Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur... Sad ,cauta sa efectuezi si ceva drumuri prin afara orasului,altfel vei avea probleme...
Skip ads

  • bloomberg2007

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, dar alta solutie de regenerare a DPF-ului nu exista, decat rularea extraurban? Si cam pe ce distante? Cand incepe sa isi faca regenararea DPF sunt avertizat cu vreun mesaj pe DIC? Cum imi dau seama? Va multumesc mult de tot, anticipat.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In mersul in extraurban la turatii de peste 2000-2500 rpm, regenerarea este mai buna decat in mersul urban, flux de aer si temperaturi mai mari pe evacuare. Cu toate astea, in extraurban, s-ar putea sa nu iti dai seama cand isi face regenerarea, nu apare nici un mesaj. Una din modalitatile prin care sa iti dai seama ca isi face regenerarea este sa urmaresti consumul instantaneu in momentul in care iei piciorul de pe acceleratie (cu masina intr-o treapta de viteza), acesta nu trebuie sa scada la 0.0L/h, ci undeva pe la 1.5-2.0L/h.
In urban, s-a mai scris, turatie de relanti 950-1000 rpm, consum instant peste 1.5-2.0L/h, zgomot mai accentuat al motorului.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
bloomberg2007, iesi la fiecare sfarsit de saptamana cu ea afara din oras, mergi 20-30 km cu ea, da-i talpa un pic, un diesel plange in oras, pentru ca e bine nu doar pt DPF, ci si pentru turbina, etc.
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Scuzati ca intervin...Dar voi chiar nu dati niciodata "forja" prin oras? Eu am momente(ce-i drept,destul de des) in care o schimb numai in limitare..Merg cu ea numai blana..Ce injectoare infundate,cum sa nu isi faca DPF-ul regenrarea cand si pe afara merg cu a 4a -170km/h ...
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am promis ca va anunt in legatura cu filtrul de Particule dupa ce a fost curatat. Masina se misca excelent acum. Am condus foarte sport si nici urma de eroare in bord. Am fost mai brutal cu ea pe autostrada la fel nimic. Sper sa nu mai apara in veci vecilor, era pacat la 160 de cai sa nu poti sa iti permiti o depasire calumea si sa stai cu frica ca te lasa masina exact in depasire
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Kissdragos a scris:Scuzati ca intervin...Dar voi chiar nu dati niciodata "forja" prin oras? Eu am momente(ce-i drept,destul de des) in care o schimb numai in limitare..Merg cu ea numai blana..Ce injectoare infundate,cum sa nu isi faca DPF-ul regenrarea cand si pe afara merg cu a 4a -170km/h ...


Nu se compara faptul ca faci 2-3 reprize de forja prin oras, ca atunci cand mergi constant intr-o turatie si viteza mai ridicata. Si eu o mai 'pisc' prin oras, acolo unde se poate, dar e mult pra putin.
  • bloomberg2007

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Sunt bucuros ca fac parte din aceasta "familie". Cat despre "talpa" in oras...in Sfantu Gheorghe nu iti i-a mai mult de 8 minute sa il parcurgi de la un cap la altul, cu tot cu semafoare. Asa ca singura solutie este sa fac deplasari spre Brasov macar o data / doua ori pe luna, preventiv.
Mai am si alte intrebari....cum ar fi: de unde as putea sa cumpar mai ieftin bujii pentru modelul Ecoflex de 131 CP? Trebuie sa schimb una si pretul ei este de numai ...460 lei.
Daca aveti alte surse unde as gasi mai ieftin, astept cu interes recomandarile voastre. Multam anticipat.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie o bujie incandescenta 460 lei Shocked
Eu am schimbat la reprezentanta cu vreo 107 lei + manopera. Dar gesesti pe site-uri specializate de piese si la 70-80 lei.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate fi,daca are senzorul de presiune pe ea(bujie)... Wink
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa da.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Din pacate la modelul Ecoflex cam asta este pretul la buji Sad
Skip ads

  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
bloomberg2007 a scris:Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Sunt bucuros ca fac parte din aceasta "familie". Cat despre "talpa" in oras...in Sfantu Gheorghe nu iti i-a mai mult de 8 minute sa il parcurgi de la un cap la altul, cu tot cu semafoare. Asa ca singura solutie este sa fac deplasari spre Brasov macar o data / doua ori pe luna, preventiv.
Mai am si alte intrebari....cum ar fi: de unde as putea sa cumpar mai ieftin bujii pentru modelul Ecoflex de 131 CP? Trebuie sa schimb una si pretul ei este de numai ...460 lei.
Daca aveti alte surse unde as gasi mai ieftin, astept cu interes recomandarile voastre. Multam anticipat.

incearca aici, eu am cumparat de la ei si sunt ok.
http://www.revizieopel.ro/B...a-GM,p-23757.html
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
chiriac_cds a scris:...Masina se misca excelent acum. Am condus foarte sport si nici urma de eroare in bord. Am fost mai brutal cu ea pe autostrada la fel nimic. Sper sa nu mai apara in veci vecilor...


Ramane sa vedem in timp daca operatiunea pe care ai efectut-o este de bun augur...
Sa ne tii la curent... Wink
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ce sa vezi .iarasi apare . Astazi din nou eroare in bord. Eroarea e cu engine overbost ( pe tester ) in bord check vehicle service son ( sau asa ceva ).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vezi ca eroarea nu este de la DPF ci de la turbina,acolo ai o problema,verific-o(turbina) eventual inlocuieste-o... Idea
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
o sa mai pun o intrebare care pare stupida pentru unii .
azi cand a dat capacul de la motor jos era funingine pe motor exact unde este imbinarea intre turbina si filtru de particule ( eventual am aflat si eu ca garnitura nu era acolo si nu este nici acum ) ( ciudat este ca nici inainte nu era dar funinginea aia nu era pe motor ) iar capacul din aluminiu care acopera turbina era plin de funingine pe dinauntru ) ziceai ca a luat ceva foc ceva

este o posibilitate sa dea de la asa ceva ? ( eu am presupus ca nu este fixata calumea inbinarea dintre turbina si filtrul de particule 1-2 mm, a da si turbina fluera usor cand o accelerezi calumea , multi au spus ca nu ar trebui sa se intample alti au spus ca trebuie )
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur cineva a umblat acolo si nu a strans bine colierul sau nu l-a centrat cum trebuie,de aici si aparitia funinginei,la fel si posibilitatea aparitiei codurilor de eroare...
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
A strans acum bine a pus garnitura si colieru. Am achimbat electrovalva turbo.. Iarasi imi da vesnica problema. Jur ca o sa verific eu furtunele cu manuta mea. Ca deja bag prea multi bani in ea si mi se acreste. Cine imi poate insira din ce cauze poate da problema cu check vehicle service soon ca sa stiu si eu ce am schimbat si ce ar maitrebui sa verific.ca deja masina asta ma imbatraneste prematur
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Deci cinE are placerea sa enumere cauzele din cauza caruia poate aparea aceasta problema poate incepe. Vreau sa tai de pe lista ce am schimbat si verificat. Si sa verific si restul potentialelor probleme. Va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR