Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
dupa cum spune si titlul sa oprit in timp ce mergea la relanti si nu vrea sa mai porneasca in nici un fel...EDU l-am desfacut sa verific de lipituri reci,crankshaft l-am schimbat aveam unu de rezerva in portbagaj cu toate ca cel de pe masina era recent schimbat,am alimentat cu 2 fire spill valve sa vad daca nu cumva sa ars,si functioneaza,dar cu toate astea nu da gram de motorina la injectoare oricat as da la automat,daca erau lipituri reci in edu sau era crankshaftul,trebuia sa faca manifestari,adica pornea si se oprea,dupa ce se racea motorul pornea iar,la mine nimic,moarta definitiv,doar ce am terminat de reconditionat tot motorul,pistoane,arbore,cuzineti,ganituri si antecamerele la injectoare si acum iar nu mai merge...problema este ca nu dispun de tester ca stau la tara,nu am nici alt edu de proba de unde sa iau,si nici check engine nu mi se aprinde in bord banuiesc ca este becul ars,deci nici testul cu pedalele nu am cum sa ii fac...eu am ramas in pana de idei,puteti veni cu ceva sugestii? Multumesc.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poate este desamorstata pompa....
poti sa dai panoul cu indicatoare jos si sa inlocuiesti beculetzul cu un altul de la lt indicator..
  • YAMAHA

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
posibil desamorsata,cauta la garnitura capacului de la filtru motorina,am patit si eu la fel.
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat bordul am 2 erori,p1125 si p0251.pe instalatia de alimentare nu sunt probleme....am verificato
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
furtunele de motorina sunt pline ,spill valve l-am alimentat la baterie si tacane,dar cand dau la automat cu multimetrul pus pe firele de la acesta nu primeste nici un impuls de curent.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul de motor (ECU) sau cel al pompei = DUS.

CristianTM.
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
oare in ecu se pot face lipituri reci?nu imi permit sa cumpar pe ambele ca sunt destul de scumpe si problema este ca nu am de unde sa iau nici altele de proba...decat sa le iau sh din dezmembrari,am verificat si firele de la spill valve pana in edu si au continuitate deci se exclude si problema asta,eu tind sa cred ca de vine este ecu,pentru ca in general cand pica edu in cele mai multe cazuri,mai da semne mici de pornire masina,la mine e moarta de tot,stie cineva unde se duc firele de crankshaft?as vrea sa le verific si continuitatea acestora
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
o mica intrebare ca am tot cautat si nu gasesc,la y17dt cine da semnalul la turometru,pentru ca atunci cand motorul imi ajunge la 87 de grade imi cade acul de la turometru sau functioneaza aiurea,si nu stiu unde sa caut
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Semnalul la turometru vine din ECU ... si da , se pot face lipituri reci in el.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=86997

Nu cumva iti intra motorina in mufele ECU ( K/M) prin fire ( stil boala y17dt) si de acolo motorina sa se infiltreze in ECU de sa ti-l dea peste cap ?
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu am motorina in ecu,l-am verificat acum o zi si era ok,ma gandeam ca poate un senzor sau un contact imperfect.multumesc pentru raspuns
  • sorynel2011

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cine stie cum pot sa verific daca ajunge curent in mufa valvei spill?
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pai care este problema ta mai exact?poti lasa mai multe detalii daca doresti sa te ajutam,teoretic si cu un multimetru ai putea verifica daca primeste curent in timp ce cineva da la automat,daca nu ma insel aceasta lucreaza pe impulsuri ,poate ai probleme de lipituri reci sau eu am avut si de la fire,se verifica firele de la mufa de la spill valve in mufa de la EDU cu un multimetru
Skip ads

  • sorynel2011

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mi s a oprit in mers(17dti) si nu a mai pornit de atunci, am verificat cu alt calculator si tot nu porneste.Inainte de a se opri cu cateva zile la pornire la relanti motorul merge foarte rau aproape sa ae opreasca,cand acceleram masina accelera singura mai mult decat acceleram eu si la plecare de pe loc dadea in nas,imediat dupa pornirea de pe loc la un minut de mers is revenea,pana cand intro zi s a oprit si nu a mai pornit,nu am erori.de aceea vroiam sa vad cum pot verifica daca ajunge curent la spill?
  • sorynel2011

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2011

  • Mesaj Privat
.
  • sorynel2011

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am desfacut la injectoare si nu veneaa motorina,am demontat spiill l am curatat ,probat cu doua fire la baterie si tacane.montat inapoi si acum vine putina motorina la injectoare da fara presiune mare si tot nu porneste.Cum functioneaza spill valve?cand pun contactul trebuie sa lucreze sau cand dau la automat?Tind sa cred ca nu primeste curent desi in momentul cand scot mufa valvei se aprinde eroare in bord.Pana acum de 6 ani am reparato mereu dar acum ma depaseste si in plus is in italia si aici nu face masina cat iau astia manopere.Am dus o la ub test la service si nimic erori desi stiam deja ca am facut test cu pedalele
  • sorynel2011

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si am uitat sa specific ca in momentul cand nu a mai pornit eram in mers mi s a taiat toata puterea fara sa opresc motorul,acesta mai mergea doar la relanti dar foarte neregulat .acceleram dar nu se mai accelera deloc,am oprit motorul dar cand am dat la cheie nu a mai pornit deloc,am incercat si trasa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR