Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Va salut! Am un vectra b 1.8 16 v 2002 si nu stiu ce se intampla cu racirea motorului.
1. Cand este rece afara in mers apa nu urca de pe albastru asta presusupun ca inseamna cam 40 grade
2. Cand afara e o temperatura de peste 20 grade in mers apa sta undeva intre 80 si 90 .dar daca ma opresc la semafor sau sunt in trafic apa creste peste suta ajunge chiar la rosu si atunci abea porneste ventilatorul. Si uneori porneste chiar si normal la 93 grade. Daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna de unde ar fi problema.
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal.Poate un termostat defect sau un senzor.
  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ok dar dar daca ar fi termostatu nu ar trebui sa ma creasca temp zic eu.am fost la mecanic si fiecare are cate o parere nu stiu ce sa cred si ce ar trebui sa schim.
Unu zice ca e termostatu altu ca termocupla altu ca nu stiu ce senzor de pe ventilator si tot asa.ms
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
SAl schimba termostatul.si la mine facea la fel.cauta pe forum ca este un tutorial la z18xe,se schimba doar termostatul fara carcasa.costa 40 lei+manopera.
Skip ads

  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Da nu stiu ce fel de termostat ai tu. La mine la modelu din 2002 cel de 125 cp am inteles ca se schimba termostatu cu tot cu carcasa si cu termocupla care vine incorporata.o sa incerc sa il desfac sa vad care e treaba cu el. Ms de sfat. Dar totusi e putin ciudat nu este logic daca e blocat pe deschis sa mai creasca temp. Intradevar cand e rece afara nu creste temp dar cand e cald creste prste limita normala si ventilatoru porneste abea la rosu. Si uneori cand e o temp ok afara pana in 20 grade porneste la 95 cat este normal si o raceste pana la 90.
  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cam asa arata termostatul la mine. Daca ma poate ajuta cineva cu un tutorial cum ar trebui desfacut mi-ar fi de mare ajutor.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pune cheia pa el ca la asa ceva nu to trebuie tutorial. Pasul de la filet la termostatele astea e conic. Cand il schibi ar fi buna un pic de pasta de etasare daca ai daca nu oricum are con si se strange. Pana il inlocuiesti o sa cirga un pic de lichid ... asta e. Complectezi dup aia ... Spor la treaba.
  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ms de sfat e putin mai dificil de schimbat . Trebuie dat jos rezervoru de ulei pt servo pt ca are 2 suruburi sub el. Si termostatu e cu tot cu corp nu se schimba separat. Am fost la un mecanic dupa care am fost de am dat comanda si pretul lui este 250 lei. Si din cate am inteles din cauza termostatului ca e blocat intredeschis senzorii de la ventilator nu mai stiu ce au de facut si de asta porneste tarziu ventilatoru uneori. Corpul cu termostatul are incorporat si 2 termocuple pe el.
O sa va spun ce se intampla dupa ce il schimb.
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/pos...ost&p=1297680
Sal.poate te ajuta.
  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Asa arat termostatu la mine!
Ms mult pt tutorial e un model putin mai sofisticat ce am eu .
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ce ai tu in poza e carcasa .in interior e termostatul.la z18xe e acelasi
  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Ia uitate putin mai bine sa vezi ca termostatu este incorporat nu este separat.e sudat de carcasa nu stiu sa spun exact cum e dar pot spune sigur ca nu vine separat.
Skip ads

  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
va salut. am revenit cu problema me in legatura cu temperatura motorului...
am schimbat termostatul si problema este cam aceiasi , in timp ce sunt cu masina in mers apa sta undeva la 80 grade iar daca stau pe loc la un semafor sau in aglomeratie apa creste la 100 si abea acolo pornesc ventilatoarele si uneori si la 92 cum e normal... de ce sunt oscilatiile astea ?de ce ventilatorul nu porneste mereu la 92 si uneori o ia razna ? daca ma poate ajuta cineva ce ar mai trebui schimbat.. va multumesc.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Rezistenta din motoras ventilator.
Porneste doar pe treabata 3 sau 2, o uita pe prima.
Fa proba cu alt ventilator daca ai de unde...
  • danwtf

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Termocupla de pe radiator e ok?
Pozitia ei este: Cum stai cu fata la masina, in partea stanga a ta, sub furtunul ce intra in radiator.
Data care vine cand trebuie sa schimbi termostatul il gasesti cu codul QTH600K , 50 de ron maxim (fara carcasa), si nu trebuie sa dai jos rezervorul de care spuneai. Eu am schimbat la mine si totul e ok cu termostatul descris mai sus.

Spor la depanare si bani cat mai putini cheltuiti.
  • doraptor

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Sal,faza e ca din cate inteleg cand e rece nu se stabilizeaza la 92 si cand e cald nu pornesc ventilatoarele pe treapta 1 mereu,doua probleme.De prima ar trebui sa fie responsabil termostatul,el tine lichidul doar in motor pana ajunge la 92 dupa care il trece si prin radiator.Ventilatoarele trebuie sa porneasca pe treapta 1 pe la 94 sau 97 (cam tarziu ,dar asa e la Opel) daca nu o fac decat cand au chef probabil undeva pe traseul electric ,contact imperfect sau ce le comanda pornirea nu lucreaza bine.Tu ai schimbat termostatul ,mai sta la 80? De luat in calcul indicatoarele de bord care pot fi bulite.
  • vectra.irmscher

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2002 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai asta este problema ca am schimbat termostatu care vine complet cu carcasa si doua termocuple una am inteles ca, comanda ecu si una da temperatura in bord la afisaj.nu pot sa inteleg de unde este problema si de ce face asa.
1 apa in mers coboara undeva la 80 si in stationate la semafor sau in aglomeratie urca peste 90 chiar la 100.. Si abea atunci pornesc si cele doua ventilatoare.
Am vazut ca pr radiator mai sunt 2 termocuple care presupun ca fac comanda la ventilatoare am sa incerc sa le schimb si pe alea dupa care am sa revin cu un rezultat.
Totusi sunt nelamurit de ce in mers coboara apa pana la 80 si nu sta la 92 unde ar trebui sa deschida termostatu. Ca pe el scrie 92 grade
  • doraptor

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Poate pare o nebunie ce spun ,poti verifica noul termostat? Este singurul responsabil (cu termocupla din el) de mentinerea temp la 92 si nu mai jos,ECU doar primeste informatie de la termocupla si reactioneaza preparand amestec Mai este indicatorul din bord,dar putin probabil..
  • scrob

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Aceași problema o am și eu la 1.8 125 cai opel zafira fierbe apa dacã mașina sta pe loc și arunca apa pe la pompa ,menționez ca am schimbat pompa ,garnitura de chiulasa și termostatul aceași problema
A mai pãțit cineva asemenea? ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR