Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • salesgav

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salutare am o mica problema si anume
pornesc motorul dau drumul la maxim aeroterma si se aprinde putin becul de la martor alternator .Cand trag de buton pentru a porni si dezaburirea se aprinde de tot martorul baterie la bord ,simtom ca si cum nu ar incarca alternatorul .Daca le opresc totul normal !
Masor bateria 12 V cu motor oprit si 13,5 la relantiu si 14,5 V cu motor turat la 1500-2000 ture .
Aveti idee daca poate fi releul de incarcare ? Sau puntea de diode ?

Va multumesc mult !!!
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ai masurat bine?
masoare cu toate sarcinile conectate.....
nu iti patineaza cureaua?
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Cam ciudata incarcarea, nu ar trebui sa fie diferenta asa mare de la relanti la 2000 de ture.
Din cate stiu cu toti consumatorrii nu prea ar trebuii sa scada sub 13.8 la relanti...poate ma insel.
Verifica releul de incarcare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR