- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 341 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- dragos_itd
- **
- 71 mesaje
- din 20 Oct 2004
- Vectra 2003 Y20DTH
- Alexandria
dragos_itd
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alexandria
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
si totusi ceva nu e clar (cel putin pentru mine): ca acel bec sa indice o avarie trebuie sa apara masa la iesirea D+ din blocul 2 de diode, dar dupa polaritatea diodelor singura sansa ar fi ca regulatorul 5 sa dea masa pe pinul D+. deci "desteptaciunea" se afla in modulul 5? acesta "citeste" valoare tensiunii generate de alternator tot pe pinul D+? mi se pare prea complicat si ar exista si riscul sa se intrerupa o dioda corespunzatoare unei faze din blocul 2, ceea ce ar duce la fortarea artificiala a unei tensiuni mai mari in bobina 4, si implicit la o tensiune mare pe iesirea alternatorului...? (ca principiu mi se pare ca circuitul de masura influenteaza mult functionarea)
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
aoleu! mi s-au incirligat neuronii. mai simplu se spune asa: gradul de aprindere (na ca am zis-o) al becului este invers proportional cu tensiunea din circuitul de incarcare. cu cit e mai mica, cu atit se aprinde mai tare. cind se rupe cureaua de la alternator becul ala se aprinde complet. cind ai tensiune asa cum trebuie nu se aprinde deloc.
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
cortez- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
cortez a scris:repet e o masina super buna dar ciudata in compotament,nu mai inclina urechile dupa toti mecanicii)
aici iti dau dreptate: alaltaieri mi s-a aprins becul galben(cod 38 ), ieri mi-au furat oglinda si azi dimineatza imi ticaia releul de semnalizare de doua ori mai scurt si nu se aprindea lampa stanga fatza (s-a rezovat scotand si punand la loc becul)
cred ca fiecare masina e cu karma ei...
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
releul de la semnalizari "ticaie" rapid (si martorul din bord clipeste corespunzator mai repede) atunci cind unul din becuri nu se aprinde. e o facilitate, un semnal de avertizare asupra functionarii defectuase a sistemului de semnalizare. de obicei asta inseamna bec ars. sau doar un bec miscat, care nu face contact cum trebuie.
nirolf
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- marius_cyp
- **
- 263 mesaje
- din 12 Feb 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Italia
marius_cyp
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat