Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara dragi utilizator ai clubului opel!Mi-am achizitionat recent un opel omega 2.5 td din 2000 si de cand l-am luat nu merge asa cum trebuie,am verifiacat acest lucru mergand cu masina unui prieten care are acelasi model de omega.Deci,in momentul in care apas acceleratia aproape de podea masina trage dar nu cum ar fi normal sa o faca,iar daca o calc treptat si apoi brusc vine o putere foarte mare.Acumace vreau sa ma ajutati daca stiti,am fost cu masina la tester si mi-a spus ca e EGR-ul infundat,L-am curatat,am curatat si galeria de admisie,am curatat si debitmetrul de aer si acum merge si mai prost...abia mai trage!turbina se aude la 1400 un pic si apoi deloc!tin sa precizez ca daca scot mufa de la debitmetru merge ceva mai bine,simtitor mai bine,dar turbina tot nu mai intra asa cum ar trebui,tin sa precizez ca acestea s-au intamplat dupa ce am facut acele curatari scrise mai sus!...langa debitmetru de aer am un fel de cutiutza cu un buton care se roteste,daca invart la maxim masina tragea de rupea inainte de curatare,acum si cu butonul la maxim si nu e diferenta.Astept un sfat de la cunoscatori.Va multumesc!
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai din ce spui, ai probleme cu debitmetrul. nu poti lua de proba de pe masina care trage mai bine ca a ta?
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Poi deocamdata nu am de unde,problema e ca azi am testat electrovalva EGR si nu trimite vacuum la Egr,cred ca e defecta si aia,vine vacuum pana in valva dar mai departe nimic.oricum merci de rasp DB
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ce spuneti sa ii fac o curatare la injectoare cu solutia aceea de la LIQUI MOLI speciala ptr curatare?sau e mare greseala?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica intai parte de admisie - debitmetru, EGR, vacumuri si apoi treci la injectie.
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
merci fain DB!dar am un tzacanit usor la motor,e putin mai zgomotos,ca are si un prieten de al meu aceelasi model si a lui suna mai bine....pare mai incheiat motorul si are acelasi numar de km.ce spui,poate sa fie de la injectoare?maine o pun pe tester si iti spun ce a iesit...
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Fain testul cu agrafa...mai am un opel omega 2000 16v din 1995 am incercat sa ii fac testul,nu am reusit si cred ca am si stricat ceva la ea:cand pun contactul nu se mai aprind becurile in bord deloc,iar computerul de bord nu mai imi arata decat data si ora.in rest nimic,si am observat ca nu se mai aprinde nici beculetul de la trapa.ce credeti ca am stricat?...din cauza la acel test
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Probabil o siguranta.
Skip ads

  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu Luminile de bord.Am scos toate sigurantele sa le verifica apoi a mers.Multumesc mult DB77AAA!Smile
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu plãcere Very Happy
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Dar testul tot nu am reusit sa il fac...nu stiu unde vine bagata agrafa ca eu cand am pus-o pe tester masina mufa e sub volan langa panoul de sigurante,dar cu agrafa nu am reusit nimic....nu stiu care pini trebuie conectati ca nu scrie nimic de genu A si B!....ma poti sfatui cumva?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca nu merge testul cu agrafa la X25DT. Trebuie tester.
Skip ads

  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
scuze.nu m-am exprimat bine.ma refeream la cea pe benzina:2.0 16v din 1995 motor ecotec!
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Nu am reusit sa imi dau seama de ce nu imi trage omega 2.5 td dupa curatare galeriei de admisie,dar la tester mi-a spus ca e electrovalva de la egr in rest nimic.am schimbat electrovalva si nu s-a imbunatatit nimic.am observat ca daca scot mufa la debitmetru merge un pic mai bine,cu mufa bagata abia urca la deal e cat se poate de puturoasa si pe la vreo 1400 de turatii pe minut se aude usor turbina si apoi gata,nu mai fluiera nimic,sunt sigur ca masina are chip pe ea.pe tester imi arata o valoare la injectie de 12 % in loc de 40%,asa mi-a zis baiatul cu testerul,daca puteti sa imi dati un sfat.nu as vrea sa umblu la valorile injectiei sa nu dereglez chipul,cam ce as putea sa fac sa traga masina macar ca atunci cand am cumparat-o cand tragea foarte bine,chiar prosteste,exact cum am spus si la inceput.astept sugestii!multumesc
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pare debitmetru defect.
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
poi si nu ar trebui sa traga bine cu mufa de la debitmetru scoasa?tin sa precizez ca atunci cand e mufa scoasa trage greu, un pic mai bine decat daca e conectata.i-am bagat niste aditiv.....poate se schimba situatia.la panta trebuie in ture altfel nu are deloc viata
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
M-am bagat astazi sub masina si am constatat ca tija care actioneaza turbo nu culiseaza deloc,am incercat sa o actionez manual cu motorul pornit,merge greu tija si nu se simte nicio diferenta la accelerare..de la ce se intampla asta?
  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Debitmetru de aer deschide Turbina?...ce se intampla daca e defect si mergi cu mufa scoasa de la debitmetru....merge masina normal sau?....si Supapa Egr mi-a dat pe tester ca e blocata,are vreo legatura cu puterea motorului?...astept raspunsurile voastre....Multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Debitmetru e pe partea de admisie a motorului si masoara cantitatea de aer care intra in admisie , ....
Turbina e actionata de gazele de evacuare si creeaza presiune de aer in admisie de la anumit regim al motorului.
Blocarea supapei EGR afecteaza serios performantele motorului...cauta pe forum despre ea.


  • ChristianOpel

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Omega 2000 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
multumesc catastefan...egr e curat dar pe tester mi-a dat ca e blocat si debitmetru de aer e dus...masina abia trage acuma,turbina se aude vag pe la 1400 RPM si apoi nu se mai aude...trebuie sa schimb piesele astea si dupaia sa vad daca se schimba ceva...oricum merci
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR