Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • olteanuu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut am un opel vectra c 1.9cdti 150cp an 2005 acum cateva zile am schimbat galeria de admisie curatata ,egr curatat ,clapeta de acceleratie curatata,am observat ca masina nu mai trage cum trebuie ,cum ajunge in 3200de ture se aprinde martorul cu cheita si nu mai trage deloc daca las acceleratia cateva sec isi revine si se inchide martorul,fddar daca accelerez la 3200de ture iar aceeasi problema ,am mai avut aceeasi problema cand conectorul de la debimetrul de aer era mufat da avea blocada deschisa la conector,am inchiso si sa inchis martorul, acum nu pot sa imi dau seama ce are... Sad se poate sa faca cumva probleme conectorul ? Question daca a mai intalnit cineva
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu am inteles absolul nimic din explicatia ta...
ai schimbat galeria de admisie sau doar ai curatat-o (daca doar ai curatat-o nu ai rezolvat nimic)? la ce blocada te referi legata de debitmetru?
fa o diagnoza si vezi ce erori ai stocate si apoi de acolo pleci in rezolvarea problemei...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ar trebui unite..... https://www.clubopel.com/vie...n=newpost#1682659
  • olteanuu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2013

  • Mesaj Privat
deci am inlocuit galeria de admisie ,la cea veche erau clapetele blocate doar 1 mai deschidea,daca tot am am dat jos egr si clapeta de acceleratie lea_m curatat ,avand calamina.acum surpriza nu mai se tureaza decat pana in 3000ture si se aprinde martorul cu cheita si nu mai are putere,in prima faza la un drum de 350km am obss ca nu mai trage dar am continuat sa merg asa pana la destinatie ,am ridicat capota si ma_m uitat la mufe (conectori)mufa de la debimetru de aer era scoasa pe jumate blocada conectorului era deschisa .la-m mufat si a disparut problema ,acum a reaparut din nou nici un martor aprins doar cand ajung in 3000de ture se plafoneaza,cand era mufa scoasa atunci era in permanenta martorul aprinss.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR