Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Kilometri pot fi aranjati usor in instrumente,dar cite masini ati vazut cu kilometri aranjati in calculatorul motorului...? Cu termeni ca "prostovani",nu cred ca e bine sa poluam forumul,si apoi acestia nu pot face mai mult decit le permite dotarea tehnica a reprezentantei si dotarea lor intelectuala...
Skip ads

  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic sincer am problema asta de 3 luni dar dupa ce se stinge beculetul ala dupa vreo 5 minute lasata la relanti merge de rupe ,trage si totul bine , am facut acum 2 zile testul pseudo -agrafa si mi-a dat in bord eroarea ECN 38008 sii ECN 50074
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
sincer nu stiu dar masina se vede ca a fost stata si cand am fost la schimbul de ulei si mai multe mi-au spus cei de service ca masina este stata pentru ca pe motor s-a format un strat de coroziune ca , calcularul sa zic nu stiu exact cum sa spun , oricum eroarea masina cu cheita imi apare si acum si am faacut unt test pseudo - agrafa si ECU mi-a citit erorile ECN 38008 SI ECN 50074 , am intrat pe net frumos si am citit si imi spune ca ecn 38008 e de la bujii arse una sau mai multe , dar se poate sa fie antigelul de vina daca nu a mai fost schimbat sa faca figuri ? astept un raspuns seftaka ,ms .....
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
acum am vazut ca acel mesaj era pt @stanoiu ma scuzati , dar credeti ca ma puteti ajuta si pe mine cu problema mea !
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Codurile sunt din 6 cifre. in fata lor mai un 0. Ecn 038008 este legat de bujii, l-am avut si eu. Mergi la service si iti verifica fiecare bujie cu un fir conectat de baterie, iar daca face scanteie bujia este buna. Eu de exemplu aveam una arsa, codul a disparut. Daca toate bujiile fac scanteie este releul. Cealalta din cate stiu are legatura cu senzorul de viteza, normal ar trebui sa o stergi si sa nu mai apara. Daca eroarea persista trebuie investigat. Consumul cum este?
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Consumul este mare la relantiu 0.9-0.8 si scade la 0.6 dar consumul in mers e 4.5 da si la eroare am ecn 038008 si ecn 050074 si imi ramene aprins martorul masina cu cheita aprins numai cand este mororul rece cand se incalzeste se stinge
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Erorile citite de tine nu au importanta in mersul motorului. Totusi eu nu am incredere in acest test. Am pierdut sirul discutiei, ce te supara la ea?
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ti-am explicat nu stiu ce sa zic ramane aprins marotrul cheita cu masina cat motorul sta rece si cateodata nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000 cand e martorul pus si are un miros de motorina nearsa , iar consumul la relantiu cam maricel cel de mai sus mentionat , am bateria noua pusa de 3 luni de cand am luato Varta si am schimbato ca nu pornea bine , iar acum din nou imi face figuri cu pornirea , porneste greu rau cand e rece , porneste la prima cheie dar nu cum trebuie ......
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Un test de retur injectoare?
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ce inseamna asta ?
  • uffz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut, bine v-am gasit! (Astra H 1.7 CDTI, 2008, diesel)
In legatura cu martorul "cheita cu masina" va pot spune ca si eu l-am intalnit aseara dupa ce in prealabil schimbasem distributia. Astazi am fost la service sa ii fac un tester si raspunsul este ca am senzorul de temperatura exterioara stricat. (in plina vara aveam -51 Grade)

Imi puteti spune ce trebuie facut pentru a baga Op-com sa pot vede consumul? (L-am intrebat pe mecanicul cu testerul si mi-a trasmis ca ma pot ajuta cei de la reprezentata cu programul, referitor ca atunci cand folosesc BC - No Function) Multumesc, o zi mai calduta tuturor!
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut , revin din nou cu problema mea ! Nici acum nu am reusit sa rezolv problema aceea cu masinuta cu cheie ce sta aprinsa dupa ce pornesc motorul vreo 5-10 minute .Si am observat ceva ,ca motorul nu mai trage cum trebuie adica nu stiu ce sa zic dar am vazut ca pana in 2500 de turatii este puturoasa rau de tot si cand bag piciorul in ea nu mai pleaca cum trebuie parca este puturoasa , credeti ca este infundat egr , galeria de admisie , si clapeta de acceleratie am auzit ca asta este cea mai des intanlita problema la astra h 1.7 se infunda galeria de admisie cu calamina . Si am observat ca daca o las la relanti si o turez aproape de 3800 rpm scoate un fum negru si dens la esapament , unii mi-ai spus sa fac o curatare a debimetrului aer , egr , galerie admisie . Turbo nu cred ca este problema pentru ca nu fluiera accentuat merge chiar bine . daca stiti si ma puteti ajuta v-as fi recunoscator , multumesc ! Astept raspuns >
Skip ads

  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca i s-a mai intamplat cuiva asa ceva sa imi spuna si mie cum a rezolvat sau ce este de facut , multumesc !
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ieri la Opelul Astra G 1,7 CDTI, 80 C.P. s-a aprins martorul masina cu cheita.Arde continuu, fara intermitenta.Am oprit motorul cateva minute apoi l-am pornit chiar dupa circa 2 ore insa tot nu am scapat de martorul cu cheie.Alimentez doar la Petrom cea mai scumpa motorina , de regula nu merg cu motorul subturat iar in fiecare an, de cateva ori cand sunt plecat afara din tara, pe autostrada o forjez asa cum trebuie la turatii mari pentru a scapa de calamina.Rulez zeci de minute intre 140-170km/h.Pana acum nu m-am intalnit cu radarul.
Cartea tehnica spune ca acest martor de bord aprins in timpul functionarii motorului indica o defectiune la sistemul electronic al motorului sau transmisiei.Daca acest martor de bord arde intermitent cand este pornit contactul atunci este vorba de o defectiune la sistemul electronic.
Miercuri sau joi voi ajunge la un service auto.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
onutica15 a scris:Salut , revin din nou cu problema mea ! Nici acum nu am reusit sa rezolv problema aceea cu masinuta cu cheie ce sta aprinsa dupa ce pornesc motorul vreo 5-10 minute .Si am observat ceva ,ca motorul nu mai trage cum trebuie adica nu stiu ce sa zic dar am vazut ca pana in 2500 de turatii este puturoasa rau de tot si cand bag piciorul in ea nu mai pleaca cum trebuie parca este puturoasa , credeti ca este infundat egr , galeria de admisie , si clapeta de acceleratie am auzit ca asta este cea mai des intanlita problema la astra h 1.7 se infunda galeria de admisie cu calamina . Si am observat ca daca o las la relanti si o turez aproape de 3800 rpm scoate un fum negru si dens la esapament , unii mi-ai spus sa fac o curatare a debimetrului aer , egr , galerie admisie . Turbo nu cred ca este problema pentru ca nu fluiera accentuat merge chiar bine . daca stiti si ma puteti ajuta v-as fi recunoscator , multumesc ! Astept raspuns >

Ai fost la un service autorizat?Bujiile sunt ok?Am preluat ideea cu bujiile de la colegul nostru de forum.Pana la proba contrara nu il contrazic.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Daca sunt bujiile, martorul cu cheita trebuie sa se stinga in 5=10 minute! Ma amuzati oricum, din topic reiese o dezamagire profunda, ca i-ai pus motorina scumpa, nu ai mers subturat, ii mai dai si forja si totusi s-a stricat. Eu merg in toate felurile, si subturat si turat si pe camp, a stat si la o ruda arpoape vreo 2 ani masina, si nu are nici pe dracu, sunt fiare, se strica cand au chef
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am eroarea ecn38008 si pe tester mi-a gasit probleme la 2 dintre bujii , dar nu stiu daca s- a aprins becul din cauza aceasta , in timp ce este aprins becul acela masinuta cu cheita scoate si fum un fum gri asa nu stiu cum sa explic cum se stinge martorul dupa incalzirea motorului aproximativ 10 minute nu mai scoate niciun gram de fum Smile nu stiu ce sa zic .......
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:Daca sunt bujiile, martorul cu cheita trebuie sa se stinga in 5=10 minute! Ma amuzati oricum, din topic reiese o dezamagire profunda, ca i-ai pus motorina scumpa, nu ai mers subturat, ii mai dai si forja si totusi s-a stricat. Eu merg in toate felurile, si subturat si turat si pe camp, a stat si la o ruda arpoape vreo 2 ani masina, si nu are nici pe dracu, sunt fiare, se strica cand au chef

Am precizat modul cum imi exploatez masina pentru a inlatura eventule discutii privind cauza producerii acestei probleme tehnice.Acum as fi mincinos sa afirm ca am fost fericit de aparitia acestei probleme tehnice insa nu este un capat de lume.Conteaza foarte mult cum iti exploatezi masina.Multe probleme tehnice apar din cauza exploatarii necorespunzatoare a autoturismului.
Revin cum amanunte dupa verificarea la service.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:Ieri la Opelul Astra G 1,7 CDTI, 80 C.P. s-a aprins martorul masina cu cheita.Arde continuu, fara intermitenta.Am oprit motorul cateva minute apoi l-am pornit chiar dupa circa 2 ore insa tot nu am scapat de martorul cu cheie.Alimentez doar la Petrom cea mai scumpa motorina , de regula nu merg cu motorul subturat iar in fiecare an, de cateva ori cand sunt plecat afara din tara, pe autostrada o forjez asa cum trebuie la turatii mari pentru a scapa de calamina.Rulez zeci de minute intre 140-170km/h.Pana acum nu m-am intalnit cu radarul.
Cartea tehnica spune ca acest martor de bord aprins in timpul functionarii motorului indica o defectiune la sistemul electronic al motorului sau transmisiei.Daca acest martor de bord arde intermitent cand este pornit contactul atunci este vorba de o defectiune la sistemul electronic.
Miercuri sau joi voi ajunge la un service auto.
La modelul tau de motor,se poate citi eroarea folosind metoda "pseudo agrafa",cauta pe forum...Stiind eroarea,discutam in cunostinta de cauza,nu doar pareri si impresii...
  • onutica15

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am eroarea ecn38008 si pe tester mi-a gasit probleme la 2 dintre bujii , dar nu stiu daca s- a aprins becul din cauza aceasta , in timp ce este aprins becul acela masinuta cu cheita scoate si fum un fum gri asa nu stiu cum sa explic cum se stinge martorul dupa incalzirea motorului aproximativ 10 minute nu mai scoate niciun gram de fum Smile nu stiu ce sa zic ....... si mi se pare ca nu trage cum trebuie motorul se poate sa fie infundat de calamina cand l-am adus din germania nu i-am facut nicio curatare .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR