Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema care ma macina de vreo 3 luni...am un opel vectra b ,motor 1.6 16v (X16XEL) manuala...cateodata imi face figuri la pornire da sa porneasca ,invarte putin si incepe sa palpaie ca si cum ar porni dar no ia se opreste mai dau ce dau aceiasi simtoma dupa vreo 4-5 incercari o ia,dar in fazele astea nu pot accelera nu ma ajuta pedala,palpaie vreo 10 sec in care scoate un fum negru si turatia o are cam 300 porma sare in 4000-5000 si revine la 900 -1000 (normala)....asa imi face indiferent cai cald sau rece motorul dar nu intotdeauna porneste si normal ....iar in mers tinand acceleratia constanta mai are intentii de tremura da sa ingenuchezetre sio scot pe liber ca tremura toata....si am masurat fisele si am 3 fise cu tensiunea 6.2 si una 14 sau cam asa nu mai stiu exact ....recent am curatat clapeta acceleratie si motorasul de relanti....iar cand accelerez se aude un tacanit dar numai cand calc pedala la relanti nu...tin sa precizez ca EGR-ul nu-l am functional am fost la service si mia zis ca nu mai functioneaza pistonasul deloc si nare ce sa curete .......nu ma prea pricep la motoare si nu am un buget care sa ma arunc pan mecanici ...VA ROG DACA AVETI VREO IDEE SA NU EZITATI SAMI ZICETI....VA MULTUMESC ...
Skip ads

  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
cred ca ti-ai raspuns singur cu fisele si cu egr-ul.... nu ?
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
pai imi zici si mie ce tensiune trebuie sa am la fise?si egr-ul nu cred ca neaparata o problema demi face asa pt ca asa il am de 2 ani de cand am masina si pana acum 3 luni nu a facut asa cv ....
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cum masori tu tensiunea pe fise, ca acolo ai valori de ordinul miilor de volti ?
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Se refera la masurararea rezistivitatii Asta cu masurarea este cam degeaba deoarece trebuie vazuta rezistenta de izolatie a fisei .In fine..
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu la ce se refera si nu stam noi sa visam asta. Zice tensiune, vreau sa stiu si eu cum masoara mii de volti pe fise.
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
a masurat un preten deal meu nu stiu cum sa va zic ca se numeste aparatu ala dar cu motorul oprit are doua ace aparatu ala si una a puso intrun capat la fisa iar una in alt capat ...atata tot am zis tensiune ca habar nam cu se zice va zic ca la 3 fise indica 6,2 iar la una 14,00....nu stiu ce sa fac nu vreau sa ma apuc ca nebunu sa schimb si fara nici o noima....uitati o poza cu aparatul ala,... http://postimg.org/image/6epiwht5f/fba63e91/ astept un sfat sau cum sa masor fisele nu stiu habar nu am ....eu vam zis ce am facut ....
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
A masurut rezistivitatea fisei (rezistenta) , iar aia 6.2 sunt kohm adica 6200 ohm. Cam ala este max admis in general pentru o fisa , dar depinde de model si lungime.
Tensiune mai mare de 1 KV CC nu ai cum sa masori , cel putin nu cu aparate accesibile unui om obisnuit.
Tensiunea , intensitatea, rezistivitatea, rezistenta de izolatie sunt termeni diferiti dar au in comun un singur lucru ...curentul electric.
@liviu Se masoara si KV dar nu ai acces la aparatura prea usor . Vorbesc de CC ca in AC (curent alternativ) trebuie sa fii inconstient si nu prea apuci sa te apropii la mai mult de 0.5 m la o tensiune mai mare de 2 KV...
Skip ads

  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Asa si la simtomele care le are masina ce ar putea sa fie la ce sa ma astept? ms frumos...
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal.ÃŽnlocuieste EGR-ul cu unul functional si un set de fise eventual si buji.
Si ordinea fiselor
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
la asta mam gandit si eu dar ma gandeam sa nu schimb aiurea...ms
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
iar ticaitul acela care se aude doar cand accelerez aveti idee de unde e ?din ce am ascultat eu e pan zona clapetei de acceleratie...ms. ....si daca pun niste fise de vectra b 1.8 diesel are cv e vreo diferenta?..
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ticaitul poate fi de la electroventilul de purjare a canistrei de vapori benzina.Cred ca motorul diesel nu are fise de bujie cu scanteie.
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
nu stiu nu ma pricep demonteaza cnv aici la mn un vectra diesel deia am zis ...duminica pun fise noi si bujii egr nu ma tine bugetu acum....dar vam zis egr il am de 2 ani asa iar pana acuma nu mia facut probleme de pornire ....sper ca cu fisele si bujiile sa rezolv problemele ....daca mai aveti alte pareri va rog sa spuneti....ms
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ieri cand am plecat cu masina tot asa iamdat vreo 6 chei iar in mers acceleram dar nimic deci nu se tura deloc poate sa fie ceva de la electrovalva de vapori?am umblat la ea odata ca naveam loc sa scot clapeta de acceleratie am scoso curgea benzina acolo deci era cinectata la injectii ca sa zic asa acolo era prinsa sper ca aia e electro valva care mi sa zis..inainte de a scoateo de acolo nu tacanea acum tacane la acceleratie ...am citit ca normal ea tre sa tacane dar poate de la ea sami afecteze pornirea sau accelerarea?ms ast si eu o lamurire ....ms
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La electroventil trebuie sa fie vapori de benzina pe care nu-i vedem ,deci nu trebuie sa curga nimic pe acolo ,doar daca nu este sparta canistra , atunci gasim mici granule de carbune provenit din canistra,dar asta influenteaza doar consumul.Cauta pe cineva disponibil cu un op-com din zona ta si jucati-va cu el.
  • androbosu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
cenzurat. Pentru anunturi comerciale avem sectiune dedicata
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
nu cred ca electroventilu e asta care am zis eu...deci imi vine teava aia din care pleaca cele 4 injectoare iar in capul ei e chestia asta de care vam zis care curgea benzina cand am scoso avea o sita acolo la intrarea in injectoare...sau e alcv aia?o poza ceva va rog cu electroventilu de vapori?sa nu confund ca acolo cred ca e altceva de venea benzina si e legata de injectoare ....cred ca zic de altceva....sau macar unde e electroventilu de vapori pan ce zona il gasesc...ms frumos
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
facetima sa inteleg furtunasele alea doua intra corect asa ?unu e din galeria de admisie care vad ca intra in stanga iar celalalt de la canistra de vapori ..eu le am invers canistra de vapori in stanga iar galeria in dreapta e gresit la mn sau in imaginea asta ca sa stiu daca am rezolvat problema ca de aici cred ca am probleme am cautat imagini 2 zile si am gasit tot aici pe forum...http://postimg.org/image/jgfkqobel/be698997/ rog un raspuns corect cat mai repede ca nu cumva sa se intample cv daca sunt invers....ms frumos aici in topicul asta de pe forum puteti vedea imaginea mai mare e pusa de un coleg de pe forum https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=121062 motorul meu e x16xel benzina
  • ionut.adrian51

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2014

  • Mesaj Privat
e posibil ca si sonda lambda sa aiba o contribuire la pornirea mea de 5-6 chei cand e cald motorul?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR