Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Mokka
  • vlad.popescu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

De aprox. o luna sunt posesorul unui Opel Mokka cu urmatoarea configuratie:

Nivel echipare: Cosmo
Tractiune: AWD
Cilindree: 1364 cmc (Emisii CO2 = 149 g / km2
Transmisie: MT6 (6+1, Manuala)
Consum mediu: 6,4 l / 100 km


Dotari standard (selectie):

     ABS + frane discuri fata & spate
     BA - asistenta electronica la franare
     PRS -pedale decuplabile la impact sever
     ESP Plus-program electronic de stabilitate, care include si TC -controlul tractiunii , HDC (Control la deplasarea in panta),HAS(asistenta la pornirea din rampa)
     Airbag-uri frontale, laterale & cortina, dezactivare airbag pasager fata
     Sistem de avertizare centuri siguranta sofer & pasager
     Servodirectie electro-hidraulica progresiva
     Volan multifunctional, reglabil pe inaltime si adancime
     Climatizare electronica dual-zone, senzor de umiditate
     Senzor de ploaie
    Senzori de presiune in pneuri
     Oglinda interioara heliomata
     Faruri cu aprindere automata
     Parasolare cu oglinzi iluminate la sofer si pasager
     Suport de ochelari
     Schimbator de viteze imbracat in piele
     Praguri cu ornamente cromate
     Geamuri fumurii de la a doua usa in spate
     Computer de bord
     Cruise control cu limitator de viteza
     Geamuri actionate electric fata/spate
     Oglinzi exterioare electrice & incalzite
     Inchidere centralizata cu telecomanda
     Cotiera centrala fata
     Cotiera centrala spate
     Senzori de parcare fata/spate
     Pliere electrica a oglinzilor exterioare
     Scaun sofer reglabil manual in 4 moduri
     Bancheta spate rabatabila fractionat 60/40
     Instrumente de bord cu inele cromate
     Lumini de zi
     Alarma pentru protectie usi, capota, portbagaj
     Priza 12V
     Torpedou cu iluminare
     Sistem ISOFIX pentru cele 3 locuri de la bancheta spate
     Maner cromat inchidere portbagaj
     Sine longitudinale pentru portbagaj
     Acoperitoare din PVC ptr.zona bagajelor
     Proiectoare de ceata cu ancadrament cromat
     Volan cu 3 spite imbracat in piele
     Jante aliaj 18” cu 5 spite, anvelope 215/55R18
    Tapiterie piele-stofa "Morrocana", cocoa&saddle up
     Ornament cromat la teava de esapament
     Tracțiune integrală 4x4


Dotari optionale:

     Vopsea metalizata – Negru
     Roata de rezerva din otel 16x4, anvelopa T125/70R16
     Cosmo Local Pack - faruri cu BiXenon autoadaptive, camera vedere spate, Radio CD NAVI 950
     Pachet Iarna – scaune incalzite fata, volan incalzit
     Sistem audio Infinity
     Scut metal


Masina a fost achizitionata de noua de la Radacini unde am primit cel mai mare discount dintre dealerii din Bucuresti insa calitatea serviciilor este mai scazuta decat la Dibas de unde am avut masina precedenta (Opel Astra H).

Pana acum am facut aproximativ 1200 km cu consum de 11% in Bucuresti la ore de varf si 8-9 in afara condus sportiv inclusiv autostrada.

Cateva imagini:



















































































Si cateva imagini cu elementele de sub masina:















In post-ul urmator voi reveni cu un review detaliat al masinii ce va prezenta atat avantajele cat si dezavantaleje pe care le-am observat (per total sunt foarte incantat de masina si cred ca am facut alegerea corecta Smile )
Skip Ads 60 min (0/3)

  • vlad.popescu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Date tehnice conform cartii de identitate a masinii si a altor documente primite:

    - Lungime: 4278
    - Latime: 1764
    - Inatlime: 1658
    - Putere: 140CP/6000 rotatii
    - Cuplu: 200NM, constant intre între 1.850 rpm și 4.900 rpm
    - Emisii: 149g/km
    - Zgomot in mers: 72db
    - Viteza maxima: 186km/h
    - Capacitate rezervor: 53l
    - Masa reala: 1520KG
    - Masa maxima a ansamblului: 3079kg


Costuri:

    - Taxa poluare: 776RON
    - Impozit 55 RON/an
    - Casco full la Generali: 650E/an
    - RCA depinde de varsta sofer etc, eu am 1300RON pentru ca sunt in grupa de varsta de sub 30 ani




Avantaje:

    - Raport excelent calitate pret (dupa discount). Personal cred ca acelasi nivel de dotari vs bani se poate obtine doar la o masina sh.
    - Design interior de exceptie atat ergonomic cat si estetic. Totul este acolo unde trebuie sa fie si display-ul aflat foarte sus permite vizionarea acestuia fara a lua ochii de la drum. Materiale foarte bune, multa piele si acolo unde aceasta lipseste plastice de calitate foarte buna.
    - Pozitie foarte comoda de condus (nu este insa atat de inalta pe cat se spune - e peste logan dar sub Freelander 2 de ex.)
    - Grad mare de customizare a functiilor masinii direct din meniuri: follow me home, blocarea usilor, etc. (tin minte cat m-am chinuit sa activez ridicarea geamurilor din telecomanda la vechiul Astra H Smile )
    - Spatiu la interior pentru pasageri (pe lungime) mai mare decat in Audi A4 (comparatie facuta "live" cu un prieten). Am avut pasager de 1.90 pe bancheta din spate care statea fara probleme.
    - Calitatea sunetului exceptionala (Sistem Bose cu subwoofer in portbagaj montat din fabrica in spatiul din centrul rotii de rezerva) si insonorizare foarte buna
    - Xenoanele adaptive foarte utile pe drumuri nationale neiluminate (mai ales pe serpentine)
    - Tractiunea integrala chiar functioneaza bine - am testat pe drum de pamant/camp cu denivelari de +-10cm plin de namol (pe roti a ramas un strat de aprox 3cm de noroi Smile )
    - Garda la sol suficienta pentru soft-offroad
    - Motorul trage foarte bine peste 3000 turatii desi masina are 1520kg. Nu am avut probleme in depasiri chiar si cu 5 oameni in masina + bagaje
    - Reviziile se fac la 30000km sau un an deci avantaj pentru cei care merg mai mult cu masina
    - Sistemul media citeste fara probleme melodiile si playlist-urile de pe un IPod classic de 160G (plin cam pe jumatate) si selectia melodiilor/playlist-urilor etc se face foarte usor.
    - Manevrabilitate excelenta in traficul aglomerat din Bucuresti dar si pentru parcari "la limita"
    - Computer de bord inteligent cu numeroase functii: 2 contoare independente pentru parcurs si consum, afisarea presiunii in pneuri, afisarea nivelului de ulei, grafice de condus din punct de vedere al economiei de combustibil etc.
    - Functia de start stop este foarte utila in Bucuresti pentru consum dar daca aerul conditionat este setat pe o temperatura ce difera cu mai mult de 5 grade Celsius decat cea de afara motorul tinde sa reporneasca singur din cauza consumului ridicat al sistemului de aer conditionat
    - Calitate foarte buna a sunetului atat trimis cat si primit pentru convorbirile telefonice realizate prin bluetooth. De asemenea afiseaza mesajele sms primite pe display-ul central.
    - Duze pentru spalatul parbrizului ca la Insignia (cu perdea de apa pe tot parbrizul)


Dezavantaje:

    -Display-ul nu are touch screen. Pentru majoritatea functiilor acest lucru nu reprezinta o problema dar devine destul de incomod atunci cand trebuie introduse adrese de strazi pe sistemul de navigatie folosind doar rotita de selectie
    - Raspunsul in volan pe curbe necesita ceva obisnuita si desi suspensiile sunt suficient de tari pentru a nu exista ruliu e nevoie de obisnuita pentru a simti corect si a corecta tendinta subviratoare la viteze mari
    - Sistemul de navigatie are situatia drumurilor probabil din 2012/2013; necesita un upgrade si inca nu am gasit prea multe informatii pe net despre procurarea hartilor
    - Cotiera fata este pozitionata cam sus si nu este foarte comoda pentru mersul in oras unde vitezele se schimba des. In afara insa este foarte comoda si ajuta la confortul total al soferului.
    - Vizibiliate redusa in luneta care insa este foarte bine compensata de oglinzile laterale foarte generoase si de camera de mers inapoi
    - Portbagaj destul de mic dar au incaput bagajele pentru 3 persoane adulte pe 2 saptamani

  • mariani

  • Mesaje scrise: 789
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut..
Vlad...din descriere reiese ca ai o masina extraordinara.. cu ff multe optiuni..
sa te bucuri de ea..
  • dragosm1

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1.2 din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut - am exact acelasi tip de Mokka.

Ce anvelope de iarna este mai bine sa pun? marca si dimensiuni? Multumesc.
  • vlad.popescu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu personal am luat anvelope Nokian WR SUV III 215/55/R18 pe care le-am pus pe jantele de aliaj pe care le aveam deja. Sunt destul de scumpe, mai ales la dimensiunile astea, dar au performante foarte foarte bune. Pret aprox: 3600RON

Solutia mai ieftina este achizitionarea de jante de tabla + anvelope 215/65/R16. Aici sunt mai multe optiuni f bune: Bridgestone, Goodyear, Pirelli etc. Pret aprox: 2800RON

Eu tin destul de mult la aspectul masinii asa ca diferenta de pret dintre cele 2 alternative nu m-a convins sa trec pe jante de tabla pe perioada iernii Smile

Exista si un motiv tehnic pentru care am ales sa nu schimb jantele si anume senzorii de presiune in pneuri.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 789
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut..
Vlad... la fosta masina asa am procedat si eu, fiind modelul GTS. jantele erau pe 17 , (modelul ln 10 spite) am achizitionat anvelope de iarna pe care le schimbam toamna si primavara. Dupa 3 - 4 schimburi aratau ca naiba, oricat de atenti sunt baieti de la vulcanizare ..
La momentul cand a trebuit sa inlocuiesc anvelopele de vara, am luat cu tot cu jante si am rezolvat problema, mentionez ca si eu sunt ff atent la aspectul masini. Am sa lmi achizitionez alte jante pe care pun anvelope de iarna, dar in orice caz nu de tabla.. sunt dispus sa dau undeva la 200- 230 euroi janta + anvelopa ,acum sunt ln negocieri cu cei de la Opel, daca lmi lasa la 100 -110 euroi jantele de 17, cele in 10 spite,merg pe 17, daca nu raman la vechea indee, adica 215/65/16, sunt o gama variata de jante si anvelope.
Si referitor la senzori de presiune, nu vad un motiv lntemeiat.nui bai daca lmi sta aprins ln bord .
DAR... fiecare dintre noi face asa cum crede ca este mai bine ptr. el.. Wink
  • vlad.popescu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Adaug si cateva detalii legate de consum. Traseul Bucuresti - Grecia (Halkidiki) - Bucuresti, 2 persoane in masina + bagaje, AC pornit tot timpul, mers cel putin sportiv Smile



Consider ca la drum lung se comporta decent din acest punct de vedere.

In Bucuresti insa, consumul se invarte in jurul valorii de 12 %

Tot in aceasta perioada am efectuat si prima revizie, la Dibas. Cost total 750 RON.
  • Valahya

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka A14Net din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Sal. Dupa 1000 km pot sa am o idee de consum. Autostrada 6.7 merS economic 110. Oras 8.7 fara accelerari inutile. In afara fara autostrada un 6.2.masuna doar cu sofer si bagaje 10kg AC pornit in toate cazurile. Cam mult. Probleme: volan stramb pe stanga adica pe autostrada drum drept volanu e aprox 2-3 grade inclinat spre stanga sau daca il aliniezi cu bordul o iai pee aratira spre dreapta. Azi merg la serv sa vdm ce bunavointa au de a-l regla. In rest pt o masina low cost e ok. Motoru nu te da pe spate. Revin daca au existat solutii la serv
  • Valahya

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka A14Net din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Trecut pe la service.. constatat , peogramat pentru aliniat unghiurile rotilor cu volanul. Volanul nu are caneluri ca la alte versiuni de opel, se monteaza intr-o singura pozitie fixa. Revin..
  • liviun29

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut
Prima problema majora dupa 10300 km: SERVICE ALL DRIVE SYSTEM
Am fost in service si.....cauza este o mufa ..acolo ar fi intrat apa si s-a scurtcircuitat.
Noroc ca inca mai este in garantie !
Cand am intrebat care ar fi cauza ..am primit un raspuns care m-a blocat : am intrat cu masina prin apa
Concluzia : nu folositi masina cand ploua sau e ud pe jos Shocked





[ Shocked
Skip Ads 60 min (0/3)

  • Valahya

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka A14Net din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Update: Rezolvat la service alinierea volanului cu rotile (din unghiul rotilor)
  • Valahya

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka A14Net din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ca un fapt divers.... pe cureaua de accesorii scrie made in romania.....haha
  • Valahya

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka A14Net din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cd Playerul navi 950 este Panasonic CQ-XG64F2GDB
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Frumoasa foc avand echiparea cosmo! Nu stiu cat de des iti faci reviziile, dar 30.000 e mult, mult prea mult. Sper ca mergi sa schimbi uleiul si filtrele de ulei/aer la 10.000, maxim 15.000 km.
  • vlad.popescu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Prima revizie am facut-o dupa un an si am mers mai putin de 15000 KM. Au iesit filtrele aproape curate insa Smile
  • chatnoir2004

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Vre-o impresie despre consum?
  • Valahya

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka A14Net din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Luna asta am instalat GPL pe Mokka motor B14NET de la Prins.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,741
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cat te a ajuns instalatia prins ?
  • Valahya

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka A14Net din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
4000 ron
  • Sorin1975

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Valahya a scris:Luna asta am instalat GPL pe Mokka motor B14NET de la Prins.

Salut,
De ce ai optat pentru Prins? Stiu ca sunt cam cele mai bune instalatii dar "de fabrica" stiam ca pe Opel Mokka se pune Landi Renzo... Si nu pe modelele 4x4.
Cati km ai cu GPL-ul si daca ai observat ceva schimbari in "comportamentul masinii"? Mergi numai pe GPL sau mergi alternativ?
Multumesc!
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Mokka

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR