Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
georgeseba a scris:sal.
unde ma sfatuiti sa repar ecu astra g z16se?

cred ca cel mai simplu il cauti de dan cuciureanu, e pe forum vezi ca are post mai sus, si te indruma el ce si cum
Skip ads

  • dacu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa fiu on topic, dar in acelasi timp subliniez si o problema a masinii, poate gasesc un raspuns :

De ceva vreme s-a aprins martorul cu cheita. Am mers la Bosh, pe Poitiers, au pus tester, s-au invartit pe langa erori ceva vreme, s-au gandit... Verdict: un nou senzor pentru pedala de acceleratie care vine la pachet cu pedata. Vreo 1500RON cel mai ieftin. Din lipsa de bani am amanat, dar mi-am zis ca tot imi propusesem sa schimb apa de pe instalatie, sa fac macar asta.

Dupa o saptamana... vasul de expansiune gol! Completez si dupa o saptamana... iar gol, deschid capota.. si dupa un furtunas... curgea apa ca la fantana arteziana.

Am mers la Autocenter, au gasit nu stiu ce conector fisurat, au rezolvat rapid (si zic eu ieftin: 100RONI piesa, vreo 50 parca manopera), dar am stat 3 ore cu masina pe rampa pentru ca nu o puteam scoate, blocasera un Golf (n-am inteles exact: frana de mana trasa, masina incuiata, computer blocat (!?))
Concluzie: Autocenter ok pentru mine, greseala maxima pentru posesorul Golfului. Bosh... o bila neagra!

Dupa ceva vreme se aprinde martorul de la frana. Am citit pe acest forum despre BTM si am dat o fuga.
Rapid: problema cu frana a fost rezolvata, prin completarea lichidului... 35 lei
Diagnoza (ca am zis sa mai cer o parere): 75 lei. Verdict: ECU busit, necesara inlocuirea, pret 4000. Inclin sa cred ca a fost verdictul corect, pentru ca baietii de acolo, profesionist, au verificat fiecare eroare, inclusiv cea cu senzorul de la pedala, pe care l-au inlocuit cu unul ok, au masurat curentii pe pini etc si totul era ok.

Concluze: La BTM sunt baieti seriosi si profesionisti, care stiu cum sa trateze o problema. Bosh, ii mai dau o bila neagra...

Evident ma doare inima, dar m-am apucat sa strang banii...

Am mai citit despre faptul ca la opel ECU este foarte des o durere de cap si ca uneori se poate rezolva prin refacerea lipiturilor reci (sper sa nu gresesc)
Nu stiu daca solutia s-ar aplica si in cazul meu... idea e ca masina merge cu eroarea, dar e ... lenta, n-are "zvac"

Este cineva prin Iasi care ar putea sa ma ajute cu asta? Citeam mai sus despre dl Dan Cuciureanu ...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Probabil ai Z14XE / Z16XE sau Z16SE, se face Laughing
La Opel lipituri doar la EDU Y17DT si acolo discutabile, la ECU ai fir de aluminiu sudat si la multe nu exista 'fire si lipituri". Sa lipeasca altii aluminiu cu fludor...
  • dacu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Probabil ai Z14XE / Z16XE sau Z16SE, se face Laughing
La Opel lipituri doar la EDU Y17DT si acolo discutabile, la ECU ai fir de aluminiu sudat si la multe nu exista 'fire si lipituri". Sa lipeasca altii aluminiu cu fludor...


Cu riscul de a lua warn, continuii discutia.

Imi cer scuze ca nu am precizat. Da, motorul e Z14XE, si vorbim despre un Opel Astra G din 2001. Sa inteleg ca se poate rezolva? Daca este timp si disponibilitate, astept un mesaj privat cu date de contact, cam cat ar dura si un pret. De fapt oricum ar fi mai ieftin, astfel incat banii sunt pe locul 2.

Precizez insa ca sunt neindemanatic cand vine vorba de masini... si ma indoiesc ca si dupa ce voi citi un manual in care se descriu detaliat pasii si fiecare surub.. tot ma vad incapabil sa vin cu el in ... sacosa...
Skip ads

  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Un numar de telefon al tipului care face unghiurile de fuga, din Tatarasi, are cineva ?
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
moshu1 , am fost la BTM pentru reglat unghiuri. Dupa jdemii de unghiuri refacute , si 4d , si la sfoara , am ajuns la BTM.

Concluzii importante : Fac treaba buna , buna.

Concluzii mai putin importante (cel putin cu mine) : imi vorbeau de la un nivel prea inalt , si nu prea vroiau sa stea la discutii. Ori au fost prea multe intrebari de la mine , ori nu aveau chef , ori erau nervosi / suparati etc.

Dar, am rezolvat-o cu unghiurile : Masina nu mai trage deloc in nici o parte (cat e drumul drept) . Dupa cateva milioane date in alte parti , a venit randul sa dau bani cu folos.

Multumesc BTM.


P.S. Acum trebuie sa scap de trepidatiile enervante din volan (la viteza mai mare de 110km/h simt o vibratie usoara in volan , tremurand. Nu e deranjanta dar peste 130 KM/h deja nu imi place). Echilibrat roti , pusi gume ~ noi , si tot nu rezolvai nimic. Mai astept.
  • cip_dmx

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salut colegii spuneti_mi un servis bun in iasi vreau sa schimb bucsele spate vectra b ultima oara le_am schimbat la un servis unde le_)a batut cu tubulara si ciocanu pana le_a spart vreau un servis prin iasi unde sa lucreze finut si cu o presa ceva evident si ieftin...cum e mai bine sa vin eu cu piese sau comanda ei? multumesc un sfat pls
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La BTM au meseriasi mai finuti cum ii califici tu, au experienta si evident presa hidraulica de banc. Eu la ei am fost cu tamburii spate in mana sa scot rulmentii. Acum a picat unul ca nu am pus noi pe oale noi cum de fapt se face, are o camasa infima. Am fost cu tamburul in mana la niste garaje langa fortele de munca, 15 lei inlocuit rulment cu o presa cam pe genunchi, chestia e ca a lucrat maxim 5 minute deci cat e ora de manopera la ei ? Nici nu stia seful cat sa ceara, l-a intrebat pe mecanic si daca tot au fost asa scumpi am vrut si factura.
Astia de la BTM prefera sa puna ei piesele lor ca stiu ce marca trebuie dar te primesc si cu ale tale. Ca pret tot aia este, poate putin mai ieftin la ei.

LE
Ca sfat, cand intrebi de pret si alte bla bla chestioneaza daca a mai facut (aici toti vor spune ca da), care bucse se inlocuiesc, de ce pica si te prinzi daca a mai facut la Vectra ca la asta nu e chiar simpla treaba, sa nu ajungi sa tina iar cateva luni. La BTM nu intreba ca astia de ani buni numai Opel si VW halesc si stiu meserie si secrete
Skip ads

  • mihail75

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2011

  • Mesaj Privat
oameni buni, mai merge cineva de aici la Gold&Platin? Eu am masina noua, in garantie (dar nu luata de la ei, ci de la Brasov, ca au oferit discount mai bun), si am o problema la portbagaj (nu se deschide cum trebuie din butonul din interior, declanseaza de 2 sau 3 ori, uneori nici nu deschide). O fi din soft, o fi un cablu, nu stiu. Fiind pe garantie, sunt obligat sa ma duc la G&P? Am inteles ca e cam toata Moldova sub pulpana lor, insa parca nu as vrea sa ma frig, sa repar una si sa imi strice altele! Cum sa procedez?
  • robbygh

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Va salut,
un service in Iasi unde sa pot regla farurile, imi recomanda cineva?
Multumesc.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
mihail75 a scris:oameni buni, mai merge cineva de aici la Gold&Platin? Eu am masina noua, in garantie (dar nu luata de la ei, ci de la Brasov, ca au oferit discount mai bun), si am o problema la portbagaj (nu se deschide cum trebuie din butonul din interior, declanseaza de 2 sau 3 ori, uneori nici nu deschide). O fi din soft, o fi un cablu, nu stiu. Fiind pe garantie, sunt obligat sa ma duc la G&P? Am inteles ca e cam toata Moldova sub pulpana lor, insa parca nu as vrea sa ma frig, sa repar una si sa imi strice altele! Cum sa procedez?


Eu unul zic sa mergi la ei, chiar daca unii nu recomanda. Esti sub garantie...si e recomandat sa mergi la ei.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la ei dar stai cu ochii pe masina ca pe butelie. Sa nu iti fure/schimbe piese aiurea, sa nu te factureze piese neschimbate, etc.
Mai bine iti iei o zi libera de la munca decat sa iti faci nervii terci cu ei ulterior.
Skip ads

  • mihail75

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Recent, nu a mai avut nimeni de-a face cu G&P? Chiar ezit sa apelez la ei.
In afara lor, in zona Moldovei nu exista nici un alt service bun agreat de Opel unde sa merg? Am inteles ca doar Focsaniul ar fi afara ariei lor!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
robbygh te duci la un ITP si cu un ciubuc ti le face ala perfecte, e foamete si la ei. Daca ai modificari gen 'csenoane' pe far normal uita, nu ai ce le face. Singur le poti face acasa pe seara la zid, nu e mare lucru ca toti faceam asa pe vremuri de Dacia 1300.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut !
Am un astra g din 2004 si as vrea sa imi schimb amortizoarele , masina are 160.000 km asta-vara am facut un test de amortizoare: si pe fata a iesit 40% pe stanga si 27% pe dreapta (concluzie diferenta prea mare intre axe ) iar pe spate 23% cu 24% (concluzie amortizoare uzate) .
La o verificare la 2 serviceuri au zis ca "palierii" la amortizoare pe fata sunt uzati si trebuie inlocuiti.
Am mai citit posturi in care colegi de-ai nostii au schimbat amortizoarele inlocuindu-le cu altele after-market care au cedat in 15.000 km-30.000 km.
Ideea care ar fi as vrea sa imi recomandati un service bun in iasi (eu sunt din vs) unde sa imi faca si un test de amortizoare si sa le si schimbe daca e nevoie cu unele originale GM(astea de pe masina au tinut 115.000 in germania su 45.000 in romania) si sa imi faca si unghiurile.
Sincer sa fiu ma gandisem sa ma duc la reprezentanta Opel de langa Merto spre Letcani din cate am inteles au niste oferte 550 lei 2 amortizoare pe fata cu tot cu manopera (ma gandesc ca pun originale GM).
Scuze pt. marimea postului si sper ca am postat unde trebuie.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Tu ai citit ce s-a discutat mai sus despre G&P?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da am citit in mare am vazut ca nu sunteti mutumiti de ei dar ma gandeam ca asta e o lucrare simpla pt. un service Opel la modul ca nu trebuie sa schimbe vreun piston la motor teoretic stiu si eu ce trebuie facut am citit in manualul de reparatii si pt. un service mare mi se pare usor.
Ma gandesc ca trebuie sa imi dea garantie la lucrare nu?
Recomanda-mi tu un service care ma poate ajuta si sa imi de-a garantie .
Multumesc!
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Toate iti dau garantie in principiu, dar mai nasol e ca trebuie sa lucrezi cu piesele lor. De aici vei avea costuri mai mari.
Daca vrei amortizoare originale de la G&P... in nici un caz nu sunt 550 amandoua, poate bucata.

Si gandeste-te in cazul in care iti pica dupa 30mii km... crezi ca rezolvi ceva cu garantia? Slabe sanse, mai ales la amortizoare.

Mai bine iti cumperi tu ceva care sa stii ca e bun si ti le montezi cu ajutorul cuiva undeva intr-o parcare/curte etc. Iesi mai bine financiar.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Da la asta m-am gandit si eu am gasit amortizoare originale GM pe RevizieOpel.ro cu preturi intre 255-330 lei/bucata am un service in Vs la care mi-ar lua 140 lei manopera la toate 4 dar m-a descurajat faptul ca in momentul in care l-am intrebat de unghiuri de fuga a zis ca nu trebuie facute iar in manualul de reparatii scrie ca trebuiesc facute.
  • Brook

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
teoretic nu trebuiesc facute , practic da. schimba-le la tine in VS si faci unghiurile la un service bun gen BTM. o sa-i laud la toti ce au probleme cu directia. Ei mi-au rezolvat-o din unghiuri! Bravo lor!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR