Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am o mare pb cu H ul meu din 2005 la care acum 3 sapt m a lasat motorul in 3pistoane.
Dat chiuloasa jos ...pistonul 3 crapat si blocul rizat= alt motor ca na dezmembrari sunt...
Am luat un motor dp una lovita care a stat 6 luni pe dreapta.
Motorul l am luat echipat cu injectoare si pompa de inalte si senzor vibrochen; are acelasi cod cu al meu z17dtl dar nu stiu din ce an era masina dar aflu si revin..
Dat motorul meu jos transferat accesorii senzori pompa de inalte pe motorul nou pus la loc pus la punct curea noua...dar surpriza nu a pornit

Prima eroare senzor arbore cotit.pt ca am pus initial senzorul dp motorul meu am zis ca na incompatibil sau sa defectat la montaj il pun pe cel al motorului nou.
Tot nu vrea sa porneasca dar eroarea nu m apare.
Inlocuiesc si pompa de inalte cu cea a motorului nou.
Tot nu porneste...dam cu spray de pornire si a pornit in final.dar odata oprita nu m porneste fara spray
Am dat jos si injectoarele si le pun pe ale mele ca n a motorul meu cu un piston crapat pornea in 3 dar pornea.
Surpriza nu porneste decat cu spray sau impinsa 1 metru
Erori pe tester din cand in cand senzor culbutori sau se m aprinde masinuta cu cheie asta la inceput acum nu si senzor temperatura ext ca nu e montat sau general Lamp A

Compresie 24 bar masurata in locul bujiilor.
Concluzie motorul e praf cum zice mecanicul dupa compresie? Min 26 max 32 in manual?

Aveti vreo idee sau iau alt motor?
Scuze pt topicul lung dar dupa 3 sapt de munca fara masina m mult nu puteam scurta:(
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citeste aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60491
``Erori pe tester din cand in cand senzor culbutori...`` E vorba de senzorul ax came?
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Da de senzorul axului cu came.voi m face azi o diagnoza si pun toate erorile.
Ce parere ai de compresie?
Am incercat si cu fata la vale nu o ia.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Compresia trebuie sa fie intre 26-30 bar. Merge si 24 bar daca e aceeasi pe toti cilindri.
Monteaza rampa de injectoare si pompa de inalte de pe vechiul motor daca functionau inainte.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Daca eroarea pe camshaft face referire la range perfomance distributia nu este la punct mai ales ca s-a umblat la ea.. Compresia este foarte buna, deoarece trebuie luata in calcul eroarea compresmetrului in special daca este unul ieftin gen 150 RON, si chiar daca ar fi in realitate 24 Bar nu sunt probleme de functionare la voloarea asta. Probleme apar de la 19-20 Bar.
Cu testerul pe masina in momentul cand dai la automat presiunea in rampa trebuie sa fie cam 15 Mpa , iar cu motorul pornit peste 23 Mpa.
Intai de toate trebuie facuta a diagnoza cum trebuie cu parametri etc , daca cu ajuntorul testerului nu ai nicio idee abia dupa aceea te apuci de schimbat piese de pe una pe alta. Nu de altceva dar este munca in zadar sa schimbi la ghici.
Masina iti da indicii referitoare la defect (eroare pe camshaft) . Dar dvs cautati defectul la esapament , ceva de genul...
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Punerea la munct este 100% corecta verificata de 3 ori si de 2 mecanici.
Am incercat cu ambele pompe si ambele seturi de injectoare;doar supapa de pe pompa a ramas a masinii cea dp motorul nou e rupta de la impact.
Presiunea pe tester cand se da la automat este de 23-24 mpa si dupa 3-5 secunde cade in 0 usor.masina dp care am luat motorul a stat cam 6 luni defecta fara capacul de la ulei.iar am in baie pe langa ulei am gasit cca 1l de apa curata.motorul nu era blocat sau semne de rugina.chiuloasa nu am dato jos inainte de montaj. .aici cred ca am gresit... Masina dp care am luat motorul este tot sw si tot din 2005.
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat


Am reusit sa pun op com ul pe ea si astea sunt erorile Prezente.era vb de crankshaft nu camshaft scuze.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P0335 Pune senzor crankshaft nou original.
Nu sterge eroarea pana nu il schimbi. E present sau not present la P0335? De asta nu porneste...
P0621 Incarcarea bateriei. Verifici alternatorul ( puntea de diode, releul de incarcare). Verifica si tensiunea de incarcare si cureaua de accesorii
Skip ads

  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Semnal implauzibil cu 2 senzori: al masini cu care motorul pornea in 3pistoane si al motorului pe care l am cumparat.
Trebuie neaparat nou? Il iau dupa seria de caroserie a masinii mele sau a masini dp care am luat motorul?
Ma gandeam sa verific senzorii pe masina unui amic care e identica cu a mea.ar fi bine sau nu?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Asa scria La P0335?
Semnal implauzibil?
Verifica si conectica la mufa poate acolo ai probleme daca cu ambii senzori apare.
Ai Astra G sau Astra H?


Ultima modificare facuta de catastefan la Dum 08 Jun, 2014 3:30 pm
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Cu senzorul masini dadea semnal implauzibil.
Cu senzorul motorului nou da senzor A pt arbore cotit nu este in domeniu
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai astra G sau H?
Skip ads

  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
H 2005 break 59kw
Motorul e luat dp una identica tot 2005

Cu mufa scoasa da circuit intrerupt
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Iti dau cei 6 pasi de verificare senzor din TIS








scrie in ultimul pas de verificat jocul intre senzor si volant, si sa nu fie dinti lipsa. Nu stiu cum e montat la tine.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
bogdan.soho a scris:Cu senzorul masini dadea semnal implauzibil.
Cu senzorul motorului nou da senzor A pt arbore cotit nu este in domeniu

Eu unul ... de fapt cum am mai zis as pune mare acent pe punctul distributiei.Cand iti da chestii de genul , incorect signal, range performance. out of range cam 90 % distributia nu este la punct, decalata 1-2 dinti.
Daca iti da dadea short to ground , etc era problema de alimentare senzor dar nu este cazul la tine. Ar mai putea fi o problema pe firul de semnal dar... slabe sanse deoarece aparea alt tip de eroare plus ca, nu pornea nici cu sfestanie (la tine porneste impinsa).
Are bataie de avans ( tractor vechi) cand porneste?
Senzorii nu sunt defecti, daca erau nu pornea nici impinsa, Z17DTL-ul nu se poate ghida doar dupa camshaft in cazul in care pica crankshaft-ul dar in schimba eroare pe crankshaft se genereaza pe baza referintelor date de camshaft.
Chestia cu generator field L apare in general cand se utilizeaza releu de Astra G pe Astra H. La Astra H excitatia este comandata de ECU pe un pin in plus. pin pe care G-ul nu-l are. Adica nu incarca pana nu o turezi la 1500 RPM dar nu se aprinde martorul in bord.
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
nu are zgomot ciudat suna dulce si frumos chiar prea dulce.cu ulei in capul pistonului compresia a trecut de 30 dar nu a pornit.
imi poti spune unde se afla releul si cum pot vedea diferenta?
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat cablajul senzorului pt arbore.este in regula curatat conectorii la ecu; cumparat senzor nou pt arbore; reverificat distributia aceeasi chestie.daca o opresc in mers si dau la automat si in acelasi timp o ajut in viteza putin porneste linistita.renunt.

Vreau alt motor.unul testat.daca stiti pe undeva cu garantie si la pret ok poate ma anuntati.mc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bogdan.soho a scris:...
Presiunea pe tester cand se da la automat este de 23-24 mpa si dupa 3-5 secunde cade in 0 usor...

Problema ta este presiunea in rampa.
Fa proba cu alta supapa reglare presiune rampa, iar daca nu merge, pune alt regulator presiune pompa.
Cu @dancuciureanu ai luat legatura ?
  • bogdan.soho

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Daca motorul meu pornea in 3 pistoane inainte de al da jos nu vad dc ar fi presiunea in rampa pb din cauza regulatorului sau a supapei.acestea provin de la motorul defect care pornea.
Supapa dp pompa am inlocuito.
Cu @dancuciureanu nu am luat legatura...?
Nou pe forum.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dar cum iti explici tu scaderea presiunii in rampa la 0 MPa, atunci cand dai la cheie ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR