Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut

Am un Opel Astra Clasic II ( G ) din 2007 luat de noua din reprezentanta.Masina are 80.000 km. Pina acum n-am avut nici o problema cu ea. De doua zile nu mai merge corect in sensul ca relanteul nu mai tine calumea, pina in 2500 de ture merge "patrat" sa zic asa, cumva se inneaca si trepideaza, Mai nou astazi am vazut ca merge in 3 si atunci cind stau pe loc. Masina nu mai trage cum tragea, si daca o turez intens incepe sa clipeasca becul de check engine ( robinetul ). Am pus un tester pe ea si a dat P0304 missfire. Mentionez ca nu ramine aprins nici un bec.

Din ce mi a zis mecanicul si din ce am mai citit si pe forumuri pare a fi vorba despre bobina de inductie, desi la unii s-a rezolvat cu ceva aditivi de curatare, schimb de bujii sau altii care au avut o problema din ECU.

M-am gindit ca daca schimb bujiile si testez bobina , identific cauza problemei. Singurul inconvenient ar fi testarea bobinei in sine si tocmai de aceea am zis sa apelez la asceasta comunitate.

Pe scurt ar fi cineva dintre membrii ieseni dispus sa facem un test, adica sa schimbam bobinele intre ele, ca sa fiu sigur ca e bobina de vina si sa o inlocuiesc ?

Din ce stiu eu se potriveste cu Astra G , Astra G Clasic ( Z16XEP ) , Vectra C si Zafira B , toate cu motoare de 1.6 benzina.

Asa ca daca e cineva dispus sa ma ajute as fi recunoscator.

In afara de cele de mai sus, orice sfat, sugestie, intrebare, e binevenita, sincer nu se poate merge cu masina in halul asta.

Va multumesc si astept cu interes raspunsurile voastre.
Skip ads 60' (0/3)

  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Acum becul sta aprins tot timpul. Am schimbat bujiile, la fel face.

Din ce am citit atunci cind pilpie becul inseamna ca ajunge benzina nearsa in catalizator, ceea ce e si mai naspa.

Vreo parere cineva, cum s ar solutiona problema ? Se rezolva sigur din bobina ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,912
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citeste erorile cu metoda de aici si posteaza-le https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Sau pune un tester si posteaza erorile.
Nu cumpara nimic pana nu faci test sau diagnoza
  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Schimbat bujiile, comportamentul e la fel.

Tocmai de aia as vrea sa testez cu o bobina buna, sa nu ma arunc s o cumpar.

Cit despre tester, mi a dat ceva genu 0302 missfire pe cilindrul 2. Mai pusn si n seara asta diagnoza sa vedem ce iese.
Skip ads 60' (0/3)

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,646
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
vezi pe autoa.ro, bobina noua delphi aprox 300lei
  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
P0304 missfire cilindru 4

asta e codul de eroare
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,912
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Prima oara a fost P0302 si apoi P0304?
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
99.99% e bobina ! Merge sa pui si de pe XER bobina pentru proba ! In viitor sfatul meu este sa nu tii bujiile peste 20-25k km !
Skip ads 60' (0/3)

  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am dat deja comanda. Am incercat sa pun una de pe o astrga G de 1.6 din 2002 z16xel parca dar avea mufa mai ingusta.
culmea e ca in cei 78000 km pe care I am am schimbat bujiile odata. Sa fi3 oare de la bujii ?
Sincer n am vazut vreo crapatura la bobine
  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
A fost P0304 tot timpul , imi aminteam eu gresit
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
1. In cuzul tau a crapat de la bujii ! Smile
2. Nu se vede cu ochiul liber , nici eu nu am vazut nimic pe a mea
- Bobina asta e foarte sensibila , si tot timpul cere bujii fresh ! Pe forum in alte tari , sunt masini cu bobina originala care a crapat si la 32.000km cu bujii din fabrica.
- Pentru a prelungi viata ei, schimba bujiile mai des, si ea poate sa tina peste 150.000km cu oleaca de noroc Smile

P.S - Errori P0301/2/3/4 - specific bobina - Au am avut P0301
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,387
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Scoate rampa de bobine afara .
Pune cate o bujie in capatul fiecarei bobine, apoi leaga la masa (caroserie) filetul bujiilor si pune pe cineva sa
dea la automat.
Vezi care bujie nu face scanteie. Daca fac toate atunci defectul e in alta parte.
Skip ads 60' (0/3)

  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cum anume sa leg masa ? Daca poti sa mi dai mai multe detalii

Ideea e ca si palpaie becul cind is in sarcina cu masina, trece de 50 -60 in accelerare, ori asta inseamna benzina nearsa in catalizator, deci nu e buba de admisie, ca altfel n ar fi benzina nearsa. Benzina nearsa = fara scanteie.

Am sa iau bobina noua si cred c o sa dispara problema dar inainte am sa incerc si varianta cu bujii in cap la injectoare.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,912
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai schimbat bujiile intai?
Pana sa iei bobina?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,387
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Adica cu un fir litat legi partea metalica (cu filet) a bobinei la caroseria masinii . Apoi dai la automat
  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Da, am schimbat bujiile, si tot la fel face.

Mc de explicatii , legate de masa.
  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Totusi din ce am vazut eu, la modelul meu de bobina nu e nici o parte metalica la vedere, totul e doar plastic, cu cauiucurile alea in virf, care intra in bujii, sar am sa ma uit mai cu atentie.

Ca de obicei, DELPHI fac lucruri de toata bafta, ca majoritatea componentelor produse de ei...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,912
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Uitata-te in pipa de cauciuc si ai sa vezi un arc...in arc intra capatul bujiei.
De filet legi o sarma de masa masinii ( caroserie...dar nu unde e vopsea...metal curat sa fie )
Apoi dai la automat.
Scanteia trebuie sa fie albastrie , puternica. nu rosiatica. Atentie sa nu te curentezi... scutura tare de tot.

Poti scoate pipa de cauciuc sa cureti arcul bine poate e oxidat
  • Liviu Constantin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Problem solved.
am schimbat bobina. Intradevar bujia 4 era umeda in cap.
TOoata afacerea s a ridicat la 420 ron din care 370 bobina plus citeva diagnoze . Acum masina merge bine.

Mi s a mai confirmat inca odata clasa negativa a componentelor automotive Delphi

Multam fain de sfaturi.

Bobina aia veche se mai poate face ceva cu ea ?

Ce altceva mai trebuie schimbat la km astia 80-100 k ?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 687
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Cam ce ai schimbat la ea pana acum ?Dupa 7 ani ma duc cu gandul la la frane, cel mai important, parerea mea. Macar lichidul sa fie schimbat si furtunele verificate. Dupa asta consumabile, ulei, filtre etc., In rest daca nu face figuri nu schimbi nimic.Bobina nu se mai repara.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR