Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • 50 cent

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am un prieten care a avut aceeasi problema si si-a curatat injectoarele si i-a mers umpic mai bine dupa aceea... dar nu garantez nimic .
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca tot in alternator e problema . Poate sa fie releul regulator (chiar daca l-ai schimbat,se strica destul de repede).Asa cum zice si Ron scoate cureaua si lasa-o sa mearga pe baterie si vezi daca mai fluctueaza relatiul.Daca pornesti asa consumatorii (fara curea) pe rand, tensiunea pe baterie scate rapid dar nu trebuie sa se opreasca motorul imediat.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am fost la Opel astazi. Intr-adevar, pozitia TPS trebuie sa fie intre 0%-1,5%, deci la mine e reglata bine. Inseamna clar ca nu e de la asta. Imi ramane sa incerc cu alt alternator sau cum zicea Ron, a scot cureaua de la agregate
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
dar scoate mai bine doar bornele alternatorului, e mai simplu.
Skip ads

  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
in Constanta e mai greu cu cineva priceput, daca nu ti-o faci singur...
mi se pare ciudat sa suspectezi prea mult aer in amestec, daca motorul merge si trage normal. mie nu mi se pare normal 12.3V, regulatorul de tensiune ar trebui sa-si faca treaba, se poate sa fie el de vina sau sa n-aiba cu cine sa-si faca treaba...
ar trebui sa vezi cat e IAC-ul in momentul cand apare problema.
inca o proba: cand incepe relantiul sa scada, ce se-ntampla daca daca incerci sa accelerezi (usor) ?
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
12,3 V am la relanti cu toti consumatorii porniti. La relanti, cand apas usor acceleratia, are o tentativa de a se subtura si da usor in nas. Cand plec de pe loc, da in nas destul de suparator. In rest merge super bine. Ciudat este ca atunci cand nu am nici un consumator pornit, relantiul fluctueaza usor, dar nu se stabilizeaza niciodata, iar luminile la bord palpaie usor, aleatoriu. Chiar maine o sa incerc fara alternator in functiune. Deja nu mai stiu ce sa mai incerc. Astazi am fost la Opel si am stat cu nasul in TIS mult timp. Se pare ca toate reglajele sunt OK dar rezultatul este altul.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca da in nas si fara consumatori e posibil sa fie ceva la motor/relanti.
daca luminile palpaie usor e un punct de plecare, de la ele spre regulatorul de tensiune. inca o posibilitate: am citit undeva pe net ca acest simptom se datoreaza foarte probabil unui fir de masa imperfect (dar cred ca asta ar trebui sa se manifeste, mult mai putin, si cu motorul oprit).
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva care are TIS unde sunt masele pe Astra G X16XEL '98? Dau o bere ...
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Cei de la Opel din Constanta ... si nu numai ... lucreaza cu cei de la E.E. Electrics Bucuresti, Calea Plevnei nr. ??? - repara alternatoare sau electomotoare, fac schimb, etc. Stie cineva mai multe despre ei?
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
dupa cum descrii tu defectul eu cred (parerea mea)ca ai si tu un contact imperfect. citeste topicul cu cod 13 sau 44 si vezi ce am patit eu .Poti sa faci si tu masuratoarea pe care am facut-o eu .poate ne dai niste valori masurate la masina ta(in relanti,cu consumatori ,fara consumatori).Succes
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
O sa ma duc la Opel sa fac un test pe Tech 2 si sa compar valorile mele cu cele normale la MAP, MAT, IAC, TPS, Oxigen sensor. Am luat valorle normale dintr-un manual de service Haynes si o sa le compar cu ce mi-a iesit mie. Abia astept sa vad. Va tin la curent
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Test cu Tech 2. Totul merge abolut perfect. Maine vine un alternator reconditionat (nou) de la EE Auto Electric Bucuresti, pentru proba. Daca rezolv problema, il cumpar, daca nu, o vand. Laughing Costa cam 6,1 mil la schimb cu cel vechi.
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am schimbat astazi alternatorul cu unul nou. NU S-A REZOLVAT PROBLEMA, adica tot scade mult turatia cand intra un consumator puternic. Deja nu mai stiu ce sa fac, ma resemzez usor, usor si voi da vina pe ECU ca nu stie sa-si regleze turatia de relanti sau pe cei de la Opel ca fac masini proaste ... sau pe cei de la reprezentanta Opel ca nu-si dau nici cel mai mic interes sa rezolve probleme ciudate si complicate. Cred ca asa am rezolvat problema, citand pe seful de service: ASA E NORMAL SA FACA. Daca totusi nu sunteti de acord cu acest raspuns, astept cu nerabdare sugestii.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Hmmm...f ciudat.Intrebare : cum fluctueaza tuartia pana in momentul in care se stabilizeaza? E ceva de genul : pornesti motor -> 950rpm -> bagi consumator -> scade brusc la 500 rpm -> sare la 1200-1500rpm -> fluctueaza intre 900rpm si 1500/1400/1300/1200/1100/1000/900rpm -> stabilizare ?
Daca da, primul lucru la care trebuie sa te uiti este regulatorul de turatie(relanti). Ma rog, asta ar fi al doilea, dar cu alternatorul zici ca deja ai facut-o. Cand ziceai ca ai sch alternatorul, te refereai la tot alternatorul sau doar puntea de diode ? Pentru ca daca sch o dioda si ai rel ars -> varza sau invers daca ai releul bun si ti se arde doar o dioda iti afecteaza si releul (asta se prajeste imediat).
Inca ceva la care trebuie sa te uiti : in ce stare e catalizatorul tau (mai exact carbunele) ?
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca IAC-ul e bun? De ex. dimineata cind e rece motorul ai turatia mai mare decit la cald (cam 1200rpm) sau nu?
Oricum si diferenta 14,3 (fara consumatori) la 12,3 (cu consumatori) mie nu mi se pare ok. Din calcule ar fi asa 2V inmultit cu 100A = 200W, aceasta putere se consuma pe circuite care se alimenteaza pe 12V deci avem 200W / 12V = 16.6A ceea ce mi se pare destul de mult.
Oricum eu propun sa incercam careva (inclusiv eu) care avem voltmetru sa masuram si la noi sa vedem ce diferenta apare cu consumatori si fara.
Haideti sa-l ajutam pe om ca-si schimba parerea despre opel (in rau) si nu e bine. Very Happy
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Indiferent cati consumatori sunt cuplati, la bornele acumulatorului voltmetrul trebuie sa indice cam 14V pt. ca sistemul este gandit sa compenseze orice consum pana la cap. maxima a alternatorului. 12,3V inseamna practic ca nu incarca. Ai verificat densitatea electrolitului din acumulator ? Vezi ca la un drum lung in conditiile astea poate sa se descarce complet...
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am facut masuratori, dar inainte de asta la mine e o chestie interesanta despre care am mai scris: https://www.clubopel.com/vie...58&highlight= . Deci daca pornesc motorul cind e frig afara (cum e acuma) primele 5 min. motorul parca nu merge chiar rotund (bine e si rece...) si lumina din bord si de la faruri pilpie un pic. Dupa 5 min se aude un "click" (releu) si totul devine ok motorul merge rotund si lumina nu mai pilpie. Inca nu stiu daca asa trebuie sa fie sau nu dar nici nu ma mai deranjeaza (oricum o incalzesc cind e frig cam 5min.).
Am facut masuratori fara consumatori si cu consumatori (radio dat tare, dezaburire si faza lunga).
In primele 5 min. aveam 13,15V fara consumatori si 11,85V cu consumatori. Dupa "click" aveam 14,00V fara si 13,7V cu consumatori.
Din asta as trage concluzia ca partea electrica e la tine problema: alternator, punte redresoare sau (mai ales) releul stabilizator (cred ca asa-i zice). Sper sa te ajute informatiile astea. Si daca cei la care ai fost ("electricieni") li s-a parut normala diferenta (la tine) de 14,3 la 12,3V ar fi bine sa nu mai mergi pe la ei. Poate-ti recomanda cineva un service bun din bucuresti si cred ca merita sa faci un drum decit sa-si mai dea "doctoratul" toti "meseriasii" de electricieni. Very Happy
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Vezi un electrician bun, poare ca sunt carbunii uzati sau intepeniti in praf de carbune in interiorul alternatorului, si asta desrul de urgent pana nu ti se arde ceva din cauza arcului electric
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Fratilor, ALTERNATORUL DE PROBA ERA NOU-NOUT - de la reprezentanta OPEL Constanta. L-am vazut cu ochii mei. Dupa montare, facea la fel. L-am pus pe cel vechi, normal ca face la fel. Mi-au pastrat masina in service si luni dimineata o sa faca rescriere de soft la ECU. Ei cred ca ar fi de la calculator, ceva probleme software. Daca nici asa nu se schimba nimic, mi-au spus clar ca ii depaseste problema si nu mai au solutii. Dimineata, relantiul este marit, la cca 1300-1200 ture. Apoi scade treptat, pana la turatia de relanti, setata la 900. Cand ajunge in 900, parca cineva sau ceva "da drumul la turometru" si incepe sa fluctueze singur de la 500 la 900, pana cand intr-un final se stabilizeaza (relativ). Dac ii dau 2 pedale de acceleratie, isi revine imediat. Dupa stabilizare, daca dau drumul la un consumator, turatia scade rau, apoi incet se stabilizeaza. Daca in momentul in care turatia scade si eu decuplez consumatorul, imediat se ridica la 900. IAC-ul e nou nout, original de la Opel, la fel si regulatorul de presiune din rampa de injectoare!!! Inca o chestie de verificat: daca misc servodirectia, turatia scade, daca tin la cap de cursa, turatia scade rau de tot si trepideaza motorul. Cand plec de pe loc, da putin in nas. In rest, demareaza, se infige si fuge ca una noua.
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Ma gandesc serios sa nu fie de la injectoare. Stie cineva cat costa un set de 4 buc pentru X16XEL?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR