Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Azi in timp ce veneam spre casa de la munca din senin a inceput sa scoata motorul un sunet ciudat si nu mai vroia sa traga.Sunetul era foarte zgomotos de se uita lumea la mine pe strada si de-abia trecea de 2000rpm,indiferent de treapta de viteza.Iar daca apasam mai brusc pe acceleratie se auzea ca si cum scapa si ceva aer.La relanti sunetul e normal,doar cand apas acceleratia face asa!
Am venit acasa,am scos furtunele sa vad daca e vreunu crapat si toate sunt bune!In schimb am observat mult ulei in zona tevii de plastic care intra in turbina.E normal?Bine era un pic de ulei si inainte acolo,dar acum vad ca e plin de ulei!
Ca idee,de vreo 2 luni merg cu radiatorul de la intercooler ciupit.Masina merge perfect,doar ca am vazut ca s-a umezit cu ulei.....
Asa ca ceva sfaturi?
p.s: am facut si un filmulet si cam cum se aude la secunda 0.25-0.27 s-a auzit in continuu pana acasa!

http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pai e clar. Pierzi presiunea din turbina pe undeva.
Vezi pe unde rasufla si ia masuri.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Mie imi este mai clar faptul ca turbosuflanta "polizeaza" adica are joc in lagare ,rotorul atingand peretii carcasei. Daca am dreptate ( foarte posibil sa am) ,faptul ca pierzi pe undeva presiune este cea mai mica problema a ta deocamdata.
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu e deloc ok sunetul ãla, ai serioase probleme cu turbina.
Skip ads

  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Singura problema a motorului pana acum a fost radiatorul ala care "supura"ulei.Daca am vazut ca masina merge bine-mersi nu m-am grabit sa-l schimb.Dar ieri dupa faza asta am luat un radiator din dezmembrari si azi il schimb,ca ieri nu am mai vaut cand.....Ma gandesc ca si-o fi dat drumul mai rau pe unde sufla si de-aia sa faca asa?
Pe opcom pot vedea ceva valori care sa-mi dea o idee mai clara a defectului?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti urmari "boost pressure" sa vezi daca e egal cu "boost pressure command".
Cea mai clara idee ti-o faci daca desfaci turbina.
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multam de sfat!
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ieri cand am ajuns acasa am schimbat radiatorul de la intercooler dar la fel face.Am verificat furtunele si colierele si toate sunt ok.Asa ca am inceput sa desfac pe la turbina....As vrea sa o dau jos sa o duc la o verificare/rectificare (dupa caz),dar problema e ca nu stiu exact cum.O desfac eu pana la urma dar mi-ar fi mai de ajutor un tutorial sau instructiuni,ceva, ca sa nu mai bajbai.Ca la service,pe langa faptul ca nu stiu daca ajung cu ea,mi-au cerut 350-400lei pentru demontare!
Asa ca daca ma poate ajuta careva cu ceva sfaturi.....dau eu berea!
Skip ads

  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dacã nu te simþi sigur pe tine, nu-þi recomand sã te apuci s-o dai tu jos, e destul de complicat dacã n-ai mai fãcut astfel de operaþiuni. Ai PM cu ceva ce ar trebui sã-þi fie de ajutor.
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc,ti-am raspuns!
Sigur sunt!Scule am,rampa am,iar de stricat ce mai pot strica ca si asa e praf!
Da nici nu le dau nesimtitilor din serviceuri 400lei sa mi-o demonteze!Prea e prosteala pe fata!Stiu ca e de munca,dar practic eu ii platesc ora de manopera si nu cred ca ii ia 4-5ore sa o dea jos!
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Din pãcate nici eu nu ºtiu paºii exacþi, cã te-aº fi lãmurit cu multã plãcere. În mod clar nu va sta s-o dea jos 4-5 ore Very Happy
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Se demonteaza urmatoarele:
-bara
-radiatoarele cu tot cu electroventilatoare , intercooler.
-furtune, ulei vacuum , antigel etc.
Acum ai 2 variante
1. Te chinui sa demontezi doar turbo de pe galerie.
2. Demontezi turbo cu tot cu galerie ( include demontare racitor, alternator ,compresor AC).
Nu este chiar simpla treaba cu demontatul , practic se da jos toata fata masinii . Sunt sanse mari... foarte mari ca suruburile sa se reteze la incercare de a le desfelita in special cele de pe turbosuflanta galerie.
Pasii astia sunt asa in mare... ca in detaliu nu imi ajunge 1 pagina sa descriu ce si cum se face.
Unu care stie ce face cam in 3 ore termina , unul care este mai putin priceput cam 4 ore. (de demontat)
Skip ads

  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sã dai jos turbina?! Mie mi-a dat-o jos în 45min fãrã sã forþeze - n-a dat jos bara, compresorul AC, radiator sau alte lucruri.
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Op3l am dat-o in seara asta jos.Nu am gasit nicaieri nici un tutorial si nici nu am facut eu pentru ca m-am murdarit din cap pana-n picioare de ulei si mazga.Dar ca idee nu se da jos tot ce spui tu!
-compresorul de AC eu doar l-am desfacut din prindere si l-am dat intr-o parte
-radiatoarele nu m-am atins de ele
-furtune am desfacut doar cat ma incurca,adica vreo 2-3
-am scos-o cu tot cu galerie,ca ma gandeam ca e plina de jeg,dar galeria e bec de curata!
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Galeria la Astra H este curatã, nu se depune funingine. Ai grijã când o montezi sã fie cel puþin la fel de curatã, fãrã impuritãþi.
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cam asa arata turbina si masina dupa demontare.Turbina inca nu am apucat sa o desfac dar o sa pun poze si la ea dupa ce o desfac....Din prima vizualizare asa nedesfacuta palele par un pic indoite si tocite iar axul are un pic de joc.....


  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
george_eu25 a scris:@Op3l am dat-o in seara asta jos.Nu am gasit nicaieri nici un tutorial si nici nu am facut eu pentru ca m-am murdarit din cap pana-n picioare de ulei si mazga.Dar ca idee nu se da jos tot ce spui tu!

In mod normal la service se da jos urmand pasii pe care i-am mentionat. TIS-ul (manualul de reparatie si diagnoza oficial Opel) la fel mentioneaza aceeasi procedura.Procedura este recomandata pentru a evita problemele gen lovit radiator cu cheia, indoit conducte etc., in general pentru o demotnare in siguranta si lucru de calitate.
P.S. Nu se chinuie nimeni intr-un service cu ceva pretentii sa o scoata cum ai facut tu.
Turbosuflanta din pacate trebuie inlocuita nu te mai chinui sa o desfaci.Jocul in ax depaseste 1 mm radial adica maximul admis, palele rotorului au atins de carcasa (cum am zis si la inceputul topic-ului) s-au decalit si s-au indoit. Urma sa se rupa dupa aceea dezechilibru ... in final se rupea axul (lagarele ) si o lua pe ulei.
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Turbosuflanta din pacate trebuie inlocuita nu te mai chinui sa o desfaci.Jocul in ax depaseste 1 mm radial adica maximul admis, palele rotorului au atins de carcasa (cum am zis si la inceputul topic-ului) s-au decalit si s-au indoit. Urma sa se rupa dupa aceea dezechilibru ... in final se rupea axul (lagarele ) si o lua pe ulei.


+1, din pãcate.
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asta e.....Multam de ajutor.Va mai tin la curent cu restul.....
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce am desfacut turbina situatia arata cam asa.....Problema e ca nu gasesc turbina decat noua si parca sa iau noua nu prea ma lasa buzunarul!Asa ca daca stiti pe undeva vreo turbina buna dati-mi si mie un semn!

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=J1k6QJ6kQVw


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR