Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Carstone

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Problema mea este (zic eu ca e o problema) la schimbarea vitezei numai la cea din prima treapta in a doua se simte mai pronuntat exista o intarziere a demarajului. adica oricat incerc din ambreaj sa schimb fin sa o turez un pic mai mult in prima treapta inainte de a schimba dupa ce ii dau a doua treapta pana sa traga masina simt parca o pauza mai lunga decat ar trebui sa fie ia apoi o mica smucitura ca si cum ai conduce sportiv.
Daca considerati ca am aberat, imi cer scuze insa chiar sunt curios de niste pareri.
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ce motor ai?!
  • Carstone

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Scuze, e un Vectra c 1,9 cdti 120 cai
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
EGR-ul cum lucreaza?

Furtunasele de vacuum in ce stare sunt?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La ce turatie schimbi ?
  • Carstone

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pai egr-u nu are treaba cred. Nu am novo n martor aprins si din cate stiu a fost curãtat in septembrie anul trecut.
Schimb cam in 2500 de turatii.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E normal sa faca asa daca tu schimbi din tr.1 la 2500rpm in tr.2, intrucat turatia in tr.2 va fi undeva pe la 1350rpm (conform rapoartelor din cutia M32WR(v1) care o ai tu pe masina). E asa numitul "gol turbo" care se manifesta la turatii mici cand accelerezi, cuplu maxim la masina ta fiind 280Nm intre 2000-2750rpm. Deci, masina nu are cum sa traga la 1350rpm, iar "smucitura" care o simti se produce atunci cand motorul se apropie de 2000rpm cand isi intra in cuplu maxim, d-aia simti "pauza" aia, schimba la turatie mai mare daca vrei demaraj.
Acest comportament se diminueaza odata cu urcarea in trepte superioare de viteza, intrucat caderea de turatie intre trepte va fi mai mica, deci vei cadea mai aproape de zona de cuplu maxim (daca schimbarile de treapta vor fi tot la 2500rpm), e vorba de etajarea cutiei.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Ce an e masina? E posibil sa fie echipata cu F40. M32-ul s-a pus pe vectra C z19dh dupa 2006 am impresia. Daca de ex in treapta a 3 a, o calci la podea de la 1500rpm, cum se manifesta? In general cand accelerezi progresiv, motorul trage liniar, sau are momente de intrerupere?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu am vazut vectra c din 2007 cu cutie de viteze F40 (asa reiesea din decodarea VIN, daca pe masina era M32 e alta poveste).
insa am vazut si (sfarsitul lui) 2006 cu M32...
nu e o regula ca dupa un an de fabricatie sa fie o anume cutie de viteze, este posibil sa fie si fabrica unde se naste masina dar si dotarile cu care iese masina din fabrica mama...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Indiferent daca e M32 sa F40, caderea de turatie din prima treapta in a doua treapta de la 2500rpm (turatia la care schimba colegul @carstone) este aprox aceiasi, adica pe la 1350rpm (in cazul lui F40WR(v1) turatia cade chiar mai mult, la 1300rpm). D-aia are si "intarzierea demarajului".
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

@clau70 Tin sa te contrazic, finalul de pe F40-ul montat pe Z19DT e infim mai scurt decat cel de pe M32, deci ar insemna sa aiba undeva la 1400rpm. Ideea e alta, nu cred ca aici e vorba de turbo lag, pentru un motor care are puterea maxima la 3500rpm, schimbarea treptelor la 2500rpm e ok. Eu tind sa cred ca are probleme de EGR masina.

@Carstone, pune-i un blind la EGR si vezi atunci cum se comporta. Insa pana atunci incearca ce ti-am zis mai sus.

@jgyprime Vectra C cu Z19DTH are F40 indiferent de an. Dupa 2006 am impresia ca F40-ul a ramas doar pe Z19DTH, pe Z19DT/J s-a pus M32.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
Raportul final (din grup) n-are nici o treaba cu rapoartele din cutie si cu caderea de turatie dintre trepte. La ambele cutii pentru Z19DT sau DTL raportul final e acelasi 3.35. Diferenta e intre etajarea treptelor si cuplu transmis. Raportul final iti demultiplica turatia arborilor de iesire la roti.
La M32 tr1 are raport 3.818, iar tr2 are raport 2.053, deci saltul intre trepte e 3.818/2.053=1.859, daca rulezi in tr1 la 2500rpm, in tr2 ajungi la 2500/1.859=1344rpm.
La F40 tr1 are raport 3.917, iar tr2 are raport 2.040, deci saltul intre trepte e 3.917/2.040=1.92, daca rulezi in tr1 la 2500rpm, in tr2 ajungi la 2500/1.92=1302rpm.
Saltul intre trepte se micsoreaza odata cu urcarea in trepte superioare. Daca din treapta a4-a la 2500rpm schimbi in a5-a, vei cadea pe la 1950-2000rpm.
Eu nu neg ca poate si EGR are o problema, dar ca sa accelerezi de la 1300rpm e normal sa simti un lag pana spre 2000rpm cand cuplu isi intra in drepturi.
Skip ads

  • Carstone

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!
Scuze de intarziere am fost plecat fara acces la internet.
@cyberbob. am incercat azi treaba cu treapta a3 a la 1500 de turatii de mai multe ori si motorul trage liniar fara nici o intrerupere.
Asta presupun ca e de bine, nu?
In alta oridine de idei, confesandu-ma la un mecanic de aceasta problema a mea el presupunea ca ar fi vorba de vreun injector. voi ce ziceti? pe mine ma cam sperie gandul cu injectorul mai ales ca vreau vineri sa plec cu masina pana in Anglia.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Injectoarele se pot verifica simplu cu un Opcom...sau test de injectoare...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
parerea mea...
tester si vezi ce erori ai.
eventual o citire de valori in timp real cand sesizezi problemele astea...
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Daca accelereaza liniar, e bine. Daca ai avea probleme cu injectoarele, nu ai avea lag.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR