Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am de trei zile aceasta problema; se simte mirosul de benzina destul de puternic, numai la pornirea la rece. As vrea sa stiu care ar putea fi cauza, ma gandesc la filtrul de la canistra de recirculare a gazelor, poate fi asta?
Daca ar fi fisurata conducta de alimentare, cred ca s-ar simti si la mersul pompei si la cum trage motorul si de asemenea, as simti mirosul si cand se incalzeste si cand sta...
Alta e3xplicatie eu cel putin nu vad, alimentarea la Agila fiind o chestie simpla...
Multumesc, Florin
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ei, daca e simpla, cred ca n-o sa ai probleme s-o rezolvi.

Filtrul de la canistra de recirculare a gazelor nu are treaba cu benzina, gazele respective miros ca un canal...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De la rezervor vin 2 conducte la compartiment motor, le gasesti in fata, jos linga pompa de servofrina :
1. Tur (1 in poza)
2. Aerisire rezervor

Deci nu ai retur, nu cauta degeaba. In rezervor este pompa, regulatorul de presiune si filtrul, toate integrate si fara mentenanta
Cind bagi cheia in contact si se aprind martorii in bord pompa de benzina face 3,8 bari pe instalatie si presiunea va scadea foarte greu, deci este suficient sa vezi ulterior pe unde scapa fara sa pornesti motorul !
Dupa ce faci presiune pe instalatie este recomandat sa decuplezi borna - de la baterie ! Grija mare la scintei, de preferat sa mai fie cineva cu tine si furtunul cu apa pregatit ca nu se stie niciodata...
Conductele sunt metalice dar in compartiment motor sunt mufate cu cele de cauciuc, deci verifica colierele, imbinarile etc.
Aerisirea rezervorului intra mai intii in separatorul de vapori (il gasesti jos sub rezervor) si pe urma in valva de purjare (3 in poza). Vezi ca ai mai multe la postul meu inceput si neterminat ca de obicei.
Din canistra de vapori (4 in poza) ai un furtun care pleaca la admisie, il verifici sa nu fie crapat. La pornirea motorului valva de purjare vapori benzina lucreaza (tacane) mai des si pe urma se "linisteste". Vara ai sa o auzi chiar enervant la pornire. Deci furtunul care pleaca de la canistra pe linga crapaturi vezi sa nu fie infundat la capatul dinspre admisie, il decuplezi si sufli in el.
Ce am marcat cu 2 in poza este conectorul de testare a presiunii carburantului. Se da jos mansonul cauciucat de protectie si se vede mufa.
Fiind iarna toate furtunele de cauciuc in loc sa fie elastice sunt plastice. Ca sa te joci cu ele usor se vor incalzi cu cirpe inmuiate in apa fierbinte.
Injectoarele au garnituri destul de bune dar vezi si acolo (sunt cele cu rosu 1,2,3). Rampa injectoarelor se scoate relativ usor, scoti furtune, conectori si pe urma throttle body vezi in postul facut. Se scot cele 2 suruburi marcate cu albastru, se coboara presiunea carburantului si pe urma a tale sunt cu rampa cu tot !
Cu sageata galbena am marcat cele doua furtune de la carterul superior (capac culbutori), poate ai ceva scapari pe acolo dar gazele alea miros altfel.

Un alt loc de unde ar mirosi ar fi furtunul care duce la servofrina dar m-as mira, motorul nu ar avea forta (trage aer fals) si frina ar fi moale.
Nu ar trebui de neglijat traseul conductelor de pe "burta" si iesirea lor din rezervor, poate ai agatat ceva.
Totusi cred ca este numai o problema de imbinare, iarna cauciucul imbatrinit si rece face probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR