Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • SEF

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am un Opel Insignia din 2009 motor 1.9 si 130 de caluti, am reparat cutia de viteze s-a spart furtunul de la servo, acum imi da in nas intre 1500 si 2000 de ture destul de des. Am fost la desteptii de la Opel si pe tester nu apare nimic, si nici in bord nu se aprinde nimic. Daca iar platesc o groaza de bani o vand deja au fost foarte multe problem in scurt timp.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu exista motor de 1,9 pe Insignia...,poate de 2,0...
La mine dupa acest fenomen(dat in nas...,fara aparitia SVS) s-a spart furtunul intercooler...,sunt doua posibilitati:furtunul de la intercooler(fisura mica) sau filtrul de particule plin(insa aici apare SVS)... Idea
  • SEF

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Azi s-a aprins si Service vehicle soon cred ca o sa ii dau foc acum am si un scurt ca imi arde siguranta de la stergatorul pe spate, am verificat motorasul si functioneaza asa ca ramane un scurt pe traseu. Imi vine sa o arunc in Dambovita prea multe probleme in 6 luni.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cauta bine pe la furtunul de la intercooler, sigur a aparut vreo fisura,asta daca nu mergi sa efectuezi o diagnoza, pentru a vedea cauza(va trebui sa mergi prin eliminare)... Idea
Skip ads

  • ins
  • *
  • 7 mesaje
  • din 26 Jan 2014
  • Insignia 2009
  • Bucuresti
  • ins

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema de cateva saptamani.... insa la mine se intampla in momentul in care temperatura apei are in jur de 60-80° , odata ajunsa la 90 ° dispare ! la sevice nimic concred ... doar pareri Smile . eu imi fac griji pt la iarna ca atunci apa ajunge destul de greu la 90 si nu as vrea sa merg ca cu o dacie cu jiglerul infundat Smile SEF daca ai rezolvat o poate ne spui si noua cum ! ms
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@SEF. Cati km are masina? De curiozitate....
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am avut inainte un audi a4 si-mi facea chestia asta din cauza turbosuflantei. poate ai aceeasi cauza si nu neaparat furtunul spart.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai mers mult pe oras,asta e cauza.
Iesi din oras cu ea si fa cateva zeci de km apoi,daca tot mai face asa,verifica furtunul intercooler sau chiar turbosuflanta
Skip ads

  • ins
  • *
  • 7 mesaje
  • din 26 Jan 2014
  • Insignia 2009
  • Bucuresti
  • ins

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Eu ies din oraș cu ea cel puțin 1 data pe sãptãmânã ... dar dacã aveți idee de ce doar când apa este intre 60-80°
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Mi s-a intamplat si mie cateva zile aleator , ma da in nas doar de vreo 2-3 ori si apoi o turez cand am spatiu si isi revine. Am inteles ca ar fi EGR-ul infundat , nu am ajuns la service dar toate opiniile duc intr-acolo. Bafta!
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pe cand aveam vectra c exista o electrovalva responsabila de aceste "rateuri". la insignia nu m-am lovit de asa ceva si nu stiu... dar cine stie... variantele sunt multe: vreo bujie, senzor de combustibil/rampa, turbina...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La mine nu da rateuri, insa uneori cand dau in marșarier sau plec inainte si o accelerez ușor la plecare se oprește de tot......
Skip ads

  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Este un subiect care s-a discutat si pe forumul UK. Doar uneori apare, si numai cind temperatura motorului este < 90C, pe acceleratie usoara. Dupa parerea mea este bug de software.
  • ridicoL

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ccusmir , exact ce descrii tu patesc eu la Insignia mea . Cand temperatura motorului este mai mica de 90 de grade si o accelerez usor parca da in nas , iar cand o accelerez mai tare parca nu are asa multa putere motorul ( ca si cum nu intra turbo ) . Cand temperatura motorului ajunge la 90 de grade , masina merge perfect . Toate astea mi se intampla dupa ce am schimbat uleiul si distributia acum 3 luni . Am pus GM dexos 2 5w30 . De atunci este si mult mai zgomotos motorul , cred ca am sa schimb uleiul curand .
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat uleiul acum de la Dexos GM la Castrol si nu s-a schimbat nimic. M-ar mira sa fie din distribuție. Poate doar ți-a atras acum atenția.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ridicoL a scris:Ccusmir , exact ce descrii tu patesc eu la Insignia mea . Cand temperatura motorului este mai mica de 90 de grade si o accelerez usor parca da in nas , iar cand o accelerez mai tare parca nu are asa multa putere motorul ( ca si cum nu intra turbo ) . Cand temperatura motorului ajunge la 90 de grade , masina merge perfect . Toate astea mi se intampla dupa ce am schimbat uleiul si distributia acum 3 luni . Am pus GM dexos 2 5w30 . De atunci este si mult mai zgomotos motorul , cred ca am sa schimb uleiul curand .


Ai verificat daca are efectuat ultimul update de soft...,banuiesc ca abia ai achizitionat masina...
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am facut ultimul update la reprezentanta, de atunci rareori mi se mai oprește cand incerc sa plec ușor de pe loc fata sa calc hotãrât accelerația...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Stai linistit,asa am patit si noi dupa update,trebuie sa accelerezi putin mai ferm altfel iti moare motorul.
Daca citesti in topicul dedicat(update ECM) ai sa vezi ca toti colegii care au efectuat acest update "reclama" aceste simptome... Wink
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
M ai facut curios chiar am nevoie sa stiu mai multe amãnunte legat de ceat aspect, mersi mult pentru indicație .
  • ridicoL

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
ridicoL a scris:Ccusmir , exact ce descrii tu patesc eu la Insignia mea . Cand temperatura motorului este mai mica de 90 de grade si o accelerez usor parca da in nas , iar cand o accelerez mai tare parca nu are asa multa putere motorul ( ca si cum nu intra turbo ) . Cand temperatura motorului ajunge la 90 de grade , masina merge perfect . Toate astea mi se intampla dupa ce am schimbat uleiul si distributia acum 3 luni . Am pus GM dexos 2 5w30 . De atunci este si mult mai zgomotos motorul , cred ca am sa schimb uleiul curand .


Ai verificat daca are efectuat ultimul update de soft...,banuiesc ca abia ai achizitionat masina...


Ce release date are ultimul update de soft ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR