Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
vara intra repede termocupla? in trafic sau merge lejer?
Skip ads

  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pana nu am inceput sa pierd lichid de racire .......... lam pierdut tot intro zi ca asa am si aflat pe unde tot curgea pe la radiatorul de baga caldura in masina .... lam dat jos si lam lipit ... si acum nu mai pierd lichid de racire dar tot nu baga caldura ....
am mai citit pe forum ca la unii le scoate fum alb .... mie nu imi scoate fum cand o pornesc da aia e alta cauza .... ca imi pleaca greu.
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
O aplicatie simpla de fizica zice ca o temperatura de incalzire a aerului prin convectie are doua repere: intrarea si iesirea. Intrarea avand o temperatura de -7 grade, la iesire nu mai mult de 10 grade peste zero, un motoras de maxim 2,0 nu va putea sa aduca aerul din exterior la o temperatura capabila sa il incalzeasca pe cel interior decat dupa o anumita turatie constanta, o temperatura ridicata a motorului aducand in cele din urma efectele scontate.
La fel ca si la aerul conditionat pe care il avem la case, daca afara e foarte frig, va trebui sa functioneze mai mult, la o treapta superioara de setare, ca in cele din urma sa inceapa sa dea caldura, dar nici aia ca lumea, ci putin combinata cu un pic de aer rece; ca asta e, de afara ia materia prima;si in afara de o portiune incalzite(rezistenta electrica, tevi cu lichid, schimbatoare de caldura) altceva in afara de karma voastra personala nu incalzeste aerul.
Ganditi logic, si nu mai dati vina pe masini la orice minune a naturii, de multe ori timpul le rezolva pe toate Razz !
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sa nu se supere pe mine lumea .... chiar va astept cu sugestii ce as putea face
dar nu e nici aia ca nu e cald motorul Crying or Very sad toata iarna trecuta la temperaturi tot sub -10/-15 grade nu mergea motorul 10 minute si dadea caldura de numa ca inca nu se ridica acul cu temperatura la apa in bord si imi dadea caldura cu motorul la relanti .... ori acuma cu temperatura apei pe la 95 de grade si vine aerul caldut, ca nu e chiar ca aerul de afara, se schimba prea putin temperatura lui daca dau pe recirculare .... din cand in cand imi mai vine si cate un val de aer cald, dar scurt maxim 2-3 minute
Skip ads

  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu te cred pe tine ce zici dar masinile au fost facuta ca iarna sa nu inghetam in ele. Nu stiu ce sa zic eu am luat-o logic. A mea baga caldura si nu am nici scut jos ca l-am rupt . la bord sta apa pe 80 grade dar furunu de la radiatorul din interior frige cel de la cel mare mai slabut. si al relanti baga caldura bine dupa ce se incalzeste.
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Motorul tau are 95 grade sau mai mult deci apa este ti-e nu-ti ajunge in radiatorul din interior , ori nu exista circuit catre acesta ori e infundat, daca nu exista circuit ce poate sa fie?
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
aia e chestia ce poate sa fie. eu totusi zic ca nu circula apa cum trebe prin radiator. dar repet radiatorul este desfundat ... apa trece har domnului prin el ca mi so golit instalatia toata in interiorul masinii ... mai rau e ca nu prea iese apa ... dar nu stiu din ce caua (presupun ca ar fi aer) ca asa am strans de furtunul care pleaca de la radiator si merge la carcasa cu termostatul si nu se simte nimic si nici sa se fi desfundat ceva ......... ce nelamurirea am eu ..... vasul de expasiune are sau nu supape acolo unde am spus mai sus ? care sa lase doar sa intre aer+apa in vas nu sa si iasa ? cum functioneaza ? ca imi si creste nivelul de apa in vasul de expasiune ...... supapa de la dop functioneaza.
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
incerca sa scoti furtunul de la retur de la radiator de racire si vezi daca vine apa pe el?cand motorul merge. Poate a ramas un gool de aer care nu mai vrea sa iasa Smile
Skip ads

  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pai aia e chestia ca de unde intra furtunu de la radiator iese un alt furtun care are rolu sa aeriseasca instalatia, si furtunu asta de aerisire merge direct la vasul de expansiune unde ajunge la ceea ce cred eu ca e o supapa
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
verifica supa. sa nu fie infundata sa nu mai faca aerisirea. tu trebuie sa ai furtunu ala fierbine cel de retur cand e masina pornita .
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
aia speram io sa primesc lamuriri in ce priveste supapa aia sau ce e acolo .... cum functioneaza .... daca aia e cauza .... taicamio zice tot ca e chiulasa da nu as prea crede ... cel putin eu asa sper sa nu fie aia
  • bujuxp

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Stai si eu pe ea . Nu e exclus sa fie chiluasa fisurata. Am mai intalnit si aceasi problema facea. Punde mana pe furtune scoate supapa incerca mai multe variante. Iate dupa circuit si vezi unde se opreste altceva nu pot sa zic. Verifica tot cu mana unde e fierbinte treci si tot asa , scoate furtunu unde se opreste caldura cezi daca vare circuit
Skip ads

  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pai aia e treaba ca furtunele is toate calde .... de unde cred ca e aer in instalatie .... de unde am presupus supapele alea sau ce is din moment ce lasa apa sa se ridice in vasul de expansiune si atunci aerul ajunge la furtunul ce vine de la radiatorul de caldura din masina si deaia nu vine caldura ............ astea sunt niste presupuneri ..... de aceea astept inca sa vad cum tre sa functioneze supapele alea daca stie cineva, dar si alte sugestii ...... va multumesc pentru raspunsuri
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
deci am fost la mecanic si a spus ca e fisurata chiulasa Crying or Very sad ... acum trebe sa caut chiulasa Rolling Eyes
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
apropo alea ce credeam io ca sunt supape la vasul de expansiune sunt doar niste bucsi
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
-am vorbit si cu alti mecanici si nu era chiulasa fisurata, doar se aeriseste mai greu. astazi iam dat in sfarsit de cap ca am mai avut si cateva furtune coapte si coliere de lua aer pe langa ele ..... inarmativa cu timp si rabdare, mie miau luat cam 9 ore sa dau toate furtunele jos si sa pun altele ca sa imi fie etansa instalatia .... sper sa nu aveti nici odata probleme in genu meu

-pentru orice eventualitate, cei care mai patesc asa ceva prima data incercati sa aerisiti bine de tot instalatia ca am aflat ca sunt masini la care ia mai mult pana sea aeriseste instalatia de racire si nu merge doar cum zice in manual (ca se aeriseste singura trebe doar complectat cu lichid de racire), mai trebe si ajutata.
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
poti sa-mi zici si mie cum ai aerisit instalatia?am aceeasi problema ca tine si nu ii dau de cap !
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca la mine a fost garnitura de chiulasa defecta
Exclamation ! ATENTIE ! folositi doar antigel recomandat nu bagati de care e mai ieftin ca o sa vi se strice masina(va manca chiuloasa daca e de aluminiu) deasemenea nu umblati cu masina multa vreme daca aveti doar apa in instalatia de racire si nu e amestecata cu antigel pentru ca iara se poate strica motorul(cum a fost in cazul meu ca e garnitura de chiulasa de tabla si rugineste si va rasufla)
..... incercati sa vedeti daca sunt stranse suruburile la chiulasa
.... vedeti ca va poate lua aer pe undeva
.... daca spuneti ca nu va baga caldura verificati daca sunt calde furtunele care merg la radiatorul de incalzire al habitaclului de sub bord (daca sunt calde inseamna ca e blocata clapeta de directionare a aerului de sub bord)
.... nu vi se face presiune pe instalatia de racire ? sa va fie furtunele tari ? .... daca ajungeti sa faceti cateva sute bune de km cu masina si tot nu vi se aeriseste mergeti cu ea la mecanic pentru ca sigur e vreo defectiune la motor (asta daca ati verificat si nu va prinde aer pe undeva in instalatia de racire; de asemenea urmariti daca variaza lichidul de racire in vasul de expansiune si iarasi daca oscileaza destul de tare temperatura indicata in bord(cresteri si scaderi bruste de temperatura) aveti grija sa nu ramaneti fara lichid de racire ca sa nu vi se strice motorul)

.... stiu am scris multe si cam incurcate, imi cer scuze. Daca vreti mai multe detalii scrieti aici ca va explic cu cea mai mare placere ... ar fi utile niste detalii, cum se comporta masina
Succes !
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
nu cred sa fie garnitura de chiulasa pt ca a fost schimbata de curand!o sa incerc sa mai strang suruburile chiulasei poate sunt slabite!la mine am schimbat caloriferul ,termostatul,pompa apa si antigelul si tot nu da caldura!eu cred ca am aer pe instalatie si masina nu reuseste sa il scoata!am unul din furtunele de la calorifer rece,si cand l-am desfacutnu avea apa prin el!de asta cred ca e aer in instalatie si nu stiu cum sa-l scot!are careva vreo idee?
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
deci nu ai presiune mare in instalatia de racire ?
- nu cumva tie infundat caloriferul ? iti scade lichidul de racire din vasul de expansiune ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR