Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am nevoie de niste sfaturi referitoare la directie
Am o Zafira B z19DTL din 2006 si recent am schimbat la directie pivotii, bieletele antiruliu si flansele de la amortizoare. Acum cand merg pe denivelari mai mici este ok dar cand dau in gropi mai mari pe partea stanga parca se intepeneste amortizorul se simte rigida masina si se aude o bufnitura puternica. Am fost la Opel si am facut un test de amortizoare si a iesit ok. Se poate sa se fi stricat amortizorul cand a schimbat flansele? Sau poate fi altceva?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
defect de fabrica sau baietii au indoit tija amortizorului
  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Si daca tija este indoita face asa numai atunci cand se comprima mai brusc(puternic)?
Se poate indoi tija? Ca din ce am vazut nu e chiar subtire.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e posibil sa se fi indoit la prinderea cu cilindru interior nu tija in sine si atunci ramane blocata intr-o anumita pozitie...
Skip ads

  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Ideea e ca daca te apesi pe masina cand sta pe loc e ok, lanseaza frumos fara sa aiba nici un zgomot, doar daca treci cu putina viteza peste o denivelare mare face asa dar nu ramane blocat amortizorul doar ca suspensia devine f rigida pe stanga si se aude o bufnitura. Sigurantele acelea de plastic care vin sus sub capota trebuie sa fie fixe sau se pot roti cu mana?
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu le poti roti cu mana,trebuie sa fie fixe,iar cand virezi din volan sa isi schimbe pozitia.Verifica suruburile de prindere ale amortizorului la baza si sus la tija,arcul daca e in pozitia normala(sa nu fie cumva rupt),bieleta antiruliu daca e prinsa bine de amortizor, suruburile pivotului Daca toate sunt ok mai iti ramane amortizorul ...succes!
  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc. Totusi inca o intrebare, se poate ca amortizorul sa fi fost uzat si din cauza ca s-a umblat la el abia acum sa prezinte brusc acest simptom? Pt ca pana acum masina era ok, avea doar niste mici zgomote de la pivotii uzati. Iar acum este practic inutilizabila.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Amortizorul poate sa fie uzat,dar nu e normal sa faca asa tare doar dupa ce ai umblat la el,sigur ceva nu e ok pus/strans.La amortizor i-ai schimbat doar pozitia tijei dupa ce ai pus flansa si rulment flansa,...ca sa il verifici mai clar trebuie dat jos,iar pana atunci verifica ce am spus mai sus.Ps.. nu neg ca amortizorul nu ar avea nici o defectiune dar toate trebuie luate pe rand.
Skip ads

  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat tot ce mi-ati spus si totul pare in ordine. Singurul lucru iesit din normal ar fi ca atunci cand a schimbat flansele dupa ce a strans cu cheia amortizorul a mai strans si cu un ciocan pneumatic. Probabil ca nu e cea mai buna idee dar se poate ca asta sa fi defectat amortizorul?
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nelulepra Da...era suficient la cheie strans,daca la fortat inseamna ca a strambat tija.Daca il dai jos o sa vezi adevarata cauza,sper sa o poti remedia,daca nu trebuie inlocuit.Sa ne ti la curent ...succes Tija o poti verifica vizual cand e dat jos,la fel si cursa tijei...un amortizor bun dupa ce ai apasat pe tija pana jos trebuie sa revina lent sus in pozitia normala fara sa agate.


Ultima modificare facuta de nelu.1270 la Lun 14 Jul, 2014 5:48 pm
  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Maine dimineata demontez si vad ce se intampla. Cum pot sa testez daca tija este indoita?
  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am demontat astazi dimineata ansamblul si dupa ce am detasat flansa ,rulmentul si bucsa am descoperit ca idiotul de mecanic amdat doua afturi de sudura ca alta solutie nu a gasit sa poata desface piulita din capul amortizorului. Binenteles ca daca poliza acele puncte nu se intampla nimic si rananeam cu un amortizor compromis. Asa spre norocul meu i-am pe cei de la service sa ia un amortizor nou. Si cu asta am rezolvat misterul. Multumesc tuturor pentru sfaturi.
Skip ads

  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am demontat astazi dimineata ansamblul si dupa ce am detasat flansa ,rulmentul si bucsa am descoperit ca idiotul de mecanic amdat doua afturi de sudura ca alta solutie nu a gasit sa poata desface piulita din capul amortizorului. Binenteles ca daca poliza acele puncte nu se intampla nimic si rananeam cu un amortizor compromis. Asa spre norocul meu i-am pe cei de la service sa ia un amortizor nou. Si cu asta am rezolvat misterul. Multumesc tuturor pentru sfaturi.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu am inteles nimic din mesajul tau... poate explici mai detaliat sau cu poze sa intelegem si noi altfel ai postat degeaba explicatia de neinteles
  • nelulepra

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
E destul de simpul. Ca sa poata demonta a sudat doua puncte pe axul amortizorului undeva spre capatul acestuia unde este piulita care strange flansa. Ulterior a uitat sa polizeze acele puncte si la denivelari mari cand amortizorul se comprima aproape de maxim acele puncte blocau cursa acestuia. Daca poliza ulterior acele punte nu aflam niciodata ce s-a intamplat si ma alegeam cu un amortizor compromis care ar fi inceput sa curga foarte curand. Poze nu am si nu stiu cum sa atasez unui mesaj.

Se vede in ilustratie, punctele rosii sunt sudurile facute de mecanic.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nelulepra fitiar meseriasu al ,,,,,,,,
cum sa sudezi pe axu de la amortizor?ce retardat
cad o trusa de desfacut amortizoare isi amortizeaza pretu in cateva luni

si acum ce faci,trebuie sa schimbi amortizoru?
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nelulepra a scris:E destul de simpul. Ca sa poata demonta a sudat doua puncte pe axul amortizorului undeva spre capatul acestuia unde este piulita care strange flansa. Ulterior a uitat sa polizeze acele puncte si la denivelari mari cand amortizorul se comprima aproape de maxim acele puncte blocau cursa acestuia. Daca poliza ulterior acele punte nu aflam niciodata ce s-a intamplat si ma alegeam cu un amortizor compromis care ar fi inceput sa curga foarte curand. Poze nu am si nu stiu cum sa atasez unui mesaj.

Se vede in ilustratie, punctele rosii sunt sudurile facute de mecanic.
Si pilite punctele de sudura tot nu mai era ca inainte atat de fin,in timp va scapa ulei.Un mecanic de 2 lei, 90 % din problemele mecanice de la masina mea le fac singur si de 10 ori mai bine decat multi mecanici. Shocked asa ca cine se pricepe,mai bine isi repara singur si ramane cu banii de manopera in buzunar.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
in locul tau asa merge inapoi la ala sa imi cumpere si sa imi schimbe amortizoarele amandoua pe banii lui ca nu se schimba niciodata unul singur decat daca sunt noi sau rulate foarte putin...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR