Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cine are ceas comparator are si accesoriile de masura.
Skip ads

  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Daca iti spun k eu am ceas comparator dar nu am alte accesori
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pune niste poze sa vada cat de fine sunt.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu am poze imi pare rau cand fac rost o sa pun
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
suiramcs a scris:Buna ziua am revenit cu vechea mea problema am aflat ce s.a intamplat acum caut o solutie sa vedem ce propuneri aveti. Am desfacut pana la urma motorul unde am constatat ca sm pistonul nr 4 spart si cilindrul unde se misca este zgariat foarte fin acum nu stiu ce sa fac pistonul il schimb dar cu zgarietura ce pot face astept si eu un mic ajutor va multumesc anticipat

Pistonul ala nu s-a spart asa ca a vrut el , cel mai probabil injectorul este defect, acesta picurand motorina in cilindru modificand astfel raportul de compresie=piston spart.Banuiesc ca nu incurci honuirea de fabrica a cilindrului cu zgarieturile produse de segmenti (rezultata din segment de ungere blocat sau spart)
Cat despre zgarietura (in caz ca exista) daca nu agata la unghie sau agata insesizabil (trece ughia de zgarietura) n-are nimic.
Uneori poate aparea dezechilibru (bataie) in cazul inlocuitului unui singur piston
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu de la ce s.a spart dar injectorul nu are nimic deoarece am fost si l.am verificat si merge in parametri. Dar cer este ca imi facea presiune in motor acum sa schimb pistonul sa vad ce se intampla. Zgarietura nu stiu ce sa zic de ea dar nu este asa rea dar nu sunt mecanit sa stiu exact dak afecteaza
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O poza cu pistonul 'spart' ai ? Spart sau doar ciobit ? Nu cumva ti-a cazut un capat de bujie in cilindru ? Pistoanele astea nu se sparg asa cu una cu doua, sunt destul de rezistente. Poate ti-a sarit cureaua cativa dinti si de acolo bucuria cu pistonul (verifica si chiuloasa, sa fie ok).
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am revenit cu poze dar si cu cateva intrebari. In primul rand as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva cu pistonul dar si cu cilindrul si in al doilea rand daca schimb blocul motor unde pot sa fac o factura de montare deoarece am inteles ca trebuie sa ajung la RAR pt autentificare si trebuie sa am o dovada ca a fost montat intr.un service autorizat pareri plzz va multumeac anticipat


http://www.rarom.ro/RO/arti...culului--195.html


Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dupa cum arata, pare ca a frecat boltul pistonului in zona aia.
Dupa parerea mea e compromis acest bloc motor... Trebuie schimbat.
Mai asteptam si alte pareri...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca se honuieste doar cilindrul respectiv apoi se pune piston nou+segmenti noi oare se dezechilibreaza motorul ? Daca nu, ca si costuri probabil ca asa ar fi cel mai ieftin si reparatia o sa tina in timp. Cu conditia ca motorul sa aiba compresia buna pe restul de cilindri.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ahappy chiar nu am inteles ce ai vrut sa zici dar dak ai vrut sa zici ca trebuie alezat sau rectificat cilindrul acolo si sa pun piston nou eu zic ca nu prea merge deoarece imi trebuie un cilindru mai mare si at motorul tot nu merge bn.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu se mai poate honui pentru ca iesi din cota.
Doar rectificat la alta cota...blablabla
Skip ads

  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Daca il rectific pe ala dupa trebuie sa le recrific pe toate si trebuie sa scumpar pistoane pt toti cilindri si ar fi ffffff scump si nu imi permit.stie cineva cam cu cat s.ar vinde o masina in starea asta?imi pare rau sa o dau da nu imi permit sa o fac si dak o fa dupa trebuie sa umblu pe la service.uri sa fac rost de o factura sau ceva si dupa la RAR si nici nu am timp nici bani dati.mi o parere ce sa fac dak voi ati fi in situatia mea plzzzz
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@catastefan

Intradevar, eu ma refeream la piston+segmenti de cota urmatoare. Dar numai pe cilindrul compromis.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
suiramcs a scris: trebuie sa umblu pe la service.uri sa fac rost de o factura sau ceva si dupa la RAR si nici nu am timp nici bani dati.mi o parere ce sa fac dak voi ati fi in situatia mea plzzzz

Nu te stresa prea tare in caz ca masina este inscrisa in RO. Motorul este considerat piesa de schimb . In cazul asta ai 2 variante:
-declaratie pe proprie raspundere la notar ca nu este furat motorul 30 Lei
-faci in asa fel sa nu se mai vada seria . ( va fi trecut in carte ca nu poate fi pansonata).\
-nu te stresa prea tare daca masina este inscrisa in RO la urmatorul ITP se rezolva.
Cu 200-250 E o repari ,asta in cazul in care iti faci singur manopera.
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Da masina e inmatriculata in Ro taxa platita. Si cum la urm itp se rezolva fi te rog mai explicit mss
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ce spuneti se merita rectificat cilindrul si bucsat credeti k se va observa diferenta in mers sau in timp.stiti cam cat e un piston nou sau sh care se merita
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu se bucseaza, se rectifica cilindrul respectiv in sensul ca se mareste diametrul pana la cota1 de reparatie, se baga un piston nou de cota 1 + trei segmenti de cota 1 si asta e. Dar era bine sa faci un test de compresie la ceilalti cilindrii, mai intai sa fii sigur ca pe ceilalti cilindrii motorul are compresia corecta. Daca pe ceilalti e aproape de minim, ex 18,5bar atunci mai bine un motor SH bun (cu compresie 22 sau 23bar).


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 17 Jun, 2014 8:55 pm
  • suiramcs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ideea e ca daca rectific 1 cilindru dupa trebuie toate ca trebuie sa fie toate piatoanele de aceeasi greutate. App unde pot face acest test de compresie?daca te pricepi poate poti sa ma ajut sa il fac
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu motorul desfacut nu mai poti sa faci testul de compresie, trebuia facut chiar inainte de a demonta chiuloasa.

Sincer nu stiu daca prin schimbarea unui cilindru cu altul de cota urmatoare se dezechilibreaza motorul (cilindrii sunt din aluminiu si nu e diferenta mare de greutate intre unul de cota zero si altul de cota 1) dar totusi aici cel mai bine ar trebui sa ne spuna cineva care a facut ceva motoare la viata lui si stie raspunsul corect.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 17 Jun, 2014 9:02 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR