Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Imi poate spune cineva mai precis ce anume antreneaza cureaua de accesorii sau ce anume se afla pe cureaua de accesorii ? alternator, compresor AC, pompa servodirectie ? mai e ceva ?

Exista pompa de servodirectie pe cureaua de accesorii (pe Astra G y17DT ?) sau servodirectia e electrica ?

Am aceeasi problema cu a lui mihai_lucian_ro :
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=accesorii
dar citind posturile de mai sus nu m-am lamurit, mai ales ca forumistul nostru nu a revenit spunind cum si-a rezolvat problema. Prin urmare, am becul de la baterie aprins iar servodirectia e moarta. Primul gind a fost la cureaua de accesorii: ca nu mai antreneaza cele 2 elemente, dar daca servodirectia e electrica, nu mai stiu ce sa cred.

Fulia compresorului AC se invirte, deci daca el se afla pe cureaua de transmisie si nu pe distributie !? inseamna ca atit alternatorul cit si pompa de servodirectie (daca o fi ?!?) functioneaza.

Spuneti-mi va rog in ce directie sa apuc, care ar fi pasul urmator pe care ar trebui sa-l fac ?
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Servo la astra g e electrica.Daca nu incarca suficient alternatorul=adio servo. Cureaua de accesorii duce ac-ul,alternatorul,pompa apa.
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Ok

Dupa un search consistent si riguros pe forum, am descoperit ca s-ar putea sa fie puntea de diode si releul de pe alternator. Ramine sa le dau jos si sa vad ce si cum. Revin cu amanunte in caz ca problema nu e de aici.
  • Florin M

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am patit-o pe pielea mea din cauza unei diode arse nu mai aveam servo si nu mai incarca alternatorul.
Alternatorul l-am dat destul de greu jos.
Skip ads

  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat-o.
am inlocuit puntea de diode = 180 lei si releul = 140 lei. Manopera 150 lei.
Alternatorul a fost destul de greu de dat jos, dar am urmat pas cu pas instructiunile unui coleg tot de aici de pe forum caruia ii multumesc pentru tutorialul atit de detaliat.

Sper sa nu mai am probleme urmatorii 120.000 km. Smile
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Stie cumva cineva la ce interval de timp sau la cati km se schimba cureaua de accesorii ? Marti sunt programat la service ptr. schimb ulei+filtre si m-am gandit ca poate ar cam trebui sa schimb si cureaua de alternator (urmeaza sa merg in concediu si fac un drum mai lung). M-am uitat in cartea service si nu apare sa fi fost schimbata.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
De obicei se schimba cand prezinta uzura sau cand patineaza, te poti uita la ea si daca e tocita sau crapata pe margini schimb-o.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Inteleg, deci se schimba doar cand se constata deteriorarea(inceput) si nu la interval fix de km . Thks !
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu pot sa spun ca nu exista un nr de km dat de producator pentru ca sunt sigur ca imi sar multi in cap, dar nu il stiu eu. In orice caz daca nu esti sigur poti sa o schimbi, costa in jur de 100 lei si o poti schimba si singur ajutat de un prieten.
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
"o poti schimba si singur ajutat de un prieten" Wink)

no offence
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am spus singur in sensul ca nu trebuie sa mearga le service
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cureaua de accesorii originala GM (chiar si celelalte tipuri) la noi in Romania se schimba la 60000 kilometri. Dar ca sa stii o treba schimb-o la 50000 km. Binenteles, daca se vede ca-i uzata, se schimba si inainte de termen.
Pe cureaua de accesorii se gasesc: compresorul, pompa de apa, arborele cotit, cele 2 ole (intinzatoare si de ghidaj) si alternatorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR