Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • marius070792

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1990 -
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut.ma poate si pe mine ajuta cineva?am o problema cu opelu' meu.deci cand e cald afara nu porneste.bag cheia in contact dau de ia dar nu invarte nimica,nu tacane,nu pacane.decat mi se aprind becurile in bord si atat.dar asta face numai cand e cald afara.seara daca e porneste.sau noaptea.ce ar putea avea?
Skip ads

  • C.Stefan

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2014

  • Mesaj Privat
startarul la electromotor, sunt sigur in proportie de 90%
  • marius070792

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1990 -
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2013

  • Mesaj Privat
startarul?incercai sa dau si electromotorul jos acum 10 minute..nu iese nici batut..se misca dar nu iese..chiar nu pot sa imi dau seama
  • marius070792

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1990 -
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2013

  • Mesaj Privat
cei ala startar ca nu am auzit
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nici eu
poate ---solenoid electromotor---
sau pe limba mecanicilor/electricienilor---starter--
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Notiune de solenoid,inseamna bobina+componenta mobila.Daca componenta mobila inchide si deschide un contact electric,solenoidul capata notiunea de RELEU.Avem si situatii cind solenoidul actioneaza supape sau alte componente.Francezii foloseau in documentatii notiunea de STARTER(al electromotorului),dar in prezent folosesc notiunea de RELEU DE ACLANSARE(cuplare).Pentru motor,electromotorul,este tot un starter(pornitor)
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 frate lasa conversatiile tehnice,ca sunt pe forum si colegi la care nu le merge nici singurul neuron functionabil si daca vii si tu cu notiunea de---releu de aclansare---,sigur ai bagi in ceata
---starter electromotor---este mai pe intelesu multora de pe forum
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Recunosc faptul ca uneori,furat de discutie,mai depasesc anumite limite fara sa-mi dau seama.Ce sa-i faci,deformatie profesionala...!
  • marius070792

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1990 -
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2013

  • Mesaj Privat
bun..am inteles..dar de ce nu functioneaza cand e cald afara...numai cand e cald nu functioneaza...seara,noaptea,cand e racoare porneste de nu am treaba.am incercat sa dau si electromotorul jos..nu iese nici batut..se misca dar nu vrea sa iese.pe jos nu pot sa il dau jos ca asta inseamna sa dau grupul si cu galeria..miau zis si mecanici ca asa ceva nu au mai intalnit..sa porneasca cand e vremea rece afara si cand e cald sa nu vrea sa porneasca.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de dilatarea materialelor la cald ai auzit?
In primul rand incearca sa bati cu ceva in el (o coada de ciocan) cand nu vrea sa porneasca, vezi, as ao ia din loc? Daca nu, inainte de a da jos electromotorul, vezi daca se alimenteaza (sa nu iti vina buba de altundeva)
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
trage de la borna + a bateriei un fir pana la contactul de unde vine curentul de la cheie (este pe bobina de la electromotor o borna la care este legat un fir care vine din habitaclu) si actioneaza bobina... vezi firul sa fie izolat.. exceptand capetele , masina sa fie scoasa din viteza si cu frana de mana trasa.. daca asa invarte inseamna ca baiul e de altundeva nu de la electromotor..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR