (chiar si cu dotari)..dar eu sunt multumit...asta am vrut , asta am luat
Probleme
..... rigiditate la denivelari..chestie cunoscuta de altfel la Corsa
...... unitate CIM - dusa...am resoftat-o dar degeaba..urmeaza sa o schimb saptamana viitoare pe garantie
...... consum urban (rm valcea)..drumuri scurte maxim 4-5 km...cu trafic si stat in semafoare, clima pe auto 24 grade....undeva intre 7.5-8 %..., iar afara 5.5..daca cuplez pilotul automat scade spre 5-3 de-a dreptul (ce-i drept..2 persoane si nu foarte multe bagaje)..
...... zgomot la viteze mari....zici ca ai un geam deschis
........ condus relativ sportiv, fapt care vineri s-a materializat in acrosarea unui monovolum...franele bune....a intrat si ABS-ul dar eram prea aproape de el..si cam cu viteza....per ansamblu sunt multumit de ea...intra-adevar....13800 euro...cat a costat..e cam mult pentru o masinutza (chiar si cu dotari)..dar eu sunt multumit...asta am vrut , asta am luat
- Lucian4you
- *
- 26 mesaje
- din 17 Feb 2007
- Bucuresti
Lucian4you
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2007
- Mesaj Privat
Pysteck a scris:Eu am o Corsa D 1.2 easytronic si nu pot sa spun ca sunt multumit si nici nemultumit
are 15.000 de Km nu imi mai merg rezistentele la luneta
la 10.000 de Km am schimbat discurile de frana deoarece se ovalizasera
si cred ca am probleme si cu placa de presiune dar le este frica sa recunoasca sau sa se apuce de ia
la 8.000 de Km am schimbat softul la ea deoarece isi pierduse parametrii de alimentrare si de raport viteze
am fost de 7 ori sa imi regleze usile sa nu ma bata le denivelari
consuma 10% in oras
afara nu ma plang deoarece merge chiar merge ptr clasa ei te scoate bine
frana f buna ( la 120-130 Km/h era sa intru frontal intr-o Dacie noroc cu ABS-ul ca a oprit
are 15.000 de Km nu imi mai merg rezistentele la luneta
la 10.000 de Km am schimbat discurile de frana deoarece se ovalizasera
si cred ca am probleme si cu placa de presiune dar le este frica sa recunoasca sau sa se apuce de ia
la 8.000 de Km am schimbat softul la ea deoarece isi pierduse parametrii de alimentrare si de raport viteze
am fost de 7 ori sa imi regleze usile sa nu ma bata le denivelari
consuma 10% in oras
afara nu ma plang deoarece merge chiar merge ptr clasa ei te scoate bine
frana f buna ( la 120-130 Km/h era sa intru frontal intr-o Dacie noroc cu ABS-ul ca a oprit
cum ti-ai dat seama k discurile de frana erau ovalizate?....am si eu opel corsa 1.4 Sport
Pysteck
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2007 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2008
- Mesaj Privat
atmcalin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
Opel Corsa Enjoy 1.3CDTI Easytronic 90cp (66kW).
Masina cumparata in martie 2008. Kilometri 5000. Majoritatea in oras + un drum Bacau-Sighisoara-Bacau si cateva prin apropierea Bacaului.
Puncte foarte tari:
-confortul. Te simti ca intr-o masina de lux. Spatiu, aer, parbriz mare, comenzi accesibile. Cutia Easytronic ajuta mult.
-sistemul audio suficient de puternic
-zgomotul redus (mi se pare se aude mai incet de la 60km/h in sus decat sub 60).
-directia senzationala.
-franele foarte performante. franare pe distanta mica dar fara sa vii in gat ca la dacie.
-aspectul. poate e subiectiv dar mi se pare ca arata mult mai bine decat orice Kia, Fiat, Ford, Dacia, Skoda, etc. din aceeasi clasa.
Puncte mai slabe:
-demarajul. Se chinuie cam mult sa o ia din loc indiferent ca plec manual, automat, in modul sport sau iarna.
-consumul. 8% iarna (fara climatizare) mi se pare cam mult pentru o masinuta pe diesel.
Nu am avut nici o problema tehnica. Iarna la temperaturi sub -10 grade mai dadea o alarma (din cate am dedus eu din manual era vorba de apa in rezervor - nu il aveam chiar plin) dar mergeam fara probleme si nu am avut nici o problema cu pornirea.
Masina cumparata in martie 2008. Kilometri 5000. Majoritatea in oras + un drum Bacau-Sighisoara-Bacau si cateva prin apropierea Bacaului.
Puncte foarte tari:
-confortul. Te simti ca intr-o masina de lux. Spatiu, aer, parbriz mare, comenzi accesibile. Cutia Easytronic ajuta mult.
-sistemul audio suficient de puternic
-zgomotul redus (mi se pare se aude mai incet de la 60km/h in sus decat sub 60).
-directia senzationala.
-franele foarte performante. franare pe distanta mica dar fara sa vii in gat ca la dacie.
-aspectul. poate e subiectiv dar mi se pare ca arata mult mai bine decat orice Kia, Fiat, Ford, Dacia, Skoda, etc. din aceeasi clasa.
Puncte mai slabe:
-demarajul. Se chinuie cam mult sa o ia din loc indiferent ca plec manual, automat, in modul sport sau iarna.
-consumul. 8% iarna (fara climatizare) mi se pare cam mult pentru o masinuta pe diesel.
Nu am avut nici o problema tehnica. Iarna la temperaturi sub -10 grade mai dadea o alarma (din cate am dedus eu din manual era vorba de apa in rezervor - nu il aveam chiar plin) dar mergeam fara probleme si nu am avut nici o problema cu pornirea.
Pysteck
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2007 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2008
- Mesaj Privat
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Opel Corsa 1.4 benzina, din noiembrie. Nu am nimic sa-i reprosez pana acum. Am putini km, e masina noua, dar nu am patit nimic cu ea care sa ma faca sa stramb din nas. Pe drumul de Oradea-Cluj, pe serpentinele de la Piatra Craiului, am fost surprins ce bine se descurca, la urcus si la coboras, dar cel mai mult imi place ce bine urca pantele abrupte.
E foarte adevarat ca nu trag de ea, pentru ca poate si mai mult, dar nu fortez. Motorul este oricum in rodaj inca...
Consumul (la pompa cu bagat benzina full si mers 100 de km si apoi iar bagat benzina full) nu l-am facut, insa sunt foarte multumit de consum per ansamblu. Ma duc preponderent in oras cu ea, si sunt foarte multumit. De fapt masina este peste asteptari. Am obtinut un discount ff bun la ea, o reducere de vreo 2000 de eur si am luat-o la 11700. La banii astia eu cred ca masina este ireprosabila...
Legat de condusul sportiv, sau de pretentiile de performante sportive pe care le au unii de la o asemenea masina: cred cu tarie ca masinile astea nu sunt concepute pentru condus sportiv, cu viteze mari si cu bruscari de comenzi. Daca vrei o masina sportiva si-ti place Opel, iti iei Astra CC (sau cum se numeste) - modelul acela cu 3 usi care e si la un pret excelent acum ca-i criza, si care e masina sport. Desi... daca vrei sport si senzatii tari, cred ca ideal e sa cauti in alta parte masina respectiva (Audi, BMW samd). Asta e parerea mea.
Am citit posturi ale unora care sunt foarte nemultumiti ca nu poti schimba usor becurile din faruri si ca bate nu stiu ce pe nu stiu unde, dar eu n-am patit asa ceva, sper sa nici nu patesc. Consider ca daca ai grija de ea si nu o fortezi (plecari de pe loc cu fluieraturi de roti, curbe bruste, franari foarte puternice, accelerari cu pedala pana la fund), nu ar trebui sa ai probleme cu Corsa.
Spunea cineva mai sus de varianta Diesel: m-am documentat inainte sa iau masina si am vazut ca motoarele Diesel de la Corsa sunt luate de la Fiat. A fost o singura informatie care m-a lecuit total de gandul de a-mi lua diesel... Motoarele si masinile Fiat sunt proaste, chestia asta cred ca o stie toata lumea, sau aproape toata lumea care e interesat de masini si care citeste si se informeaza in legatura cu subiectul auto. Oricum, eu benzina imi doream, insa motorul de 1.3 Diesel mi se parea totusi o varianta de luat in seama, avand in vedere consumul redus. Stiam insa ca intretinerea e mai scumpa si ca pretul masinii e mai mare; eu folosind masina preponderent in oras, era clar ca ar fi mai OK sa-mi iau pe benzina.
Mai merg cu ea, si o sa vedem daca apar probleme. Pana acum insa, n-am ce sa-i reprosez, dupa cum spuneam
Am un Opel Corsa 1.4 benzina, din noiembrie. Nu am nimic sa-i reprosez pana acum. Am putini km, e masina noua, dar nu am patit nimic cu ea care sa ma faca sa stramb din nas. Pe drumul de Oradea-Cluj, pe serpentinele de la Piatra Craiului, am fost surprins ce bine se descurca, la urcus si la coboras, dar cel mai mult imi place ce bine urca pantele abrupte.
E foarte adevarat ca nu trag de ea, pentru ca poate si mai mult, dar nu fortez. Motorul este oricum in rodaj inca...
Consumul (la pompa cu bagat benzina full si mers 100 de km si apoi iar bagat benzina full) nu l-am facut, insa sunt foarte multumit de consum per ansamblu. Ma duc preponderent in oras cu ea, si sunt foarte multumit. De fapt masina este peste asteptari. Am obtinut un discount ff bun la ea, o reducere de vreo 2000 de eur si am luat-o la 11700. La banii astia eu cred ca masina este ireprosabila...
Legat de condusul sportiv, sau de pretentiile de performante sportive pe care le au unii de la o asemenea masina: cred cu tarie ca masinile astea nu sunt concepute pentru condus sportiv, cu viteze mari si cu bruscari de comenzi. Daca vrei o masina sportiva si-ti place Opel, iti iei Astra CC (sau cum se numeste) - modelul acela cu 3 usi care e si la un pret excelent acum ca-i criza, si care e masina sport. Desi... daca vrei sport si senzatii tari, cred ca ideal e sa cauti in alta parte masina respectiva (Audi, BMW samd). Asta e parerea mea.
Am citit posturi ale unora care sunt foarte nemultumiti ca nu poti schimba usor becurile din faruri si ca bate nu stiu ce pe nu stiu unde, dar eu n-am patit asa ceva, sper sa nici nu patesc. Consider ca daca ai grija de ea si nu o fortezi (plecari de pe loc cu fluieraturi de roti, curbe bruste, franari foarte puternice, accelerari cu pedala pana la fund), nu ar trebui sa ai probleme cu Corsa.
Spunea cineva mai sus de varianta Diesel: m-am documentat inainte sa iau masina si am vazut ca motoarele Diesel de la Corsa sunt luate de la Fiat. A fost o singura informatie care m-a lecuit total de gandul de a-mi lua diesel... Motoarele si masinile Fiat sunt proaste, chestia asta cred ca o stie toata lumea, sau aproape toata lumea care e interesat de masini si care citeste si se informeaza in legatura cu subiectul auto. Oricum, eu benzina imi doream, insa motorul de 1.3 Diesel mi se parea totusi o varianta de luat in seama, avand in vedere consumul redus. Stiam insa ca intretinerea e mai scumpa si ca pretul masinii e mai mare; eu folosind masina preponderent in oras, era clar ca ar fi mai OK sa-mi iau pe benzina.
Mai merg cu ea, si o sa vedem daca apar probleme. Pana acum insa, n-am ce sa-i reprosez, dupa cum spuneam
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- MarianPlop
- **
- 83 mesaje
- din 15 Mar 2009
- Corsa 2008 1.4
- Cluj
MarianPlop
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2008 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
Not entirely so...
Pentru ca ai spus o chestie care nu e adevarata, si pentru ca nu gasit un site pe care sa scrie negru pe alb provenienta motoarelor, m-am pus sa le scriu un e-mail celor de la Opel, Germania.
Iata ce mi-a raspuns Johanna Lomp-Knetsch de la GM Powertrain Germany Communications:
Dear ....,
Thanks for your request and your interest in our engines which my colleague forwarded to me.
We produce both Twinport engines, the 1.2 L and the 1.4 L , in our plant in Aspern, Austria.
As you know the joint venture with GM Powertrain and Fiat was dissolved in 2005. Today we have only a joint venture with Fiat for the engine plant in Bielsko-Biala, Poland, where our 1.3 L CDTI engine is produced.
Kind reagrds
Johanna Lomp-Knetsch
Asadar, nu vorbi tu din auzite. Informeaza-te inainte sa spui ceva cu atata hotarare... Nu de altceva, dar poti induce in eroare alti forumisti...
In caz ca nu crezi ca e-mailul primit e veridic, pot sa-ti fac forward la e-mail pe o adresa de e-mail privata. De asemenea, pot sa-ti dau adresa de e-mail sa o intrebi personal pe Doamna Johanna Lomp-Knetsch, in cazul in care nu ma crezi.
Sa ne auzim cu bine.
Pentru ca ai spus o chestie care nu e adevarata, si pentru ca nu gasit un site pe care sa scrie negru pe alb provenienta motoarelor, m-am pus sa le scriu un e-mail celor de la Opel, Germania.
Iata ce mi-a raspuns Johanna Lomp-Knetsch de la GM Powertrain Germany Communications:
Dear ....,
Thanks for your request and your interest in our engines which my colleague forwarded to me.
We produce both Twinport engines, the 1.2 L and the 1.4 L , in our plant in Aspern, Austria.
As you know the joint venture with GM Powertrain and Fiat was dissolved in 2005. Today we have only a joint venture with Fiat for the engine plant in Bielsko-Biala, Poland, where our 1.3 L CDTI engine is produced.
Kind reagrds
Johanna Lomp-Knetsch
Asadar, nu vorbi tu din auzite. Informeaza-te inainte sa spui ceva cu atata hotarare... Nu de altceva, dar poti induce in eroare alti forumisti...
In caz ca nu crezi ca e-mailul primit e veridic, pot sa-ti fac forward la e-mail pe o adresa de e-mail privata. De asemenea, pot sa-ti dau adresa de e-mail sa o intrebi personal pe Doamna Johanna Lomp-Knetsch, in cazul in care nu ma crezi.
Sa ne auzim cu bine.
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
GM Powertrain Europe is a company created by General Motors to develop engines and transmission for the GM group.
It was known as Fiat-GM Powertrain until the termination of the GM and Fiat merger talks, and earlier as Opel Powertrain.
Deci daca si Fiat a bagat bani in compania respectiva pentru a folosi motoarele la masinile sale nu inseamna ca motorul e italienesc, sa ne intelegem
De asemenea te rog sa analizezi cate probleme apar la cel pe benzina ai cate la cel pe motorina.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Powertrain
Si in plus , in caz ca nu stiai motorul 1.3 a fost declarat motorul anului 2005 , ce motor naspa ntz tz tz
It was known as Fiat-GM Powertrain until the termination of the GM and Fiat merger talks, and earlier as Opel Powertrain.
Deci daca si Fiat a bagat bani in compania respectiva pentru a folosi motoarele la masinile sale nu inseamna ca motorul e italienesc, sa ne intelegem
De asemenea te rog sa analizezi cate probleme apar la cel pe benzina ai cate la cel pe motorina.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Powertrain
Si in plus , in caz ca nu stiai motorul 1.3 a fost declarat motorul anului 2005 , ce motor naspa ntz tz tz