Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.
Este vorba despre Atra H 1.7 cdti EcoFlex din 2010 cutie in 6 trepte.
Sa va explic problema mea: Cand am cumparat masina am observat ca pierdea ulei la imbinarea cutiei de viteze cu motorul, problema rezolvata de vanzator in service autorizat (in Germania). Nu am observat niciun fel de problema vreo 6-7 luni de zile. Am fost in concediu in Ro si pe drum am observat ca in viteza 2 si 5 cutia avea un zgomot ca atunci cand este uzata foarte tare respectiv ca un huruit de rulment uzat.
Dupa ce am ajuns am mers direct in service la un mecanic foarte priceput. Intre timp la relanti fara sa apas pedala de ambreiaj se auzea un fashait la nivelul cutiei. Daca apasam pedala sunetul disparea ramanand doar sunetul frumos al motorului.
Explicatia mecanicului: Nu are suficient ulei in cutie, modelul acesta de cutie are rulmentul de la viteza a 5-a destul de sus si precis nu ajungea uleiul suficient la el. La recomandarea lui am schimbat uleiul din cutie care era intradevar sub limita si am mai bagat si un aditiv de ulei pt transmisie. Apoi am facut cam 800 km si huruitul acela a disparaut dar zgomotul de la relanti in stationare nu a disparut. Mecanicul a zis ca este ceva normal. Daca apas abreiajul si sunetul dispare inseamna ca nu este de la rulmentul de presiune sau disc-volanta.
Acum problema este ca dupa 2000 km a aparut alta belea.
Dimineata cand motorul este rece, apas pedala de ambreiaj (in prima treapta de viteza) dau sa pornesc si masina pleaca de pe loc ca si cand pedala nici nu ar fi apasata. Am ramas inspaimantat.
Daca eliberez pedala vine inapoi incet apoi isi revine.
Mentionez ca dupa ce parcurg cativa km isi revine. Vitezele schimba foarte bine si trage foarte bine.
Am fost la Opel service aici ( in Germania) si a zis ca problema nu le este cunoscuta. Atunci cand mecanicul a probat-o normal ca motorul era cald si nu a mai facut figuri. Parerea lui este ca la prima pedala ramane undeva lipit si de aceea nu functioneaza corespunzator.
Acum va cer disperat parerile si sfaturile voastre pentru ami rezolva problema aceasta. Am nevoie de masina asta ca de aer. Imi castig painea cu ea.
Am rezolvat o multime de probleme datorita acestui forum si sper ca o sa gasim solutia si de data aceasta.
va multumesc
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Primul lucru ar fi sa vezi cum functioneaza cilindrul receptor. E montat pe cutia de viteze, actioneaza sistemul rulment, disc. E posibil ca acest cilindru receptor sa nu revina in pozitie normala dupa ce lasi pedala.
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Si cum pot sa il verific? Poti sa ma ajuti si cu o imagine ca sa il pot identifica mai usor? Pana acum nu am mai avut de aface cu asa problema si nu pre ma descurc
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai daca auzi un cloncanit dimineata cand motorul e rece, si cand apesi ambreiajul, dispare, e volanta! Dupa ce se incalzeste motorul bine, nu se mai aude nimic la relanti! La mine iarna facea un zgomot asa tare, ca se indeparta lumea de langa masina. Poate nu simti si in pedala, deoarece nu e foarte grav inca! Chestia cu pedala am patit-o si eu, s-a manifestat intr-o zi, si nu si-a mai revenit, nici nu am vrut sa mai incerc sa nu stric ceva pe la cutie! Era ca si cum aveam automata, amreiajul calcat la fund, in viteza, lasam franca, masina pleca singura! S-a schimbat kitul complet, problema a disparut
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu ziceam sa le spui mecanicilor fenomenul si sa ii pui sa verifice cum functioneaza atat pompa cat si cilindrul receptor. Apoi treci la altele mai complicate cum ar fi kit-ul de ambreiaj.
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred sa fie de la volanta sau disc. Nu am sesizat niciun zgomot aparte si nici nu bate in pedala. Am citit cu atentie pe forum depre simptomele de la volanta si disc si nu apare asa ceva. Doar faptul ca in momentul in care s-a racit complet cutia si motorul chiar daca apas pedala de ambreiaj masina tot pleaca de pe loc. Trebuie sa fiu atent sa nu cumva sa uit sa o scot din viteza ca altfel cel din fata mea......
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Simptomul asta cu plecat de pe loc cand masina e in viteza poate avea mai multe cauze. Cum iti spuneam cilindru receptor, pompa sau rulment de presiune. Verifica primele doua si pe urma treci la demontat cutia. Nu mai merge cu masina asa pt ca vei face discul de ambreiaj praf.
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.....
astazi am fost iarasi pe capul la cei de la Opel. Am insistat sa ridice masina pe elevator si sa faca o constatare......ce -Dzeu....doar sunt opelist:)
Domnul a fost amabil si aridicat-o si....surpriza......
Pierde lichid de frana la imbinarea conductei care duce lichidul la cutie si se prelinge si din cutie...semn ca cilindrul receptor este pe duca.
L-am rugat sa imi faca o estimare la toata ''lucrarea''. si....set intreg de ambreiaj (disc volanta si rulment) cilindrul receptor si cica mai este un cilindru la pedala si vor sa il schimbe neaparat pret: 1700 euro
Voi ce ziceti?
Numai manopera este 600 euro
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Gluma? In brasov asta?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea, ia-ti cateva zile libere si repar-o in Romania.
Parerea mea e ca ai probleme doar cu cilindrul receptor.
Cati km are masina ?
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Masina are 175000km..... eu as veni sa o repar in ro...dar.....in primul rand nu mai am concediu pana anul viitor...tocmai ce m-am intors de acasa... si in al doilea rand m-ar costa vreo 400 euro drumul duns intors...
nisi nu stiu cum sa fac....trebuie sa astept pana mai fac rost de bani si mi-e teama sa nu o bulesc mai tare pana atunci...
M-ai m-am gandit sa imi trimita cineva piesele din romania si sa le montez aici....dar problema este ca nu primesc garantie.....si manopera tot 600 ramane...
Incet-incet ma lasa nervii.....nu mai stiu cum sa fac...
Nu vreau sa renunt la ea nici in ruptul capului.... Sad

Am intrebat si cat costa sa schimbe doar cele 2 pompe hidraulice...si a zis ca 1000 si ceva de euro...dar daca se intampla sa se buleasca dupa ceva vreme ambreiajul o sa platesc din nou 600 euro manopera si ma sfatuiesc sa schimb acum totul cu doar 1700
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Deci aveam dreptate. Eu zic sa schimbi cilindrul receptor, lasa pompa in pace si vezi mai departe.
Skip ads

  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare din nou.
Am mai fost astazi inca intr-un service ca sa mai aud o parere.....Aceeasi poveste..''trebuie sa schimbam tot abreiajul''
Mie mi se pare cu totul deplasat
Dece sa schimb un disc si un rulment daca merge cum trebuie?
In fine....astazi am cumparat o lanterna telescopica si flexibila ca sa pot urmarii cu atentie de unde se scurge lichidul de frana.
Am gasit furtunul care vine de la vasul-lichid de frana pana la cutia de viteze. Acolo este un ''T''-u care este conectat la cutie. Acolo se vede CLAR ca lichidul se scurge pe la imbinarea dintre acel ''T''-u si sutie. Lichidul s-a scurs pe cutie dand impresia ca se scurge din cutie.
Eu am ajuns la cincluzia ca acea conexiune a cedat si trage aer ( in special dimineata la prima cheie).
Am mai vazut ca intre acea piesa si cutie este o garnitura de cauciuc. Este aceasta pentru etansare?
Am reusit sa misc ''T''-ul cu lanterna....semn ca nu este foarte fix acolo!
Poate cineva sa ma lamureasca in privinta aceasta? Cum ese asezat cilindrul in cutie? Cum este mai exact acolo?
Poate sa fie devina doar acea garnitura?
Va rog ajutati-ma! Nu vad rostul sa dau 1700 euro din cauza unei garnituri de 1 euro
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva codul acelui oring de la imbinarea ''conductei'' cu cutia de viteze? Vreau sa o comand si imi trebuie codul piesei.
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu are nimeni idee? rog ajutor din partea vostra!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat pierderea de lichid?
Daca da zine si noua cum se comporta abreajul mai facut tare curios!
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat inca nimic...
Am tot asteptat poate are cineva o idee despre acea imbinare....garnitura...in fine...ce o fi acolo!
Am gasit la 120 km de mine un roman mecanic care s-a uitat la ea. Spre norocul meu domnul respectiv are un Opel Zafira si este si el opelist.
A zis ca nu o sa gasim niciodata acea garnitura separat si ca se schimba setul si daca tot dam cutia jos schimbam tot ambreiajul ca sa nu cedeze apoi celelalte piese in lant.....adica degeaba schimbam numai rulmentul de presiune si dupa un anumit timp cedeaza discul sau chiar volanta
Am ramasi intelesi ca se intereseaza de pretul pieselor iar manopera este doar 200 euro
Ne-am uitat impreuna pe internet si toate piesele( disc, placa de presiune, rulment de presiune, volanta, cilindrul de la pedala) ajunge undeva la 800 euro. toate marca Sachs.
Omul are liber doar luna viitoare asa ca imi ramane sa astept.
Dupa ce imi repara masina vin cu detalii!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si eu sunt de parere sa schimbi tot kit-ul,bine ca la-i gasit pe acel domn care te ajuta la un pret mai rezonabil!
Sa faci si niste poze cand demontezi sunt curios ce gasesti!
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
PPPFFFF....eu as vrea sa fiu de fata.....sa documentez totul ca la carte....din pacate masina trebuie sa o las la el si o iau cand este gata. Locul de munca nu imi permite sa raman langa el....
Daca cumva reusesc atunci postez totul.
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
totusi.....am cautat de am inebunit nu numai pe club ci peste tot macar niste imagini sau o schita technica de la ansamblul ambreiaj.....dar nimic. Pentru ca nu am mai vazut niciodata o cutie de viteze (desfacuta) la astra h nu pot sa imi dau seama cum este conexiunea rulmentului de presiune cu acel furtun care se imbina cu cutia. Adica pardea interna a cutiei cu partea externa....nu stiu daca m-am facut inteles!
Banuiesc ca exista in interior o parte care este fixata de carcasa cutiei iar la exterior se '' mufeza '' cu furtunul de la pomba pedala-ambreiaj. La mufare banuiesc ca trebuie o garnitura de etansare....altfel nu cred ca ar rezista la asa presiune.....
In fine....
Poate reuseste cineva sa imi descrie amanuntit cum este tot ansamblul ambreiaj!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR