Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Masina vectra c 1.9 dtl 120 c.p. din 2007 luata la 35.000 km acum are 57.000 km si nu a avut nimic ...pana acum.
In urma cu 2 saptamani am pus testerul pe ea(avem cumparat in club)si a aparut un cod de eroare legat de egr circulatia aerului,sters codul nici o eroare.nimic masina merge impecabil.In urma cu 3 zile a fost ger cumplit -20 grade am incercat sa o pornesc nu a vrut deloc sa porneascã,invartea dar nu scotea deloc fum.Nu m-am panicat ca mai am o masina asa ca a ramas in parcare.Iarna trecuta la fel cand a fost ger cumplit nu a pornit.Azi m-am dus la masina am dat cheie si a pornit dupã incepand sa scoata un zgomot foarte mare ca de tractor.Am zis totusi sa merg cu ea poate isi revine.Am plecat cu masina si am simtit ca nu trage cum trebuie sa traga pe la 2500 ture incepuse sa smuceascã dar se simtea ca turbo nu isi face treaba.Dintr-o data am ramas fara frana,pedala intarindu-se foarte tare(noroc ca nu mergeam tare sau sa fie trafic).M-am uitat la fum si acesta este albastru cand o accelerez.Servo frana de unde se alimenteazã cu aer,cumva de la turbo?Dupã ce am oprit-o si repornit-o a apãrut masinuta cu cheita pe ea dupã care aceasta s-a stins.Masina porneste mai greu decat normal,banuiesc ca ar putea fi vreun injector blocat(lipsa putere smucituri).Are vreo legatura egr-ul cu lipsa franei?


Ultima modificare facuta de hot la Vin 07 Jan, 2011 9:25 pm
Skip ads

  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scoate un pic mufa de la egr si mergi fara ea si sper sa observi ca masina va merge perfect. Cel putin la mine asa s-a intamplat si inclusiv eu m-am speriat de pompa,injectoare etc.... Eu nici macar nu aveam eroare de egr cand am pus op-comul dar te poti uita in functie de aerul de la debitmetru.
Vezi ca egr-ul e in spatele motorului in partea soferului si are o singura mufa neagra cu o clema portocalie care se apasa pentru deblocare. E exact sub capacul motorului.
Sa ne mai tii la curent.
  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Maine ii scot mufa de la EGR sa vad cum se comporta,totusi eu sunt nelamurit tare cu lipsa franei.Am mai vorbit cu cineva si mi-a spus ca e posibil sa fie de la motorina,aceasta s-a congelat la gerurile care au fost si s-a decantat parafina datorita faptului ca eu nu circul decat ocazional cu masina.Cand am vrut sa o pornesc la minus 20 grade a invartit de multe ori dar nu a iesit deloc fum exact cum nu s-ar alimenta cu carburant.
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu frana nu stiu ce sa iti zic, dar cel putin la mine au fost aceleasi simptome ale masinii (excludem frana) si era de la egr. Oricum pune op-comul pe ea si vezi un pic comanda la egr, si mass air flow sensor care trebuie sa fie de 50 la relanti parca.La mine din cauza egr-ului oscila la 30-40 (masina nu se accelera si scotea fum) iar scotand mufa la egr statea fix la 50.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Servofrana isi ia vacuum de pe pompa de vacuum. E in dreapta motorului sus. Vezi ce cod de eroare ai. Daca nu mai ai vacuum ramai si fara turbo si fara frana.
  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am mers pe fir sa vad ce si cum cu frana.Am scos furtunul de sus din pompa si nu face deloc vacuum acolo.Am observat ca are pompa de vacuum chiar langa radiator in partea dreapta si e electrica.E posibil si fie defecta sau sa fie undeva infundat vreun furtun pe traseu(cu toate ca e cam greu de crezut).Pompa e micuta are 2 fire si e din plastic.Am pornit-o si face la fel,un zgomot urat la injectoare asa ca i-am bagat un tratament,duralube pentru injectoare si am lasat-o pornita 15 minute.Voi mai alimenta cu motorina si ii mai bag tratament sa vad daca se schimba macar sonorul.Totusi sunt nelamurit ca daca ar fi din cauza injectoarelor ar trebui sa creasca consumul,dar la relanti cu apa la 60 grade consumul instant este de 0,7-0.8 l-ora deci in grafic......Luni mergem la mecanic sa vedem cu frana si pompa de vacuum.Va tin la curent.
Daca spui ca din cauza vacuumului nu merge nici turbo e clar ca se simte lipsa turbinei,abia urca la deal cu a 2-a.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ce pompa de vacuum electrica? E mecanica, invartita de axul cu came.

Ce ai vazut tu in fata e electrovalva turbo, care se foloseste de vacuum. Din pompa iasa 2 vacuumuri, unul pentru electrovalva turbo si unul pentru servofrana.



Am incercuit cu verde iesirea din pompa pentru electrovalva si cu albastru pentru frana. Vezi ce-i cu pompa...

PS: ignora faptul ca-i z19dth, e la fel pompa
  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Care este rolul dispozitivului incercuit de mine.Ala e electric ca are 2 fire si la fel are 2 conducte din plastic.Eu am crezut ca ala produce vacuumul dar se pare ca m-am inselat.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Electrovalva geometrie turbo. Doar se foloseste de vacuum.
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Are dreptate tonytm aia e o electrovalva pt turbo care nu are treaba cu producerea de vacum ea doar foloseste vacumul pt a comanda turbo..pompa de vacum e cea incercuita de tony tm ,aia e angreanata de axul cu came si face vacum..Scoate furtunul de la pompa si verifica daca ai vacum..daca nu face vacum pe nici o iesire inseamna ca e defecta..daca e defecta nu ai nici turbo de aia nici nu trage si probabil de acolo si sunetul de tractor Question
  • licumilosescu

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Franele si au revenit? Pot sa inghete. Isi revin dupa cateva franari daca asta i cauza.
  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Maine dimineata plecam la doctor cu masina sa vedem unde este buba.Cel mai ieftin poate fi blocat ceva prin pompa de vacuum(supapa),daca nu ramane doar varianta inlocuirii acesteia.
Skip ads

  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
A fost rupt cuplajul care angreneaza pompa de vacuum.Este oarecum ciudat intrucat nu se intalneste acest defect(pompa de vacuum doar produce aer,nu intampina rezistente incat sa duca la ruperea respectivului cuplaj care este confectionat din otel tratat,singura explicatie plauzibila fiind ca a fost un defect de fabricatie la piesa respectiva,masina avand doar 57.000 km si cuplajul neprezentand deloc uzura).
S-a inlocuit pompa de vacuum dupa multe cautari si telefoane.
Toate bune si frumoase avem frana dar masina tot nu trage cum tragea inainte.E clar ca nu exista nici o legatura intre rupt cuplajul si pierderea de putere.Motorul la fel mult mai zgomotos decat inainte adica s-au mentinut aceleiasi simptome,(eu crezand ca odata cu repararea pompei de vacuum va deveni si motorul mai silentios cum era inainte si va trage de toti cei 120 cai dar se pare ca m-am inselat).Pornirea la fel foarte greoaie porneste dupa ce invarte de multe ori.
Banuiesc(personal)ceva probleme pe la injectoare,dar ma da peste cap consumul care este de 0,7-0.8 litri/ora cu motorul cald adica la fel ca inainte si in parametri de altfel(daca ar fi ceva probleme la injectoare sigur ar creste si consumul).
Cel mai mult ma deranjeaza demarajul care este mai greoi(inainte simteam cuplul de la 1500-1700 ture acuma il simt dupa 2500)
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La mine la pompa aceasta de vacuum s-a rupt in doua cupla care vine pe axul cu came si l-a blocat si mi-a rupt distributia (tacheti supape etc....) asa ca multumeste-i lui Dumnezeu ca s-a intamplat doar atat.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Furtunul de vacuum turbo e bun? Cel care iasa din pompa si merge la electrovalva. Parca la tine nu mai are rezervor de vacuum(in spatele motorului). Daca da, curata EGR, mai ales ca aveai eroare pe el.
  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Urmatoarea operatiune va fi curatarea EGR,mulþumesc tony.Furtunul de vacuum e bun,daca ar fi fisurat ar trebui sa suiere sau nu e obligatoriu?
Totusi nu stiu de ce porneste greoi masina...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ar suiera prea slab in comparatie cu rontaitul.
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
hot a scris:.Pornirea la fel foarte greoaie porneste dupa ce invarte de multe ori.


Bateria,bujiile cum sta?
  • hot
  • OP
  • 835 mesaje
  • din 29 Jul 2007
  • Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Botosani
  • hot

  • Mesaje scrise: 835
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2007

  • Mesaj Privat
lucio a scris:
hot a scris:.Pornirea la fel foarte greoaie porneste dupa ce invarte de multe ori.


Bateria,bujiile cum sta?


La fel ca in urma cu 2 saptamani cand pornea foarte usor.
Pornirea foarte greoaie poate fi din cauza EGR-ului?Porneste foarte greu si la cald cand motorul are peste 80 grade,cand ii dau cheie abia porneste,deci nu e din cauza bujiilor. Rolling Eyes
O sa ii fac un test pentru injectoare ca lipsa de putere,rontaitul si pornirea greoaie=injector dus.
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai scos mufa la egr? Scoate-o numai si vezi cum se comporta la 2-3 minute de la pornire fara mufa pusa si iti vei da seama.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR