Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Sunt posesorul unui Astra H Wagon Z17DTH de aproximativ 5 luni. La vreo luna dupa ce am luat-o, a avut o scapare pentru o fractiune de secunda, cand urcam o panta, a dat putin in nas si s-a auzit un ,,carait" scurt si am lasat in urma un nor mic de fum (masina nu scoate pic de fum daca o accelerez pe loc, sau in mers, doar cand are aceasta scapare). De aproximativ o luna, s-a accentuat aceasta simptoma, in sensul ca imi face mai des, iar astazi am facut un drum mai lung, in afara localitatii si mi-a facut aproape in fiecare depasire. Am observat ca face daca accelerez ,,mai brusc" intre 1700-2000 RPM. A nu se intelege ca-i dau talpa, doar apas putin mai tare..daca o iau treptat nu apare acel fenomen, iar peste 2000RPM pot sa-i dau si talpa, in orice treapta, ca nu imi da in nas. Precizez ca am curatat EGR-ul acum vreo luna ( l-am banuit a fi infundat si intradevar era destul de incarcat cu mizerie ), dar problema nu s-a rezolvat. Am pus OP-COM-ul si am citit valorile injectoarelor..nu am acum screenshot-ul in fata, dar erau doua injectoare in jurul valorii de +0.5 si doua in jurul valorii de -0.5, oscilau foarte putin. Precizez ca nu am nicio eroare pe masina si nu mi s-a aprins niciun martor in bord, niciodata ( decat cel de motorina Very Happy ). Pot face un ,,log" in mers cu op-com-ul si sa vad cand are acea scapare ce anume ,,da rateu" ? Smile. Astept pareri/opinii/sfaturi. Multumesc!
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Posibil injectoare decalibrate
  • Korleone

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Asa imi facea si mie Astra mea 1.9, exact acelasi simptome, in jur de 1800-200 imi dadea in nas, la inceput mai rar apoi mai des pana mi s a aprins intr o depasire Check Engine-ul. Opream motorul se stingea , mergeam apoi vreo 2-3 min la 3500 - 4000 RMP, mi se aprindea becul si ma limita la 3000 de rotatii. Pusa pe tester imi dadea eroare la circuitul turbo, pana la urma a fost electrovalva turbo pe care am schimbat-0 si n-am mai avut probleme (cost vreo 250 roni cu tot cu manopera).
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns, o sa verific saptamana asta acea electrovalva si revin sa va spun daca am rezolvat ceva Very Happy
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@Korleone, ce varianta de motor ai? Aveai si lag in accelerare? Eu am cam tot aceeasi problema de multa vreme, dar nu am eroare
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati dupa aproape 3 luni, din pacate vestile nu sunt chiar asa bune in ideea ca situatia s-a mai agravat ( imi scapa aproape de fiecare data cand vreau sa demarez mai brusc in jurul valorii de 1800-2200 RPM ). Am verificat acea electrovalva, am pus furtunasele care vin in ea, pe direct ( la sfatul tatalui meu, care se mai pricepe la masini Smile ), dar nicio schimbare, am inlocuit acea electrovalva cu una care o avea el tot de la un opel ramasa, dar nu sunt convins ca era buna, deoarece nu s-a simtit nicio modificare. Precizez ca nu am nicio eroare pe OP COM si nu mi s-a aprins niciodata niciun bec de eroare/check engine. In seara asta am facut un log in mers cu motorul cald si am inregistrat exact momentul cand are acea scapare. Mi se pare diferenta mare intre ,,Boost Pressure Command" care este 208kPa si ,,Boost Pressure" 122kPa , iar ,,Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio" arata brusc valoarea 0, toate aceste valori se inregistreaza exact in momentul in care masina scapa. Atasez un link de dropbox cu Log-ul ( in format .xls si .xlsx ), poate cineva care se pricepe isi rupe 5 minute din timpul liber si imi poate da un sfat Smile. Ma gandesc sa mai curat o data EGR-ul si sa curat si admisia de aceasta data, ma tenteaza sa comand si o noua electrovalva, dar mi sa nu dau banii degeaba. Orice sfat este bine venit. O seara buna
Link Log: https://www.dropbox.com/sh/e...gyZ4XBy0m9Ia?dl=0
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
verifica furtunele de vacuum de la alternator catre electrovalve si apoi catre westgate de la turbo
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Din ce verificari am facut stiu ca am vacum pe furtunase, dar o sa mai verific inca o data pe cele de la alternator catre electrovalve, nu sunt ferm convins ca le-am verificat si pe acelea. Multumesc de raspuns, o sa revin cu noutati cat de curand, intre timp, orice alt sfat este bine venit.
Skip ads

  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am verificat toate furtunasele si am vacum. Am dat jos si senzorul de Boost Pressure si l-am curatat ( nu avea multa funingine ) urmeaza sa mai curat o data EGR-ul saptamana asta, am facut cam 9000km de la ultima curatare, iar daca nu se simte nicio imbunatatire cred ca o sa apelez la un service Sad. Am facut ieri un drum lung si e chiar enervant sa nu poti sa-i dai o talpa intr-o depasire, ca-mi si da in nas, trebuie s-o iau domol pana in 2300RPM. Daca mai are cineva sugestii, le astept.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sigur nu e electrovalva turbo?
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Intamplarea face sa am un alt CDTI prin preajma, Z17DTL de 80cp care merge bine si o sa-i ,,fur" de proba electrovalva saptamana asta ( cu toate ca-i mai greu accesul la electrovalva la Z17DTL, e amplasata altfel din cate stiu si cam trebuie sa-ti julesti mainile Smile ) Revin cu noutati.
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Din pacate nu s-a rezolvat cu inlocuirea electrovalvei, masina are aceleasi simptome. Am pus mana pe furtunul gros care leaga intercoolerul de clapeta de acceleratie si abia se simte ca se intareste la 3000RPM, cand ar trebui sa fie tare/tzapan ( asta daca ar baga turbina calumea ) si de aceea cred ca ceva limiteaza turbina si o ,,taie" de tot cand am acea cârâialã / cand da in nas. Nu stiu ce sa mai cred.. sfaturi? Ma bate un gand sa curat turbina / geometria variabila. Am gasit un tutorial, dar parca nu am curaj sa-mi bag nasul si acolo Smile
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nici nu are cum sa meargã, trebuie sa dai talpa de la 2200 in sus, atunci lucra turbina bine ,
daca accelerezi brusc sub 2000 ai posibilitatea sa strici geometria variabila ,daca nu este gata ,,,
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am scos mufa de la EGR si masina este mai sprintena si nu mai are nici acea scapare. Urmeaza o curatare cu simt de raspundere a EGR-ului, iar daca problema va persista, inseamna ca e dus pe partea electrica si o sa-l inlocuiesc. Va mai tin la curent cu ce am rezolvat.
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Pe principiul ,,eu centrez, eu dau cu capul" Smile, problema ,,cârâitului" / scãpãrii, am rezolvat-o prin inlocuirea EGR-ului, dar simt ca masina tot nu trage cum ar trebui, adica are putere, dar parca nu simt acel ,,zvâc" cand intra turbina, ci se face o accelerare constanta. O sa-i mai fac un Log in mers zilele urmatoare. Daca aveti sugestii, le astept.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Treci la un 3.0 sau 2,5, pentru acel zvanc
  • jhonnying

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Colegule, cand ai scos mufa de la EGR ai mai putut sa ii dai peste 3000ture?
Am scos si eu mufa dar imi sta martorul in bord si nu accelereaza mai deloc, oprindu-se la 3000ture.
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
A trecut ceva timp de atunci, intre timp am renuntat la Opel Smile . Nu imi mai aduc aminte exact, doar ca atunci cand intra in Limp Mode (nu mai trece de 3000rpm), rezolvam prin curatarea EGR-ului. L-am si schimbat, dar tot asa imi facea si l-am curatat de 2 ori in decurs de un an..in final am rezolvat prin schimbarea masinii.
  • focsaadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Injectoarele,posibil unu defect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR