Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CSN a scris:Am masurat doar rezistenta senzorului, nu si continuitatea.
Masurind rezistenta termistorului si vizualizind valoarea acestuia,se subintelege ca exista continuitate si nu mai trebuie masurata.Cind nu ai continuitate,nu poti masura rezistenta componentei,nu exista.De regula,se verifica continuitatea unui conductor,printr-un contact inchis,etc., unde rezistenta tinde catre zero.In cazul rezistentelor(termorezistentelor) se verifica valoarea componentei care ne spune totul.
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate. Initial am masurat doar rezistenta senzorului si mi-a dat o valoare care era in limitele normale.
Cum ai mentionat si mai sus "Cind nu ai continuitate,nu poti masura rezistenta componentei,nu exista", insa daca dau multimetru pe buzzer nu am continuitate pe senzor intotdeauna, in schimb daca ii masor rezistenta, imi da valoare.
Nu inteleg fenomenul. E ceva cu senzorul asta, e ciudat rau.
  • adi71

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
si rezistenta ohmica este tot o continuitate, buzerul de la multimetru functie de marca se aude sub anumite valori ohmice pentru a te avertiza de valori mici depinde cum folosesti acea functie de obicei buzerul te ajuta la verificarea continuitatii gen fir, circuit pe placa adica rezistente foarte mici, cum ai verificat un senzor s-ar putea ca la valoarea lui spre minim sa se auda si buzerul.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Problema, cel putin la mine cu pornirea grea la rece este din vina senzorului de temperatura, o zic inca o data.
Zilele trecute a fost ceva mai rece decat pana acum 18 grade C de dimineata. Masina a pornit sfert. In ziua respectiva cum a inceput sa se incalzeasca un pic, iar a pornit greu.
Un test mai "babesc" care l-am facut de doua ori si a functionat. Poate ma credeti nebun sau penibil, dar era o solutie sa imi confirm inca o data ca senzorul este problema.
Am scos senzorul si l-am tinut in frigider cateva minute. L-am pus pe masina si a pornit sfert. Cum a inceput sa se incalzeasca iar a pornit greu. Are o zona intre 20-50 grade C cand da valori eronate catre ECU.
Urmeaza sa imi cumpar un senzor nou si sa revin cu impresii dupa montarea lui.
Astept si parerea lui @Stanga sa vedem daca la el este aceeasi cauza.
Skip ads

  • Stanga

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am pus senzorul in seara asta dar ... prima data a dat rateu la pornire ... acuma sa o las la cald sa vedem ce zice ... revin maine sigur si va zic ce am facu o las la soare sa vedem ... acuma mam convins si de fluctuatiile de relanti ... trebuie sa imi iau egr Sad(( e 750 ron =(((( asta e o fac si pe asta
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat si senzorul temperatura motor. O mica imbunatatire.
Porneste, dar tot greu. Daca apuc sa o pornesc, dupa o ia bine.
Cum sta cateva ore, nu mai vrea.

Orice idee e bine venita Very Happy
  • opel_rsi

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Va salut. Nu am mai dorit sa deschid un nou topic, deoarece problemele pe care le intampin la un Astra G X12XE, oarecum sunt asemanatoare cu ce s-a discutat aici dar si in alte topicuri dedicate fluctuatiilor la relanti.
Probleme:
1. la prima pornire de dimineata, cu motorul rece, se tureaza pana la 2000-2500 de ture, in cateva minute revine treptat pana la 880-920 (oscileaza) pana se incalzeste motorul.
2. daca pornesc la drum la cateva secunde dupa pornire, cu motorul rece, in timp ce accelerez si schimb viteza, se tureaza fara sa accelerez (se supratureaza).
3. cu motorul cald tot oscileaza (este cand urca si pana la 1500-2000 fara sa accelerez)
4. mereu porneste la prima cheie, dar cand motorul este cald si sta vreo 10-30 minute, porneste foarte greu (la a doua sau a treia cheie). In astfel de momente, daca il ajut din acceleratie porneste mai usor.

Toate consumabilele schimbate recent (inainte de schimb mergea la fel). Debitmetru si sonda lambda, toate noi Bosch schimbate in Februarie 2014. Curatat corp clapeta de acceleratie, EGR, bujii NGK si originale GM.
Masina merge ok, trage bine, consumul nu este exagerat, doar ca ma enerveaza la culmea aceasta oscilatie la relanti.

Azi am facut doua teste cu OP-COM, la relanti si a iesit astfel, fara cod de eroare stocat. Cei care se pricep sa citeasca parametrii, rog sa-si dea cu parerea.
Multumesc.

Date and time> 06/11/2014. 18:5212 /// 06/11/2014. 18:5927
Selected model> 1998,Astra-G,Engine,X 12 XE /// 1998,Astra-G,Engine,X 12 XE
Battery Voltage 14.1 V /// 14.0 V
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0.66 V /// 0.64 V
Idle Switch Closed 0V /// Closed 0V
Mass Air Flow Sensor 8 kg/h /// 8 kg/h
Mass Air Flow Sensor 1.52 V /// 1.52 V
Coolant Temperature 73 °C /// 90 °C
Coolant Temperature 1.44 V /// 0.99 V
Intake Air Temperature 31 °C /// 34 °C
Intake Air Temperature 3.08 V /// 2.94 V
Telltale (Check Light) Off 12V /// Off 12V
Fuel Pump Relay Active 0V /// Active 0V
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre) 11 °CA /// 12 °CA
Ignition Coil 1 Load /// Load
Ignition Coil 2,Load Load /// Load
Ignition Coil 3,Load Load /// Load
Ignition Coil 4,Load Load /// Load
Knock Signal Inactive /// Inactive
Knock Retard 0 °CA /// 0 °CA
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation) Inactive /// Inactive
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 0,00% /// 0,00%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 1.36 V /// 1.36 V
Fuel Tank Ventilation Valve 0,00% /// 0,00%
Desired Engine Idle Speed 880 RPM /// 880 RPM
Desired Idle Air 7 kg/h /// 6 kg/h
Actual Value Idle Air 9 kg/h /// 9 kg/h
O2 Sensor 88 mV /// 742 mV
O2 Sensor Loop Closed /// Closed
Air/Fuel Ratio Lean /// Rich
O2 Loop Integrator 130 Steps /// 124 Steps
O2-Loop BLM Idle (Block Learn Map) 103 Steps /// 103 Steps
O2-Loop BLM Partial Load (Block Learn Map) 123 Steps /// 123 Steps
Hall Sensor Active /// Inactive
Engine Speed 880 RPM /// 880 RPM
Coolant Temperature Pulse Ratio 13.28 % /// 36.72 %
Injection Pulse 3.8 ms /// 3.6 ms
Engine Speed Pulse Inactive /// Inactive
Engine Load Signal 1.6 ms /// 1.5 ms
Vehicle Speed Pulse Not Received 12V /// Not Received 12V
Vehicle Speed 0 km/h /// 0 km/h
A/C Relay (Air Conditioning) Inactive 12V /// Inactive 12V
Cooling Fan Relay Inactive 12V /// Inactive 12V
Throttle Valve Angle 3 ° /// 2 °
TPS Load Signal (Throttle Position Sensor) 7 Steps /// 6 Steps
Immobiliser Function Programmed Yes /// Yes
Security Wait Time Inactive /// Inactive
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pt colegul `Stanga`....fa schimb cu alta bobina,roaga pe cineva sa iti imprumute un pic bobina lui si sunt 99% sanse sa fie din cauza ei.Nu te lua dupa cei din reprezentanta.Eu am patit cu o bobina care dadea scandeie buna numai la relanti,in sarcina intrerupea de zapacea.In foarte multe cazuri asemanatoare cu al tau,bobina a fost vinovata.
Pt oscilatiile alea...curata EGRul bine de tot+ traseele alea unde vine amplasat el....cat se poate,cu ceva de sarma,suflat apoi cu aer..
  • opel_rsi

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Postez din nou, adaugand livedata facut cu OP-COM, azi dimineata la prima pornire, cu speranta ca cineva se pricepe la citit valorile sau are niste referinte. Sper sa nu deranjez postand aici.
http://www76.zippyshare.com...5543377/file.html
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR