Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
io, O sa schimb uleiul la toamna si o sa pun 10w40. Din pacate eu am circulat pana acum cum nu se poate mai nasol pentru masina: distante scurte de sub 4 km, cu motorul rece si trei stopuri pe drum. De-aia si consumul mare si consumul de ulei.

Acum trebuie sa fac drumul din Titan pana in Pipera, si cred ca o sa am ceva surprize la consum de benzina/ulei, caci o iau pe Fundeni si doar la Doamna Ghica am un dop de 5 minute de mers in a-ntaia. In rest, prind si 70-90...

Despre toba - daca este prea dusa iti creste consumul, caci nu ti se mai evacueaza gazele cum trebuie. Alte probleme legate de ea in afara inconfortului acustic... nu stiu.
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pentru cei din Bucuresti interesati de tampoane de toba - la intersectia Pache Protopopescu cu Mosilor, in dreptul statiei de troleu este un magazin de piese auto.
Acolo mi-am gasit tampoane de toate felurile cand mi-am pus tobe sport. Inclusiv tampoane de tobe originale opel.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
buuun. si acu tobele de unde le iau. daca tot e sa dau un ban pe ele as prefera sa le iau de la un magazin serios.
daca stiti asa ceva, pls ziceti.

si inca ceva, intreb in necunostinta de cauza: tobele astea sport ce stiu sa faca ( zgomot, 3-4 caluti in plus ? ) si cat costa ?
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In principal ai o evacuare mai usoara, mai rapida, pana la 5-10 cai in plus si ceva zgomot. Plus ca nu mai ruginesc. A... si un look mai... mai... Cool
Pretul depinde de firma... REMUS, Borla bune dar cam scumpe la noi, Powerfull mai accesibile si mai sunt firme serioase si cu preturi accesibile....
Da un search pe net si vezi ce ti se potriveste.
Skip ads

  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ok, am inceput cautarile...
  • andei

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Dac> nu am facut absolut nici o modificare la toba aia de SupeRNova. A venit perfect!! numai ca e cam ascunsa sub bara din spate si nu prea se vede! O sa fac o poza si o sa vezi ca nu se merita sa dai 1,3-1,5 mil. pe o toba de opel cand asta e 500k acuma!

maddan> cum a zis si IO... la-so moale cu RK-ul ca o sa-ti para rau!! Sunt sigur ca peste 2-3 ani o sa vrei un B2 sau un Astra G si n-o sa iei banii pe care-i ceri pe Vectra ta! o vei da ieftin si o sa bucure altul cu ea... unul care n-o sa stie decat talpa si gaz pana o va face praf. Cam sumbru scenariul dar crede-ma ca s-a mai intalnit!!
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Completat astazi uleiul cu 750g de ulei MOL 15x40. Nivelul de ulei ajunsese sub minim (dimineata inainte de pornire) si era absolut necesar sa-i bag ceva 15w40 (asta am in motor), chiar daca nu am mai gasit Mobil...

$$: 210.000 lei..... :rolleyes:, de la Shell.

Dupa ce vin de la mare o sa ii fac schimbul de ulei si o sa incerc sa vad de ce consuma masina atat de mult ulei. Oricum o sa-i pun un 10w40.

Culmea e ca teava de esapament este curata-curata, deci probabil ca imi curge pe undeva, si nu pot sa-mi dau seama pe unde, caci motorul este curat si nici sub masina nu raman pete.

Sper sa nu fie probleme pentru ca am pus ulei de alta marca decat cel din motor? Gradul era acelasi...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cate stiu eu, un consum mare de ulei inseamna capete pistoane roase si se impune o segmentare.
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
andei, eu am pus la a mea de vreo 2 ani o toba de dacia nova de 1.6. n-are nik. merge f bine.
  • sfi16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
merge si cu tobe de dacie si de orice altceva, dar un motor de 1800 - 2000 nu cred ca se simte prea bine cu toba de dacie.tobele OPEL (dupa catalog) din magazin sunt scumpe nu prea se merita.cele mai accesibile mi s-au parut borla.cea medie 1850000 si finala incepand cu 2600000(asta pentru motorul meu de 2000 cc poate pentru motoare mai mici scad si preturile).sunt din inox,ai 5 ani garantie-rupi masina pana se duce toba.
  • andei

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
au.. dar parca n-as da 2600000 pe o finala! si asta de supernova tot borla e! sau cel putin asa scrie pe ea!
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Baieti,sunt nou pe forum!In 2 saptamani o sa am si eu o Vectra A pe benzina,2000 cmc din 94.Multumesc foarte mult pentru tot ce am citit aici.Sunt informatii care ma ajuta enorm de mult.O sa va sacai cu intrebari de toate felurile cat de curand.Abia astept sa pun pozele cu masinuta mea pe garaj.Salut si sa auzim numai de bine! Very Happy
Skip ads

  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Facut 1000 de km in prima parte a vacantei: Bucale-Olimp; Olimp-Histria-Jurilovca-Enisala-Tulcea si retur si ceva drumuri la Mangalia.

Consum 6,4%...! Razz
Si 0,5l de ulei... Sad
Masinuta asta iubeste drumurile lungi!

O mai asteapta 1000 de km prin Transilvania...
Revin dupa ce termin concediul.
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Boon, am revenit si de prin Transilvania (Tusnad, Cheile Bicazului, si retur prin Brasov).

Am avut o deosebita placere sa conduc pe serpentine, unde urca lejer in a III-a, am avut o placere normala de a merge pe drumuri ok in afara localitatilor, si mi-am blestemat zilele din cauza gropilor, craterelor si santurilor din "drumurile" de la iesirile/intrarile in si din Brasov, Sf. Gheorghe, Miercurea Ciuc, Gheorgheni - oamenii aia NU AU drumuri pe acolo! Sad

Total vacanta asta: 1900 km, consum 6,4% (cu tot cu serpentine...), consum ulei ~700ml.

Nici un fel de probleme. La drum lung lipsa aerului conditionat nu mai ridica atatea probleme, in masura in care nu e canicula afara. Dar si atunci, am inceput sa ma obisnuiesc cu trapa.

Iar senzatia de a merge cu trapa deschisa pe drumurile de langa mare, sau pe Cheile Bicazului... priceless! Razz

De facut pentru asta toamna (daca o mai tin, caci imi face cu ochiul o alta masina): schimbat termostat si curele servodirectie, strans ambreiaj si verificat cureaua de distributie. A, si inlocuit pasajul de plastic de deasupra rotii stangi, care este crapat si imi freaca de roata la curbe puternice spre stanga. Iar daca dau de bani, si un tratament pentru motor.
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Noutati... Sad

1. In urma unei altercatii cu niste tigani, m-am ales cu oglinda dreapta sparta... Trebuie s-o inlocuiesc cu totul, caci s-a spart inclusiv carcasa de plastic...

2. Mergand catre Otopeni, unu' in fata mea a agatat o pietricica. Obiect care mi-a ajuns direct in parbriz, la imbinarea sa cu caroseria imediat deasupra oglinzii retrovizoare. Crapatura de toata frumusetea, care avanseaza in jos in fiecare zi cu circa 2 cm.... (ma intreb unde o sa se opreasca, are deja 20cm....)

3. Trebuie sa schimb rotile fata si alte alea... sa "pansez" zgarieturile facute de un binevoitor cu cheia.... Un calcul scurt imi arata ca voi avea de bagat ~15-20 de bulioane in masina in toamna asta.
O sa va tin la curent cu toate cheltuielile.

As dori totusi sa stiu daca ati cumparat de curand oglinda/parbriz de Vectra A, ca sa stiu la ce scoruri sa ma astept. Iarasi, daca stiti unde se monteaza parbriz foarte bine!

Multam!
  • xfilez

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucureºti / Târgoviºte
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Pai zi-ne cum a fost cu tiganii !
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cu tiganii, am fost eu un idiot.

Adica veneam linistit spre casa, 50km/h, banda I, seara (inca era lumina insa), cand imi iese un Cielo alb in fata de pe o alee, la 3m de mine, cu viteza, direct in botul meu, fara nici o jena, acordare de prioritate sau alte alea...

Testul elanului pe viu, daca puneam frana il luam in plin, volan brusc stanga (stiam ca banda este libera), accelerez, si apoi...

Apoi am fost un idiot. Am vazut negru in fata ochilor in momentul in care mi-am dat seama ca zevzecul cu Cielo (nu puteam sa vad inauntru avea geamuri ionizate) isi vede bine-mersi de drum, desi il evitasem fix la milimetru si puteam pierde controlul masinii in cel mai bun caz....

Asa ca m-am bagat in fata lui, am franat, nu la mort, dar destul de brusc cat sa puna el frana cu scart, am pornit din nou si am franat din nou, i-am aratat semnul international al prieteniei cu degetul si apoi... Precizez ca nu am franat la mort, ci doar am incetinit mai tare, atat cat sa nu aiba ala motiv sa intre in mine.

Si apoi in fata era stop. Very Happy

Moment in care din spate se dau jos 4 (patru, sau cel putin atatia am vazut eu) tigani enormi, cu lanturi la gat si alte alea, si se apropie amenintator de masina.

Am zavorat usile si am asteptat, ce era sa fac....

Au bubuit-o cu picioarele si pumnii, au incercat sa traga de usi si sa sparga geamurile - masina TANC - n-a avut nici nimica.

La final, spumegand de furie, tiganul din dreapta a dat o laba la oglinda, pe care a reusit s-o sparga (inclusiv carcasa din plastic, sper sa-si fi rupt si mana boul).

Am demarat linistit, si m-am linistit mai mult cand am vazut ca nu ma urmaresc. Apoi mi-a luat 2 ore sa-mi revin din soc... Razz

Aviz amatorilor: mai bine ramaneti calmi in trafic, chiar daca dati de cretini din nastere. Nu stiti cand acei cretini sunt 4 la numar.... Very Happy

Din fericire am putut remarca din nou tabla extrem de groasa a Opelasului.... N-a avut absolut nimic.
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
maddan a scris:Noutati... Sad

Crapatura de toata frumusetea, care avanseaza in jos in fiecare zi cu circa 2 cm.... (ma intreb unde o sa se opreasca, are deja 20cm....)


daca nu te deranjeaza crepatura si vrei saumbli cu parbrizul asa , se poate rezolva , din cate am auzit, si nu iti avanseaza crepatura , ramane aceasi , dc stiai sa o faci chiar atunci cand nu era mare Smile


cat despre tigani , ce sa-i faci , yo treceam pe rosu Laughing si de mine s-a legat unul pt faptul ca lam depasit ca el mergea pe 2 benzi si eu am calcat un pic linia continua
  • GKoo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Are dreptate Mr. Hat. Nustiu daca te mai ajuta cu ceva pt. ca din ce descrii tu acolo crapatura e destul de mare acum.

Mi-a spus mai demult un sofer de autocar despre treaba asta cu opritu crapaturilor. Ideea era ca si el avea tot asa o crapatura in parbriz ( doar ca la autocar parbrizu e vreo 2000 de euroi deci ... )

Cum se procedeaza ? se face o mica gaura cu un burghiu fff subtire in locul unde s-a oprit crapatura si se umple cu o solutie care se intareste ca un chit si gata. Nu pot insa sa-ti spun unde se face treaba asta sau cam cat costa pt. ca nu am avut niciodata nevoie. Daca vrei anunta-ma si ma interesez.

Oricum sincer sa fiu mie chestia asta mi se pare ca un bandaj la picior de lemn .. da in lipsa de fonduri se admite Smile
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
gipsys: Nu mai bine iti montai un "spoiler metalic" si mergeai regulamentar?...Smile)
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR