Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motoarele sunt identice, numai un cilindru in plus.
Am sa ma uit si la coduri piese daca difera vreunul dar din cite stiu pe moment sunt aceleasi.
Skip ads

  • george99d

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Motoarele sunt identice, numai un cilindru in plus.
Am sa ma uit si la coduri piese daca difera vreunul dar din cite stiu pe moment sunt aceleasi.

ms mult
daca gasesti ceva, anunta-ma, te rog!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dureaza o zi - doua.
Am sa refac si postul sa fie litera de lege.
De ce ? Simplu ! Marii mesteri mioritici schimba dupa ureche distributia si de aici un milion de probleme. Daca te uiti pe forum ai sa vezi oameni cu supape indoite, care cauta motor, axe came. Citeste primul post din discutie, eu cred ca masina avea km minariti, mergea ca un diesel si cind a pus frina a cam belit motorul. Vezi ca nu a mai postat ... probabil a cirpit masina si a impins o teapa cuiva.
Uite ce a patit un coleg care a mers pe mina "mesterilor" :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5070
Deci daca am pus clar suruburile in lista atunci asa se face. Pe cine sa crezi ? Pe un mioritic sau pe Opel ?
  • george99d

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Dureaza o zi - doua.
Am sa refac si postul sa fie litera de lege.
De ce ? Simplu ! Marii mesteri mioritici schimba dupa ureche distributia si de aici un milion de probleme. Daca te uiti pe forum ai sa vezi oameni cu supape indoite, care cauta motor, axe came. Citeste primul post din discutie, eu cred ca masina avea km minariti, mergea ca un diesel si cind a pus frina a cam belit motorul. Vezi ca nu a mai postat ... probabil a cirpit masina si a impins o teapa cuiva.
Uite ce a patit un coleg care a mers pe mina "mesterilor" :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5070
Deci daca am pus clar suruburile in lista atunci asa se face. Pe cine sa crezi ? Pe un mioritic sau pe Opel ?

k
m am cam lamurit, dar vreau, nu vreau tre sa ii fac revizia, asa macar pt mine
daca ai o recomandare in bucuresti, as fi recuniscator, ca nu vreau decat sa ii schimb filtrele, uleiul si sa se uite la distributie
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Te duci seara asta la Polivalenta :
https://www.clubopel.com/vie...040&start=580
Iti asculta baietii motorul, iti vor recomanda ce sa cumperi si de unde, la ce service sa mergi (poate iti schimba unul mai binevoitor), au si tester daca vrei sa faci o diagnoza ...
De asta sunt bune intilnirile...mergi acolo ! Vei afla multe.
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aduc in actualitate acest subiect, cu problema presiunii sau depresiunii din rezervor.
Sincer sa fiu, nu am acordat atentie acelui zgomot specific ce apare la deschiderea busonului. De doi ani de cand am masina, ba face, ba nu face.
TOTUSI: Ma intriga faptul ca zgomotul uneori este foarte puternic (ffffaaaassss), alteori abia il sesizez (fas) si de cele mai multe ori, lipseste cu desavarsire.
In conditiile expuse, ma intreb: exista oare o supapa de presiune care actioneaza atunci cand presiunea are o anumita valoare?
Din ce am mai citit, nu ar exista o asfel de supapa. Atunci, de ce uneori zgomotul apare si alteori nu?
Am postat aici deoarece am observat ca la pag.1 s-a mai dezbatut problema, dar tot nu sunt lamurit.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fuel Evaporation System Agila Z10XE/Z10XEP/Z12XE
  • Costica S.

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare si La Multi Ani !
Am o Agila din 2000, 107.000 km cu motor 1,2 XE. De aproape doua saptamani, când pornesc masina cu motorul rece (si frig afara), imediat dupa pornire ,(când iau mâna de pe cheie) se aude un zgomot urat (cârâit) de scurtã duratã.Dacã motorul e cald, chiar dacã e frig afarã,nu mai cârâie la pornire .Ce poate fi?
O alta problemã o am de ieri ºi anume tot la pornire la relanti se aude acel zgomot specific motorului diesel insa foarte puternic.Dacã accelerez un pic ,zgomotul dispare.În mers se aude la turatii mici iar când cresc turatia zgomotul dispare .E vorba de distribuþie nu-i aºa? Uleiul e 5w40.
Aºtept pãrerile voastre.
Încã odatã La mulþi ani.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@Costica S. la multi ani si matale. O parere strict personala incerc sa-mi dau si eu in ceea ce te priveste. Caraitul de care spui apare din demaror, mai exact sistemul starter care nu mai percuteaza cum trebuie la cuplare-decuplare. Banuiesc ca din cauza ca s-au cam uscat pe acolo toate mizeriile pe un fond de gresare ca si inexistent. La ger aceste forte de frecare se amplifica. In curand va trebui sa faci o revizuire a demarorului si bendix-ului. In ceea ce priveste tacaneala pot fi doua treburi cumulate si care s-au scris: distributie plus uleiul neadecvat pentru iarna, adica in opinia mea este prea vascos.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
As avea o intrebare....probabil ca ati citit multimea de posturi de la sectiunea racire Agila....s-a remediat problema, acum se incalzeste foarte repede si foarte bine. Am din nou calduraaaaaaaa....
Insa...
Am avut si inainte o problema cu relantiul prea mare (adica in loc de 750 am 900 si/sau 950). Am dus masina la spalatorie, au spalat tot jegul depus pe ea si a doua zi, relantiul a revenit. A ramas asa o zi, apoi am dus masina sa-i schimbe termostatul si azi cand am adus-o de la mester, relantiul tot sus era (el se jura ca-i de la termostat, ca nu se incalzea apa in jurul senzorului calumea). Am facut un drum si la sfarsitul drumului, iarasi si-a revenit. Apoi inca un drum, iarasi la 950.

Poate spune cineva de ce? Daca este cazul, il rog pe domnul moderator sa-mi mute postul la topicul de care apartine.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa o resincronizare throttle. Ca sa fii sigur decupleaza bateria macar 30min si pe urma faci figura cu pus contactul, citeodata trebuie facut si de 2 ori.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut, dupa resincronizare throttle, masina are relantiul stabil asa vreo ora ceva si dupa ce se raceste si se incalzeste iarasi, relantiul tot sus este. S-ar putea sa trebuiasca sa curat clapeta de acceleratie?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, ar putea fi din throttle, il da-i jos si il cureti total, adica dupa ce este curat desfaci si capacul negru, vezi ce e si acolo, citeste atent discutia ca sa nu indoi cumva periile de la potentiometru.
La temperaturi foarte joase turatia ralanti poate ramine mai sus daca temperatura aerului aspirat de motor este sub o anumita valoare, deci vezi daca se intimpla in aceleasi conditii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR