Ai uitat parola?


  • boarfy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2014

Am cautat peste tot si nu am gasit un topic pe acest subiect.
Ideea ar fi cei care au folosit LuK sau Sachs sa-si prezinte experientele.
Eu personal urmeaza sa schimb intregul ansamblu si nu stiu ce sa aleg.

Astept cu nerabdare opiniile voastre.
  • sebontz

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2012

Am avut cam aceeasi dilema acum aproape doi ani. Am ales Sachs. N-am intampinat absolut nicio problema pana acum.
Din informatiile pe care le primisem la momentul respectiv (informatii care m-au si ajutat sa iau decizia), Sachs sunt peste Luk, insa diferenta nu e foarte mare.
Ramane bineinteles aspectul financiar, care e relativ Smile
  • boarfy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2014

@Sebontz Din ce am mai găsit pe net, Sachs e mai bun la kit ambreiaj iar LuK la volante. Înclin către Sachs dar mai aștept păreri avizate. Merci pentru ajutor și drumuri bune!
PS: preturile sunt destul de apropiate.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 421
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1.2XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2006

Eu am schimbat la Astra G cu motor Y20DTH ambreiajul (volanta, disc, placa de presiune, rulment de presiune) si va pot spune ca originelele pe care le-am dat jos de pe masina erau LuK, deci am pus tot LuK. Acum care or fi mai buni, nu stiu.
  • Korleone

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z19DTL din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2008

Si eu tot Luk am avut pe ea din fabrică, tot luk am pus.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,832
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

din experienta mea avuta cu un kit de ambreiaj schimbat tot nou si dupa 1 an a picat iar rulmentul de presiune care era Sachs iar placa de presiune si discul erau Luk ca asta am gasit atunci. Am pus rulment Luk si de atunci nu am mai avut probleme. Eu recomand Luk ca Sachs nu mai este ce a fost si asta o spun dupa ce am schimbat toate cele 4 amortizoare cu Sachs si dupa 1 an au picat cele de pe spate si am primit altele nou care si astea dau semne de probleme dupa 2 ani de utilizare. Acum fiecare alege ce doreste dar la ambreiaj eu as alege intotdeauna Luk si atentie sa schimbi neaparat lichidul de frana si sa faci aceasta operatiune odata la 2-3 ani. Succes
  • RTI 82

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jan 2011

Am schimbat kitul de ambreiaj la 270000 KM pe bord si am pus Luk pentru ca asta am gasit la demontare.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2009

Mai nou in kiturile Sachs se pot gasi piese Valeo. Am adus la un client Sachs si inauntru era Valeo !
  • omuletz74

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2015

boarfy a scris:Am cautat peste tot si nu am gasit un topic pe acest subiect.
Ideea ar fi cei care au folosit LuK sau Sachs sa-si prezinte experientele.
Eu personal urmeaza sa schimb intregul ansamblu si nu stiu ce sa aleg.

Astept cu nerabdare opiniile voastre.
amandoua sunt de rahat daca sunt aftermarket,le-am incercat pe amandoua.in cutia de Luk a venit Sachs,care batea la fel ca celelalte 2 Sachs-uri schimbate inainte! Crying or Very sad
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,127
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

Sa inteleg ca celelante piese erau OK - electromotor, arbore cotit, suport volanta, kit ambreiaj etc... - in ziua de azi te mai mira ceva.
La cate probleme are Insignia ce mai conteaza inca una.
https://www.clubopel.com/vie...p=1729253#1729253
  • omuletz74

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2015

Totul ok,totul controlat,3 volante din 3 bat de nu este adevarat.sa vedem cea originala!
  • dedu valentin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra z19dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2013

Am pus volanta sachs noua acum o luna de zile si bate inca de la prima cheie.ideea este ca ce gasesti pe masina,original din fabrica aia sa pui la loc.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,127
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

@dedu valentin - Z19DT, Z19DTH cred ca este boala lor din nastere.
https://www.clubopel.com/vie...p=1808988#1808988
Eu zic ca o verificare a arborelui sa nu aibe joc/batere - multi se plang de volante dar cred ca cauza posibil sa fie pe la arbore.
Cred ca ceva afecteaza volanta - toti ce concentreaza numai pe volanta dar volanta pe ce sta...
Eu zic ca o verificare mai atenta a arborelui si prinderea pe arbore. - (cu motorul pornit probabil si masurat jocul/baterea cred... poate spun prosti.)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,758
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Mecanici de doi bani gasesti peste tot, inclusiv reprezentante.
Se schimba tot kit nu numai volanta si se AXEAZA, altfel va bate din prima sau in cateva zile. De asemenea suruburile si stranse la cuplu.
Volantele cu masa dubla pica si la alte marci, poate asa sunteti mai linistiti.

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide