Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • enderwiggin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Intrebare simpla gen esti mai tãntãlãu decât unul de clasa 5a....
Cum scot para de la schimbator? Ce invart, ce dezvart, in ce dau cu ciocanul, de ce trag, ce imping, cate acatiste dau?
Mi-am cumpart o para de schumbator cu niste chestii adaptabile la orice masina, dar nu pot scoate para originala de
pe schimbator.
Intr-un cuvant...
H E L P

va multumesc...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
enderwiggin nu o poti scoate decit prin metoda ANIMAL. Adica uita de ea ! Vrei sa o spargi ? Sucessss !!!!
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
"Para" originala e lipita,nu se poate scoate fara sa rupi ceva.
  • silviusm

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema, cred ca tot cu timoneria. Cand merg cu ea si o las pe liber de la 30km/h (nu conteaza ca e 20 sau 50), pana se opreste, apoi nu mai intra in viteza. Decat daca umblu la motor, undeva prin spate. Cred ca este bratul din poza. Iese de undeva.


Skip ads

  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
poate cineva sa posteze o metoda de la a-z si cat de cat clar de reglare a timoneriei!
va rugam mult sa ne ajutati,suntem mai multi cu probleme la schimbator si deoarece nu sunt chiar atat de grave incat sa se schimbe timoneria am vrea sa stim cum se regleaza!
rog pe cineva care a mai facut-o sau care stie sa explice putin mai detaliat cum se face acest reglaj al timoneriei!
ar fi tare de folos.......multumim mult!
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai ajuns sa nu mai poti baga in viteza, in mod sigur nu mai ai ce regla. Timoneria corselor pana in 2003 are foarte multe componente din plastic, deci la drumurile noastre se duce repede. Si eu am aceasi problema, inca nu e foarte grav, in primavara o sa o schimb cu una noua 100% din metal. Daca o ridici undeva si o sa incerci sa misti de piesa prezentata mai sus, ai sa vezi ca are un joc foarte mare la care nu mai ce reglaj sa faci. Intre 300-350 RON e pretul pentru timonerie, eu sper sa ma coste 350 cu tot cu montaj. Solutia cea mai buna este inlocuirea.
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu am ajuns la faza sa nu intre in viteza insa incep sa simt cum agata in viteza 1-2,,,dar merge destul de bine insa cate-o data agata si tre sa misc de doua ori inainte sa o bag in viteza,,si sunt sigur ca se poate regla....am vazut o data cum explika un tip pe forum dar a fost destul de scurt si la subiect si nu prea am inteles mare lucru:(
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dupa ce spalasem motorul si aveam impresia ca agata in treapta 1 si 2 (nu cred ca de la spalat,facea asta si inainte) am dat toata timoneria cu un spray anticoroziv si lubricant de firma IODA si acum merge brici,probabil sa uns bine si nu mai am nici o problema insa tot as vrea sa vad cum se regleaza o timoneria asa ca daca are cineva chef si dedicatie sa explice amanuntit ar fi super!
am vazut ceva explicatiii insa foarte la subiect si nu prea am inteles destul de bine:)
oricum un lubrifiant la timonerie si curatarea ei face mult!
Skip ads

  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
poti desface si mansonul de la schimbatorul de viteze, acolo ai o nuca pe care trebuie sa pui vasilina siliconica, dc nu mai este; bineinteles daca nu ai facut deja asta
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
flopem a scris:dupa ce spalasem motorul si aveam impresia ca agata in treapta 1 si 2 (nu cred ca de la spalat,facea asta si inainte) am dat toata timoneria cu un spray anticoroziv si lubricant de firma IODA si acum merge brici,probabil sa uns bine si nu mai am nici o problema insa tot as vrea sa vad cum se regleaza o timoneria asa ca daca are cineva chef si dedicatie sa explice amanuntit ar fi super!
am vazut ceva explicatiii insa foarte la subiect si nu prea am inteles destul de bine:)
oricum un lubrifiant la timonerie si curatarea ei face mult!


Unde se gaseste pozitionata aceasta timonerie? Ca la un moment dat am fost la un mecanic care a efectuat diverse operatii de intretinere la masinuta si a dar cu ceva spray de a mers mult mai bine un timp schimbatul vitezelor (a dat cam cu zgarcenie, asa ca efectul a fost de scurta durata).
  • flopem

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2008

  • Mesaj Privat
daca deschizi capota te uiti in spatele motorului putin inspre partea soferului si mai jos,,,acolo e un sistem de leviere sau parghii cum sa le zic (aia e timoneria)
da totusi astept si eu un raspuns de la baiatul care a reglat-o sa imi zica ce surub are tija care iese de la schimbator si de unde se regleaza timoneria
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema...intra greu intr-a 2-a...intr-a 1-a nu intra decat daca sunt oprit...
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mihnea, ai cumva joc in schimbator/levier?
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Se misca schimbatorul cand o calc intr-a 1-a dar nu sare din viteza.
  • Papasan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am o Corsa C 2004 1.0 Z10XEP care are aceeasi problema cu timoneria. Imi intra in 1 si 2 mai greu. Am fost la mecanic si mi-a reglat-o mai stransa (sta maneta de viteze mai la dreapta decat pozitia initiala) si acum intra mai usor in viteze. Insa este doar o masura temporara. Din cate am vazut timoneria noua din metal ar costa intre 300 - 350RON insa de unde as putea eu sa o cumpar caci la mine in Focsani, la un magazin de piese auto mi-a cerut 600RON. Din cei care au montat timonerie de metal imi poate spune de unde au cumparat-o?
Va multumesc!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Papasan,
Cand motorul este oprit, tot greu intra in vitezele 1 si 2 ?
  • Papasan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da. Intra greu si cu motorul oprit. Stiu la ce te gandesti, insa nu e problema de la ambreiaj. Am zis ca mecanicu a rezolvat-o temporar printr-o reglare tensionata spre dr. a timoneriei. Am pus si eu mana pe partea din timonerie care este inspre cutie si am un joc bunicel in nuca corespunzatoare. Asa ca timoneria este....... Insa parca n-as da 600RON daca se gaseste cu 300RON. Reiau apelul cu rugamintea catre cei ce au achizitionat sau stiu de unde se poate cumpara timoneria metalica cu 300RON.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Te-am intrebat pentru ca la mine intra usor cu motorul oprit, apoi, dupa ce merg 30 de min intra greu si in marsarier chiar scartaie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Papasan ai pret bun in Iasi, nu mai retin dar parca 395lei, imi dai pm si iti trimit date de contact. Alta varianta o ai aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19724
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am aliniat-o, la crestatura din gaura unde e maneta, cu cuiul bagat in gaura din cutie.
Am mers un pic si tot asa se intimpla, intra greu in viteze si in marsarier scartaie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR