Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da @PL500 ai dreptate aia este intr-adevar volanta Pikup pulse sensor. Cand mecanicul a desfacut la mine pana la semering si a dat totul jos, la viteza, am avut impresia ca e dincoace de carter. Bun, acuma chestia asta este intr-adevar spinoasa, pentru ca un senzor crankshaft borat de ulei nu stiu cat de bine va mai lucra. Un lucru este cert, cand l-am schimbat la mine (cu mana mea) senzorul era perfect curat. In continuare ramane sa mai sapam, nu stiu ce sa mai zic. Mai studiez si eu ca nu mi-am pus problema chiar asa punctual. Poate cand voi incheia singur un motor Very Happy ceea ce nu prea cred. Lucrul care il banuiesc este ca volanta aia nu vantura ulei pentru ca intre senzor si fante nu trebuie sa se interpuna nimic. Poate ne lamuresc baietii mecanici cum este protejata in carter acea volanta.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Este posibil ca in gaura in care este plasat senzorul sa mai existe vreo membrana ceva care sa se interpuna
intre capatul senzorului si fante in asa fel sa izoleze senzorul de ulei ? Ma gandesc la un ,,prezervativ Very Happy "
rezistent la ulei si temperatura ?
  • costachegeorge

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Deci imi cer scuze daca nu am scris ceva corect sau unde trebuia dar ma grabesc foarte tare si am o problema cu corsa mea de 1.0 L mi se aprinde un bec (ala cu masinuta si cheia pe ea) si imi moare motorul si in mers si la semafor, bine nu tot timpul dar la 10 min imi moare o data ce e bine ca porneste la a 2 cheie:) si de multe ori imi ramane si turometru blocat. ca sa fiu mai explicit deobicei dimineata cand plec e totul ok fara bec aprins merge si cand moare motorul se aprinde bec si ramane aprins si se blocheaza turometrul. am fost la un service a puso pe calculator(nu pe programul original de la opel) si ii da eroare arbore cotit nu stiu cum o sa ma interesez sa scriu clar eroarea. si mi a schimbat un senzor care e pe sub motor cica de la ala era si dupa ce la schimbat am mai mers 200 km fara prob si acum a luato iar. ce are? care poate sa ma ajute ca ma dispera , si mecanici lui peste nu stiu ce sa ii mai faca nu stie de la ce. va multumesc anticipat.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ia legatura cu maiandrei pt diagnoza ,si mergi la intalnirile de joi seara dupa 18 la polivalenta.Daca s-a schimbat senzorul cranckshaft la service ai idee ce marca au pus?
Sunt mai multe [motive ] pentru care masina se comporta astfel. Nu esti foarte explicit-masina face figuri cand se incalzeste sau oricum?
Skip ads

  • costachegeorge

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
da de senzor nu stiu ce marca e ..oricum nu cred ca e original si nu l-am schimbat la opel. iar masina face oricand ,bine sa zicem ca dupa 5 min de la plecare cand se incalzeste un pic atunci face. si pe urma la 10 min la 30 min nu are un program. face cand vrea ea Sad( a si apropo masina e din 2001 si seria la motor e aia cu zx001 sau ceva de genu nu am la mine nimik sa va spun sigur. va multumesc
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca e din 2001 atunci motorul e Z10XE.

Incearca sa aflii codul de eroare care este din 4 cifre. Ca sa citesti eroarea si sa nu mai dai banii pe tester fa cum zice in topicul asta: https://www.clubopel.com/vie...grafa&start=0
  • costachegeorge

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am aflat codul acum cu metoda voastra si este 0335 ,dar tin sa mentionez ca am schimbat senzorul CRANKSHAFT pe care am dat 200 ron la un servicer nu la opel si nu stiu ce mi a pus ce firma, dar cum am spus si mai sus deupa 200 de km de mers fara probleme dupa schimbarea senzorului imi face la fel macar acum porneste(mai greu dar porneste dupa ce moare motorul) ininte de schimbare pornea dupa cateva min. deci ce naibi sa fac ca numai stiu ce sa fac sa iau alt senzor ? sa iau original ? il cumpar degeaba oare ? este posibil sa fie si altceva? a si mai am intrebarea am tot citit pe aici de multi cu problema asta dar nicunul nu a mentinat de turometru care mie cand imi moare motorul si se aprinde becul imi ramane si turometru mort. va multumesc
  • marriusf81

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
costachegeorge a scris:am aflat codul acum cu metoda voastra si este 0335 ,dar tin sa mentionez ca am schimbat senzorul CRANKSHAFT pe care am dat 200 ron la un servicer nu la opel si nu stiu ce mi a pus ce firma, dar cum am spus si mai sus deupa 200 de km de mers fara probleme dupa schimbarea senzorului imi face la fel macar acum porneste(mai greu dar porneste dupa ce moare motorul) ininte de schimbare pornea dupa cateva min. deci ce naibi sa fac ca numai stiu ce sa fac sa iau alt senzor ? sa iau original ? il cumpar degeaba oare ? este posibil sa fie si altceva? a si mai am intrebarea am tot citit pe aici de multi cu problema asta dar nicunul nu a mentinat de turometru care mie cand imi moare motorul si se aprinde becul imi ramane si turometru mort. va multumesc

problema mea a fost identica cu a ta. dupa ce i-am schimbat senzorul(vorbesc de senzorul de langa cutie,sub masina) nu au mai fost probleme. esti sigur ca ti-au schimbat senzorul cu unul nou? poate ti l-au pus naibii tot pe ala vechi sau poate unul pe care lau reconditionat(nu stiu daca se poate sa reconditioneze,zic si eu pentru-ca mi se pare dubios ca problema sa ramana ). nu ai mentionat ....motorul se opreste cumva cand se incalzeste? am si eu o alta problema: regulat se intampla ca in mers la un moment dat ,la turatie constanta masina se poticneste. are pedala dar se poticneste. daca o turez mai tare cateva secunde se intampla sa isi revina sau opresc motorul,porneste foarte greu dar isi revine. am incercat sa curat clapeta de acceleratie,i-am facut setarile dar cand am pornit-o nu a vrut deloc sa stea la relanti. problema asta cu relati-ul exista. uneori la pornire nu sta bine la relanti iar daca vreau sa o turez nu prea reusesc se comporta ca si cum ar trage aer fals. ieri dupa ce am setat clapeta de acceleratie am vaz. ca face problemele astea de relanti am zis sa scot mufa de la debitmetrul de aer. am scos mufa si motorul si-a revenit,am mers un pic cu ea si rupe. nu mai oscileaza relantiul,am raspuns bun la pedala de acceleratie. eu am fost cu masina la tester si eroarea a fost 0170 dar cauzele sunt multiple si pe unde am intrebat nimeni nu a stiut sa imi zica ceva la obiect. eu cred ca am descoperit buba si anume debitmetrul de aer. problema este ca nu as vrea sa dau banii pe el si dupa aia sa vad ca de fapt nu a fost el. asa ca am o mare rugaminte la posesorii de motoare z10xe din bucuresti: as vrea sa ma ajute cineva si sa imi dea un debitmetru pe care sa il testez pentru cateva minute sa vad cum se comporta masina. raman profund indatorat daca ma ajuta cineva. apropo,daca vrei sa scimbi senzorul din nou,nu mai da 200 de lei pe el. ieri am dat un search in google dupa debitmetru si am vazut la un magazin de piese senzor si la 90 si ceva de lei. eu am luat facet si cred ca am dat 130 de lei. iar de schimbat nu este deloc greu daca ai cateva chei(parca inelara de 10 trebuie). dac vrei te ajut este vorba doar de o piulita. uite am gasit senzorul http://www.autokarma.ro/cat...50&filtru=168
Skip ads

  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai schimbat senzorul cranckshaft la service -in mod oficial-ar trebuii sa mergi la ei si sa le explici ca masina face la fel ca inainte de schimbare.
In mod normal ar trebuii sa ai garantie la orice lucrare-mai ales daca ai luat senzorul de la acel service.
  • costachegeorge

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
deci de 2 luni ma tot dispera cu problema asta de numai pot de nervi si azi am fost la service si am masurat amandoi senzori si ala vechi si asta nou si amandoi imi dau peste 1000 ohm deci chiar nu stiu ce sa mai fac. credeti ca cei de la opel imi pot spune altceva ? si bine in seara asta cireasa de pe tort am pornito a murit imediat si a fost ultima moarte Sad( mi sau stin toate becurile si numai porneste sub nicio forma o mai ia o data la 5 chei date da porneste o tin accelerata si moare in 3 secunde...ce naibi o mai fi acuma nu am mai patit pana acum asa ceva, si cand pun contactu nu semai aprinde nicun bec decat cel de la airbag nici ecranu ala mic cu km iar cel cu ceasu si data se aprinde. ce o avea ? Sad(( va multumesc
  • marriusf81

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
costachegeorge a scris:deci de 2 luni ma tot dispera cu problema asta de numai pot de nervi si azi am fost la service si am masurat amandoi senzori si ala vechi si asta nou si amandoi imi dau peste 1000 ohm deci chiar nu stiu ce sa mai fac. credeti ca cei de la opel imi pot spune altceva ? si bine in seara asta cireasa de pe tort am pornito a murit imediat si a fost ultima moarte Sad( mi sau stin toate becurile si numai porneste sub nicio forma o mai ia o data la 5 chei date da porneste o tin accelerata si moare in 3 secunde...ce naibi o mai fi acuma nu am mai patit pana acum asa ceva, si cand pun contactu nu semai aprinde nicun bec decat cel de la airbag nici ecranu ala mic cu km iar cel cu ceasu si data se aprinde. ce o avea ? Sad(( va multumesc
o fi de la partea electricã. Bornele la baterie sunt curãþate? Verificã siguranþele. Sunt sub capota, cum te uiþi la motor, undeva în mijloc dreapta sub un capac negru.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@costachegeorge citeste si aici despre acest senzor. Valoarea de 1000 ohm citita este mare pentru temperatura ambientala, ea nu trebuie sa depaseasca de regula 980 ohm. Fa testul cu termometrul (nu este obligatoriu) si apa fierbinte (vezi ca am scris tot in postul ala cum). Daca apa incepe sa fiarba si valoarea rezistentei bobinei depaseste 1,1- 1,2 Kohm sau se intrerupe, senzorul nu este bun. Dupa schimbare senzor se face obligatoriu resetarea codului de eroare. Nu mai omori bateria degeaba ca in acest caz nu mai porneste motorul nici stropit cu agheazma mare de boboteaza. Da jos bateria si incarc-o pe un redresor deoarece ECU sub 8 V intra in balarii. Verifica starea bateriei cu aceasta ocazie. Verifici si cupla senzorului sa nu fie oxidata sau fir intrerupt.
Skip ads

  • georgex

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti!
Mie mi-a picat senzorul cranckshaft la 1 saptamana dupa ce mi-am cumparat masina(intr-un final pornea numai rece si cand se incalzea,murea).Am platit 250 plus manopera(cam mult dar acum bine ca stiu...)
Atunci aveam 87000 km iar azi,dupa 1 an jumate si aprox 36000 km,patesc o faza de nu mai pornea masina decat foarte greu,si cand pornea nu mergea turometrul,bineinteles cu martorii de rigoare.
Am scos borna 20 min si dupa si-a revenit. Nu pt mult timp,caci dupa vre-o 10 km mi s-a aprins iar martorul masinuta+cheie,turometrul incetand din nou sa functioneze.
Ajuns in parcare,fac pseudoagrafa si constat codul p0335...
Ideea cu localizarea,schimbarea si apoi resetarea am inteles-o citind post-urile dumneavoastra(sper sa-l gasesc mai ieftin),dar ma gandeam ca se intampla asa si din cauza mizeriei sau a contactelor imperfecte (codul p0335 fiind unul complex).
Maine voi vedea daca isi revine doar dupa ce il curat.
E normal sa pice din nou dupa 36000?
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu e normal. Daca trebuie sa il cureti inseamna ca e murdar de ulei si pierzi ulei pe la semering. Asta poate fi o cauza pentru care s-a dus si primul si al doilea.
Sunt altii colegi de club mai priceputi care ar putea sa-ti dea un raspuns mai detaliat.
  • georgex

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma l-am schimbat direct,l-am gasit la 85 lei marca Facet(magazin Promotor International-Bucuresti) si service 30 lei (Tot Promotor).
Foarte simplu si comod,masina a tinut de acasa pana la ei,tremura putin dar mergea si in 20 minute am plecat de acolo rezolvat si fericit Smile
Oricum abia am reusit sa-l localizez,cu masina pe elevator+lampa,era f ascuns pe acolo,nu stiu cum m-as fi descurcat singur...
Oricum,e posibil ca uleiul sa fie cauza,daca se mai strica o data il dau jos si-l curat,inca il am si pe cel vechi,nu-l voi arunca.
O zi buna tuturor
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@georgex rasfoieste tot topicul asta si ai sa vezi ca senzorul il poti verifica cu apa fierbinte. Daca se intrerupe cand temperatura apei este la fierbere atunci senzorul nu este bun. In alta ordine de idei, uleiul nu are de-a face cu liniile de camp ale miezului, cu alte cuvinte, nu conteaza daca se murdareste cu ulei. Problema este daca el aduna in capul miezului pilitura de fier. Asta ar putea avea influienta. Dar la Opel, dupa cum s-a exprimat un prieten bun de-al nostru de pe forum, nu ai sa gasesti asa ceva. Deci crapa sau merge. Asta este deviza la senzorii crankshaft cu bobina.
  • bibanul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
imi spune cineva de ce in timpul mersului mi se opreste turometrul,se aprinde masinuta cu cheie, se simte cum pierde din putere, pot sa merg mai departe fara probleme, trag pe dreapta si opresc. pornesc din nou, toate merg struna si dupa un timp totul se reia de la capat. Ce poate fi ? cineva mi-a spus ca arputea fi de la chipul de pe cheia de pornire, nu mai recunoaste chipul?sau o fi de la bujii, nu le-am schimbat din 2001! Embarassed am o corsa c de 973 cc, motor z10xe
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...grafa&start=0 fa acest test si aflii erorile apoi revii si ne spui si noua.
  • bibanul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
OK, am sa incerc, mersi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...hlight=crankshaft
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR