Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
cipry1983 a scris:nu cred sa fie garnitura de chiulasa pt ca a fost schimbata de curand!o sa incerc sa mai strang suruburile chiulasei poate sunt slabite!la mine am schimbat caloriferul ,termostatul,pompa apa si antigelul si tot nu da caldura!eu cred ca am aer pe instalatie si masina nu reuseste sa il scoata!am unul din furtunele de la calorifer rece,si cand l-am desfacutnu avea apa prin el!de asta cred ca e aer in instalatie si nu stiu cum sa-l scot!are careva vreo idee?

La motoarele de peste 1.7(inclusiv) instalatia de racire se aeriseste in mers. La motoarele mai mici se scoate senzorul de temperatura ca sa iasa aerul din instalatie. Atasez si pagina din manual.

Skip ads

  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
intradevar, dar sa nu va asteptati sa vi se aeriseasca in 10 minute (la unele masini mai "capoase" poate merge motorul intruna si 2-3 ore si sa nu fie aerisit calumea .... mentionez ca este foarte foarte rar asa ceva)
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu am atasat si pagina cealalta. Postez ce zice despre motoarele >1.7
    -Montati capacul rezervorului de compensare
    -Lasati motorul sa functioneze la o turatie de aprox. 3000 rot/min pana ce termostatul se deschide, iar furtunul inferior al lichidului de racire este cald.
    -Verificati etanseitatea sistemului de racire.
    -Opriti motorul si lasati-l sa se raceasca.
    -Verificati inca o data nivelul lichidului de racire si daca este nevoie completati.

Sper sa va fie de folos.
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bineinteles ca se mai urmareste nivelul de lichid de racire din vasul de expansiune o vreme ca mai scade incet incet pe masura ce se aeriseste
Skip ads

  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
eu am presiune in instalatie!dar nu primesc caldura!o sa incerc sa-l turez la 3000 rot/min pana deschide termostatul poate o fac sa mearga
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca strangi de furtunul care vine de la termostat(sau cum ii zice) la radiator ... e diferenta mare daca e cu motorul pornit si e presiune in instalatie sau daca nu e presiune in instalatie ? .... daca e presiunea mare vezi ca e ori garnitura de chiulasa ori chiulasa fisurata, acolo undeva e defectul
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
daca strang de acel furtun,este foarte tare!ma gandesc ca garnitura de chiulasa a fost schimbata de curand si e putin posibil sa nu fie ea de vina
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca este foarte tare vezi ca e sigur de pe acolo ceva ca asa a fost si la mine ... apropo garnituri de chiulasa sunt de 3 grosimi pentru motorul asta, poate nu e de care trebe, desi nu am nici cea mai mica idee ce influenta are daca e pusa garnitura de chiulasa mai groasa sau mai subtire decat trebe
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu caldura in habitaclu . Minune mare peste -7 grade baga caldura sub -7 grade NU.
Cauza : sub - 7 grade ingheta antigelul , pe care eu nu l-am schimbat , si in consecinta ingheta si in radiatorul din habitaclu. Oricat ,,butonam" la bord nu mergea pana nu se topea .Bine ca mi-am dat seama intr-o dimineata cand am verificat nivelul din vasul de expansiune : era beton.De la intamplarea asta mi-a ramas termostatul blocat pe deschis.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare
eu am schimbat termostatul la masina si dupa ce l-am schimbat nu mi-a mai bagat asa caldura ca si cu cel vechi..de aerisit a fost aerisit..iar cu presiunea mai ramane de vazut pt ca e prea mare..urmeaza sa curat sistemul de racire cu solutie..am presiune prea mare +la o turatie mai mare imi arunca antigel pe la buson,daca era granitura de chiuloasa nu cred ca mai circulam eu 15000 de km!dimineata cand deschideam acel buson..fecea bulbuci antigelul din vas..si urca cam un deget la nivel!am sa incerc sa curat sistem de racire si voi reveni!
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
al mine a fost de vina chiulasa!i-am facut planeitatea si totul s-a rezolvat!e posibil sa fie si la tine garnitura de chiulasa
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare
revin si creka am gasit problema..la mine e picata o pargie..avand dublu climatronic nu inchid clapetele bine..si ramane deschis..de ex:da pun pe o parte pe cald si pe cealta parte bag rece..atunci baga rece in ambele parti..

am incercat sa resetez tinand butonul 'auto' si 'off' pt 5 secunde dar tot asa face..+ca se aude un carait in bord..
acum ramane sa caut un service calumea ca sa imi desfaca bordul
referitor la problema cu pierderea de antigel si faptul ca imi arunca afara pe la vas de expansiune inca nu am rezovato..
Skip ads

  • cezar3

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Aceiasi problema am si eu,la relanti am miros de caldura,dar in turatie se schimba putin situatia.In acest moment am tot bordul demontat si am constat ca turul la calorifer este fierbinte,iar returul caldut in turatie creste temperatura.
Cauze: -presiunea vacum scazuta (robinetul este pe baza de vacum si nu deschide suficient)
-calorifer infundat
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sal
uite eu am dublu climatronic si imi baga caldura tare doar pe 28 la maxim..in rest pe 25 -24 baga cand vrea..la mine e clar de la clapetele de dupa bord!pt un moft eu nu demontez bordul acolo sa putrezeasca cat am caldura pe 28 nu ma tere!bordul ca sa il demontezi e de lucru aproape o zi!si sa nu mai vorbim de costul manoperei asa ca ma las pagubit,la clima nu am probleme baga cat vreau eu!
  • bila34

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
climatronicul nu incalzeste,iar ventilatorul nu creste in turatie pe orice temp. ar fi 22-24-26-28
PS.Am gasit doua erori U2117-71;B0225-06
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se reseteaza clapetele de aer la un climatronic?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
il pui pe clima ambele parti..apesi dupaia butonul auto si off consecutiv apasat timp de 5-8 secunde!si se si aude dupaia..altfel..
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu am buton de off
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
bila34 a scris:climatronicul nu incalzeste,iar ventilatorul nu creste in turatie pe orice temp. ar fi 22-24-26-28
PS.Am gasit doua erori U2117-71;B0225-06


sal
ai reusit sa aflii ce erori sunt cele 2?
m-am gandit sa fie murdar senzorul din habitaclu cel de pe mijlocul consolei!
cand cum baga caldura..pe 26 deja baga aer rece!?si cum ziceai nu creste turatia!
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mircea[SB] a scris:
.... daca spuneti ca nu va baga caldura verificati daca sunt calde furtunele care merg la radiatorul de incalzire al habitaclului de sub bord (daca sunt calde inseamna ca e blocata clapeta de directionare a aerului de sub bord)


si daca cumva e blocata clapeta respectiva, se poate schimba doar ea? sau trebuie schimbata toata instalatia de clima? are un prieten de-al meu problema asta la un astra h si eram curios.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR