- astrag1.2_16v
- **
- 50 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 50 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
TM85RUN
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- samson2_00_2
- **
- 295 mesaje
- din 10 Dec 2014
- Vectra 2004 F519518
- Bucuresti
samson2_00_2
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 F519518
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut, ma poate ajuta cineva cu o idee. Mereu dimineata imi porneste greu masina. Tin vreo 3 sec contactul pus. Apoi restul zilei porneste normal la sfert. Am suspectat bateria. Dimineata am masurat nateria si am 12.3v. Am verificat consumul pe care il am pe instalatia electrica cu totul oprit si am gasit ca am consum de 4 amperi. Am scos fiecare siguranta pe rand si am descoperit ca modulul de control habitaclu este problema. Acum intrebarea mea este: de ce imi consuma daca am cheia scoasa din contact? Desi daca ii dau drumul la ventilatie fara cheie bagata aceasta nu porneste. Cum ppt rezolva asta pt ca imi termina bateria. Stiu ca nu trebuie sa am un consum mai mare de max 1 amp. Va rog daca aveti ideee .... Help help help
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
Sunt in aceeasi situatie. Am cumparat o Zafira B 2006. Am observat ca dimineata pornea f greu, uneori si la a treia cheie. Intr-o seara i-am dat 1-2-4-6 chei ...au inceput sa palpaie becurile in bord si mi-am dat seama ca bateria e dusa. O schimb frumusel, dau o cheie ...a luat-o "la sfert". Va imaginati ce bucurie pe mine..Bunn! Trec 24 ore, urmatoarea zi pe la aceeasi ora dau iar cheie....abia abiaa a pornit. M-am enervat rau. A doua zi dimineata a pornit la a 3 a cheie. Ma duc la un baiat electrician, o verifica si imi zice cand ajung seara scot borna...o las asa si dimineata pun borna sa vedem daca porneste. Asa a fost...a pornit fara probleme. Clar un consumator ascuns. Mentionez ca am o prb cu faza scurta;in mers se stinge ba becul pe stanga, ba pe stanga, (xenoane) si apare in afisaj :low beam check left (right) Comut pe 0 apoi le deschid si tot asa ...pana din cauza neatentiei fac ceva Doamne fereste. Pe un tester mi-a dat eroarea: B2575
LEFT LOW BEAM CIRCUIT
VOLTAGE HIGH/OPEN CIRCUIT
INTERMITENT
Abia luni ma poate vedea din nou doar ca ma gandesc poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema!
Multumesc
LEFT LOW BEAM CIRCUIT
VOLTAGE HIGH/OPEN CIRCUIT
INTERMITENT
Abia luni ma poate vedea din nou doar ca ma gandesc poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema!
Multumesc
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 707 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 707
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
romeo dragan a scris:Doar bateria! Mi-a zis sa fac testul cu borna ( scoate borna, pune borna) , ideea e ca a pornit bine.
Daca dorea sa nu te plimbe pe drumuri si se respecta ca meserias,iti verifica incarcarea,iti verifica consumul in -stand by-,iar in situatia ca ar fi fost ceva anormal,trebuia sa remedieze eventualele probleme. Probabil pentru el nu conteaza timpul pierdut de tine in "plimbarile" repetate... Cum depindem,in viata,de deciziile si alegerile facute,meseriasul in cazul de fata...,nu mai comentez nimic!
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Dragos Ene a scris:Salut,
Pana te duci la el tine apasat pe Settings vreo 3 secunde pana auzi un beep. Dupa aceea apasa pe BC pana ajungi la meniul cu incarcare (undeva in ecranul 2 linia de sus V. Cauta ca exista un topic cu meniu secret astra h.
Daca e o problema de instalatie(contact imperfect,oxidat,slab,etc) intre alternator si baterie,care genereaza o cadere de tensiune,mai mare sau mai mica,functie de consumatorii activi in acel moment,crezi ca BC "vede" problema reala...?! Meseriasul are ultimul cuvint,dupa verificare in cunostinta de cauza...
Pana te duci la el tine apasat pe Settings vreo 3 secunde pana auzi un beep. Dupa aceea apasa pe BC pana ajungi la meniul cu incarcare (undeva in ecranul 2 linia de sus V. Cauta ca exista un topic cu meniu secret astra h.
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Mad_horax
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salut!
Am și eu o problema pe un Astra H 1,6/115cp.
Acum vreo sãptãmâna, am avut problema cu accelerarea in viteza a doua in sensul ca apãsam pedala și nu voia sa facã nimic, am lãsat-o ușor in ralanti si apoi a mers. Mi-am zis ca e de la apa din benzina...
Toate bune și frumoase, sâmbãtã am rulat mașina, luni am mișcat-o puțin prin parcare iar ieri seara (marti), nu a mai pornit.
Bordul se aprindea, radioul mergea, dar la cheie se auzeau niște pãcãnituri in bord. Mi-am zis ca e bateria.
Un vecin m-a pornit, am mers 5 mins sa încarc bateria, pe calculator, tensiunea aratã 13,4-13,6V.
Am oprit 15 minute la un magazin, apoi a pornit fãrã problema și am parcat-o dupã 20 minute de mers.
Azi dimineața, același comportament. Nu pornea, bordul clipea, pacanituri in bord, alarma își dadea sufletul.
Am scos bornele sa le curat, erau cam albicioase, am mãsurat bateria cu bornele decuplate: 11,4 și se încarcã singura, pana la 12,3V. Am mãsurat curentul de repaus cu toate ușile închise și consumatorii închiși: 0,78A - ulterior, cãutând consumatorii prin metoda "scoate siguranța" am gãsit ca la F35 se papau cam 400mA, ceilalți 380mA nedescoperind de unde provin.
Ce am observat însã, ca dupã ce fãceam mãsurãtori de curent, in funcție de durata mãsurãtorii, tensiunea pe baterie ajungea și pe la 10,8V ca apoi sa creascã încet la 12,3V.
Am o alarma Viper.
Întrebãri:
1. Bateria e terminatã?
2. Alternatorul e OK? Unde gãsesc acces la bornele lui sa pot mãsura tensiunea la ieșire?
3. Consumul de repaus e in limite normale? Am citit ca ar trebui sa fie undeva pe la 20-30 mA.
4. Poate avea vreo legãtura incidentul cu accelerarea de acum o sãptãmâna?
Multumesc!
Am și eu o problema pe un Astra H 1,6/115cp.
Acum vreo sãptãmâna, am avut problema cu accelerarea in viteza a doua in sensul ca apãsam pedala și nu voia sa facã nimic, am lãsat-o ușor in ralanti si apoi a mers. Mi-am zis ca e de la apa din benzina...
Toate bune și frumoase, sâmbãtã am rulat mașina, luni am mișcat-o puțin prin parcare iar ieri seara (marti), nu a mai pornit.
Bordul se aprindea, radioul mergea, dar la cheie se auzeau niște pãcãnituri in bord. Mi-am zis ca e bateria.
Un vecin m-a pornit, am mers 5 mins sa încarc bateria, pe calculator, tensiunea aratã 13,4-13,6V.
Am oprit 15 minute la un magazin, apoi a pornit fãrã problema și am parcat-o dupã 20 minute de mers.
Azi dimineața, același comportament. Nu pornea, bordul clipea, pacanituri in bord, alarma își dadea sufletul.
Am scos bornele sa le curat, erau cam albicioase, am mãsurat bateria cu bornele decuplate: 11,4 și se încarcã singura, pana la 12,3V. Am mãsurat curentul de repaus cu toate ușile închise și consumatorii închiși: 0,78A - ulterior, cãutând consumatorii prin metoda "scoate siguranța" am gãsit ca la F35 se papau cam 400mA, ceilalți 380mA nedescoperind de unde provin.
Ce am observat însã, ca dupã ce fãceam mãsurãtori de curent, in funcție de durata mãsurãtorii, tensiunea pe baterie ajungea și pe la 10,8V ca apoi sa creascã încet la 12,3V.
Am o alarma Viper.
Întrebãri:
1. Bateria e terminatã?
2. Alternatorul e OK? Unde gãsesc acces la bornele lui sa pot mãsura tensiunea la ieșire?
3. Consumul de repaus e in limite normale? Am citit ca ar trebui sa fie undeva pe la 20-30 mA.
4. Poate avea vreo legãtura incidentul cu accelerarea de acum o sãptãmâna?
Multumesc!