Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mirel.gramada

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o problema cu variatorul de tensiune de la motorul ce circula aerul din interiorul masinii (este unul electronic in 7 trepte, masina este un opel astra h- 2005-heatchback). Am cumparat masina acuma 2 luni si nu avea nici o problema, iar de o data mi sa oprit ventilatorul. Dupa un timp a inceput sa functioneze doar pe viteza maxima. Am cumparat altul (nu nou) sa ars si acela, am luat altul si sa ars si acela. Acum nu stiu ce sa mai fac. Din cate am vazut eu dupa ce am mai citit aici pe forum am si probleme la CIM, adica nu imi porneste din prima. As vrea sa stiu daca din cauza acea mi se tot arde variatorul sau exista o alta problema.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc
Skip ads

  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut.este clar ca la tine defectul e altul ...in afara de motorul ventilatorului de aer nu cred ca ar fi altceva.scoate ventilatorul si verifical daca are joc sau este uzat schimbal si langa el este o rezistenta ca si ia pote fi de vina.bafta
  • mirel.gramada

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Am sa incerc sa deschid ca si asa am desfacut pe acolo sa pot scoate regulatorul. Am sa revin cu un raspuns sa spun daca a fost la ventilator, dar din cate il aud eu nu pare sa invarta infranat sau sa aiba ceva joc. Nu stiu, incerc orice varianta ca m-am saturat sa tot schimb pe regulatoare.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
sal daca merge numai in treapa 4 e clar ca este obosit..il gasesti dupa torpedou in partea dreapta.verifica si acea rezistenta sa nu fie ceva in scurt pentru ca ia se incalzeste destul de tare.....sa mai gasit probleme la acea mufa de conectare dintre caroserie si ventilator...papucii topiti si arsi.succes
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
filtrul de polen e schimbat?
  • mirel.gramada

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nu este schimbat. Crezi ca ar putea fi de la el?
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
filtru poate fi neschimbat de cand este fabricata masina si aeroterma tot trebuie sa mearga daca este functionala:))scuze daca am intervenit gresit
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se poate arde regulatorul daca este supraincalzit.
am vazut cazuri cu aeroterme care s-au topit din cauza unui filtru imbacsit, care nu mai permitea trecerea aerului decat in mica masura . Regulatorul este racit de fluxul de aer .
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Blocul de rezistente alimentat dar fara racire nu rezista mai mult de 5 minute si se arde. Testat personal Smile.
Verifica totusi ce curent (A) ia aeroterma, Daca rotorul nu se invarte usor creste curentul (intensitatea) dar nu atat de mult inca sa arda fuzibilul ,astfel circuitul cedeaza in cel mai slab punct (bloc rezistente, trepte mici).
  • mirel.gramada

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Normal la corsa care am avuto inainte de astra am luat amperajul cu un cleste electromagnetic si nu trecea de 2,5 A.. o sa incerc si la asta sa vedem daca de invarte in jurul valorii aleia. Va rog sa nu uitati cand scrieti sugestiile ca variatorul meu este unul in 7 trepte electronic. Cand l-am desfacut am vazut ca sta in aerul ventilat de la motorul de ventilatie din interiorul.masinii. Sper sa ii pot da de cap pentru ca am ars deja 3 regulatoare:))
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Omule, daca se ard regulatoarele, atunci inseamna ca ai curent prea mare prin ele (presupun ca deja alternatorul l-ai eliminat din lista de cauze posibile, adica ai verificat ce tensiune da). No, de ce ai curent prea mare? Cauzele pot fi multe, daca te pricepi nitel la electrica/electrotehnica, identifici problema, daca nu, cel mai bine te duci la un electrician auto sa iti verifice instalatia.
Pana acum s-au evidentiat niste posibiltati:
- filtru de polen "tencuit"
- aeroterma pe cale de a se gripa
Deci, vezi filtrul de polen, eventual schimba-l, vezi aeroterma cum se invarte la mana. Vezi contacte oxidate...
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu are cum ca alternatorul sa scoata tensiune mare deoarece Astra H-ul este destul de inteligent la peste peste 15 V sau 15 V inclusiv, taie main ralay adica toti consumatori , va merge doar motorul fara niciun consumator (o forma buna de protectie) .
Skip ads

  • mirel.gramada

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pai daca ii asa cum spui?! Atunci acel mai relay isi revine singur dupa ce aclanseaza? Si unde este pozitionat acel main relay?
Multumesc
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
la regulator nui vine cutent direct din baterie ,se alimenteaza printro sigurant deci e simplu...daca motorul ventilatorului de pe duca si siguranta schimbata de cateva ori deoarece se tot ardea .cred ca s,a inlocuit cu una de putere mai mare,parerea mea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR