Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am sa va spun parerea mea personala abia cand o sa ma urc in masina.
Nu am idee cat o sa tina cont sotia de turatie...probabil va conduce cum stie ea,de fapt fiecare conduce cum este obisnuit.
Cu stima.
Skip ads

  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna dimineata stimati domni.
Imi puteti spune daca sunt solutii de marire a garzii la sol cu ...4cm,dar ceva mai simplu,fara a demonta telescoapele?
Doamna mea mi-a spus ca atinge undeva jos,sub masina cand intra in garaj.Am o rampa,si probabil,la un moment dat atinge coama rampei.
Cu stima.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ceva simplu fara a demonta amortizoare?
anvelope cu talon inalt!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Poti sa ii pui niste inaltatoare (ca la Dacii), dar e pacat ca la o masina noua sa ii faci asa ceva, ii strici aspectul, tinuta de drum...
Verifica unde atinge, s-ar putea sa atinga cu fusta de la spoiler care e foarte joasa.
Fara sa umbli la arcuri/amortizoare singura solutie e cea cu anvelope cu flanc inalt, cum a zis @nicunicu, dar ce anvelope o sa pui ca sa ridici garda cu 4 cm Oare? Chiar daca gasesti asemenea anvelope, o sa arate ca naiba Nu! . Cauta o solutie sa indulcesti un pic rampa, daca altfel nu intra masina.
Skip ads

  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspunsuri.
Eu nu sunt acasa,ca taiam coama rampei.Strada,mai bine zis aleea pe care stau a fost candva pietruita,dar a intrat in pamant si s-au format denivelari.de aceea atinge.Sa vad ce pot face.
Tocmai mi-a zis cineva ca sunt inaltatoare care se pun intre spirele arcului si cica ar mari garda cu 20mm.
Cu stima.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuia sa iei Mokka, nu Astra Smile .
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Il luam daca era...banuti.
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Am o rugaminte,sa imi explicati cat mai simplu posibil care este treaba cu acest cuplu si anumite turatii.
Doamna mea a batut un drum intr-o alta localitate si spunea ca a mers cu 70-75 km pe ora in treapta a cincea.
Eu i-am spus ca viteza este cam mica pentru a cincea,dar nu am stiut cum sa-i explic pentru a intelege mai bine.
Cu stima.
Skip ads

  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Imi puteti recomanda un brand de cauciucuri de iarana+jante de aluminiu pentru Opel astra hatchback?Noi.
Am acum cauciucuri de vara 205/60 R 16 maximum load 630 kg Radial michelin.
CU stima.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
gi0 a scris:Buna seara.
Am o rugaminte,sa imi explicati cat mai simplu posibil care este treaba cu acest cuplu si anumite turatii.
Doamna mea a batut un drum intr-o alta localitate si spunea ca a mers cu 70-75 km pe ora in treapta a cincea.
Eu i-am spus ca viteza este cam mica pentru a cincea,dar nu am stiut cum sa-i explic pentru a intelege mai bine.
Cu stima.


pai in principiu tre sa simti si sa tii masina in cuplu...cum sa iti zic mai bine......daca mergi linistit si dai in acceleratie ar trebui sa simti un raspuns imediat al masinii....daca dureaza cateva secunde pana simti ca incepe sa accelereze eu zic ca e subturata si nu merge in plaja de cuplu optima.
asta e parerea mea, poate altcineva ma contrazice...nu-i nimic invat si eu Smile

banuiesc ca in a 5a la 70, turatia era pe la 1500-1700rpm daca ma ghidez dupa a mea. mi se pare putin pentru a5.
probabil ca sotia s-a ghidat dupa sagetica aia care ii zice sa schimbe viteza.
eu de exemplu merg cu a3a sau a 4a in localitati cu 60km/h turatia fiind undeva intre 2000 si 2500, dar si motorul meu are o plaja de cuplu maxim mai larga decat al tau.

relatia cuplu turatii depinde si de treapta de viteza : de exemplu pentru treapta 1a si 2a 1500-1700 poate fi o turatie buna, dar nu e buna pentru a 5a. Ideea e sa simti ca incepe sa traga cum ai apasat pe acceleratie.
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Multumesc pentru lamuriri.
Dupa o lunga perioada revin asupra subiectului ”subturarea motorului”.
Am ajuns si eu ca omul normal pe la casa lui.Am observat ca doamna mea a facut cu masina cam 1700km,mai mult datorita faptului ca a fost dupa mine la Bucuresti.
Iata ce observatii am facut:cea mai importanta este aceea ca sotia inca nu s-a acomodat cu masina(nu o foloseste prea mult).
Pentru ca motorul sa se mentina peste 2000 turatii,masina trebuie condusa in multe situatii in trepte inferioare,a doua-a si a trei-a.In treapta a patra nu prea poate merge prin oras decat subturata,cum apasa pedala,se cam duce mult peste viteza legala.
Asta referitor la turatii.
Am mai observat ca la schimbarea in treptele inferioare,masina se comporta ca atunci cand pui frana de motor,sau chiar este.
Adica masina se franeaza pentru scurt timp,dupa care intra in normal.
Unde greseste la schimbarea in treptele inferioare?

Ce roti recomandati pentru iarna?Acum am michelin,dar cele de iarna de la acelasi brand sunt foarte scumpe.
Un brand bunicel la un pret accectabil,sa zicem ...200 ron bucata?
Cu stima.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Franeaza usor inainte de schimbul in treapta inferioara ca sa ajungi la o viteza de deplasare potrivita vitezei pe care urmeaza sa o schimbi.
Skip ads

  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
Cu stima.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
in oras da, mai mult de a3a nici eu, acum depinde si de cat de elastic este motorul si cat de bine tine plaja de cuplu. ti-am mai zis daca e sub 2000rpm nu inseamna neaparat ca e subturat. tre sa simti masina, sa o simti ca oricand i-ai cere tu (bagi piciorul in acceleratie) va raspunde prompt . ca sa inteleaga sotia, fa o exemplificare ca asa din vorbe poate nu ii este foarte clar.

nu trebuie neaparat sa franezi sa potrivesti viteza. poti sa potrivesti turatia in timpul schimbului de viteza
de exemplu esti in a 3-a la 2500rpm , si vrei sa ii dai in a 2a , ceea ce la viteza aia ar insemna 3000rpm sa zicem. Poti calca ambreajul, in timpul asta cu ambreajul calcat ciupesti aceleratia care va duce rpm-ul la 3000, in timpul asta schimbi in 2a si motorul va fi exact la turatia potrivita si nu te va mai zmuci. Smile Spe ca m-am facut inteles , tehnica asta se numeste rev.match

despre caucicuri .....arunca un ochi aici http://www.adac.de/infotest...SourcePageId=8427

poate nu se potrivesc exact dimensiunile testate de ei cu ce avem noi pe masini dar iti poti face o idee cam care e bun si care e mai putin bun.

dar cum ai zis ca nu se merge mult cu masina, banuiesc ca iarna se va merge si mai putin poti sa iei si unele mai ieftine
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles perfect.
Acum sa vedem daca si sotia poate pune in aplicare sfatul d-voastra.
Multumesc.
Cu stima.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am impresia ca s-a mai discutat acest subiect, dar voi relua un pic ideea. Cand schimbi in treapta inferioara si nu mai accelerezi, este chiar frana de motor si acesta este comportamentul normal, motorul are tendinta de a-si pastra inertia adica de la 2000 rpm in treapta 4, daca vrei sa schimbi a 3-a va ajunge undeva pe la 3000 rpm si tendinta acestuia este de a incetini. Daca vrei sa nu te bruscheze, trebuie sa schimbi mai lin in inferioara, adica sa-i dai drumul mai incet la ambreiaj.

Cat despre subturare, totul tine de cat de bine si repede te acomodezi cu masina, este exact acelasi fenomen ca atunci cand conduci o masina noua, nu stii cum prinde ambreiajul, ce putere are motorul si mereu ai tendinta de a-l accelera mai tare, etc. Eu la plecarea de pe loc, daca vreau sa plec lin, nu o turez mai mult de 1000-1200 rpm. Ii mai vad pe unii care la plecarea de pe loc tureaza motorul la 2000 rpm, ceea ce mie mi se pare ciudat. In fine, ideea de subturare intervine in mom in care tu ai pretentia de a accelera motorul puternic, iar el nu-ti poate oferi acel zvac, cilindrii se umplu cu benzina si in consecinta arderile nu vor fi complete. In schimb, nu este nici o problema sa mergi docil cu motorul la 1800-2000 rpm, daca nu ai de gand sa-l accelerezi puternic, trebuie sa inveti cat si cum poate. Este un mit ca trebuie sa il tii la mai mult de 2500, totul tine de cum vrei sa-l exploatezi. Daca nu te-ai acomodat inca cu el, mergi pe regula veche si schimba in jur de 3000 rpm si la mers constant cand ajungi la viteza dorita in jur de 2000-2200.
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc inca odata.
Doamna mea se va acomoda cu masina ,dar mai dureaza.Nu foloseste masina decat daca este necesar.
Am observat ca inca nu s-a adaptat si dupa modul de franare.Invatata cu dacia,cam baga piciorul in pedala uneori si cam bruscheaza.In general conduce bine,dar mai are nevoie de timp.Am observat ca, incercand sa tina motorul peste 2000-2200 turatii,zgomotul produs de acesta esta mai mare(cred ca este vorba de treptele a II-a si a III-a.Sub 2000 de ture am impresia ca motorul merge mai frumos in treptele inferioare.
Eu nu sunt sofer si ma feresc cat pot de tare sa o innebunesc de cap cand conduce,cum am vazut de altfel la unii prieteni ca fac cu sotiile lor.
Cu stima.
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Ma puteti lamuri si pe mine de ce taxa de inmatriculare este mai mare pentru o masina noua euro5 in comparatie cu o masina veche de 12 ani euro 4,ambele 1,6?
  • Sorin_cta

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Deoarece taxa este calculata in principal in functie de emisia de CO2 și de vechimea masinii.
La masini comparabile ca motorizare și emisii de dioxid de carbon, cu cât masina este mai veche, cu atât taxa este mai micã, deoarece se aplica o reducere.
ÃŽn cazul prezentat de tine:
Daca emisiile de CO2 la masina de 12 ani sunt mai mici sau aproximativ egale cu cele de la masina noua, atunci cea veche pierde puncte doar la norma de poluare euro, dar castiga o reducere de taxa de 84%.
Argumentul este cã un autoturism vechi urmeazã sã fie casat mai repede ºi de aceea va polua în viitor mai puþin.
  • gi0

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2014 ?
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Mi se pare absurd.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR