Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • am2peu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am un opel astra h diesel 2005 nu mai porneste ramane aprins becu service si esp iar cand dau la automat nu face nimic... Mentionez k imi apare eroarea 1.7 002 02 iar cand dau la automat acu de la motorina revine la 0 si pe calculatoru de bord imi apare F... Am incercat sa o si trag sa nu cumva sa fie electromotoru dar tot nu porneste ce e de facut... Ajutatima daca aveti idee... Multumesc anticipat
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ce tensiune are bateria?
  • am2peu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2014

  • Mesaj Privat
12,7 volti
  • am2peu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Inca ceva am vreificat inclusiv toate sigurantele mai putin releele cu aparatu de masura si totul era ok
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Masoara bateria in timp ce dai la automat.
  • am2peu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2014

  • Mesaj Privat
rezolvat plus la ecm inexistent pini oxidati
  • diaconud007

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut,

am si eu aceeasi problema; ca sa fiu mai exact am sa dau toate detaliile:

1. Cum a inceput sa se manifeste?
Cand masina inca era in garantie (pentru ca am luat-o de noua de la GTT) se intampla ca in mers sa se aprinda toti martorii de pe bord, iar acele (toate: turometru, vitezometru, benzina) sa-mi cada in 0; In afara de acest comportament nu se mai intampla nimic la acea data, adica masina inca pornea la prima cheie; Am fost cu ea la GTT, au pus-o pe tester, dar au zis ca nu au gasit nimic.
Dupa ceva timp (1 an) cand masina a iesit din garantie, a inceput sa se manifeste problema cu pornitul, adica invarteam cheia in contact si nu se intampla nimic. Atunci am observat ca pe displayul din mijlocul consolei - apare un F in dreptul consumului de combustibil. F-ul disparea atunci cand scoteam cheia din contact si incercam s-o pornesc din nou, dar tot nu pornea, iar F-ul aparea din nou. Dupa o serie de 50-100 de incercari de dat la cheie, a luat-o. De atunci patesc chestia asta in fiecare saptamana.
2. Ce am facut?
a. am fost la GTT mi-au pus-o din nou pe tester si surpriza -> nu au gasit nimic, doar ca atunci cand am vrut sa plec de la ei, ce credeti? Masina nu pornea. Au pus-o din nou pe tester, si-au cerut scuze zicand ca prima data nu au verificat tot si au zis ca au gasit o eroare de genul: "No communication with CIM" si au zis ca trebuie schimbat CIM-ul (pret estimativ 1000 RON cu tot cu manopera). N-am vrut sa le dau banii, asa ca am mai cautat pe forumuri problema asta si asa am dat de service-ul EDS la care am fost ieri unde mi-au facut urmatoarele manevre:
- au pus-o pe tester si au gasit aceeasi eroare: "No communication with CIM .."
- au verificat conectorii din UEC; au zis ca acesti conectori de la trepidatii se pot "distanta" iar atunci cand pinii intra in ei pot aparea contacte imperfecte -> i-au apropiat pe toti cu o surubelnita.
- mi-au mai curatat ceva mufe din compartimentul motor (probabil ECU, nu mai stiu sigur).
Problema e ca azi dimineata s-a manifestat din nou -> iar nu a pornit, iar F pe consola centrala, iar nervi cu banii dati.

Ziceti-mi si mie ce naiba sa mai fac? Unde este acest ECM si cum exact as putea sa-l verific. Poate am si eu norocul colegului de mai sus si scap cu o curatare de conector....

Multumesc
  • diaconud007

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Coduri de eroare in urma testului "agrafa" sau "pedala" + semnificatia codurilor luata de aici: http://www.opcclub.co.za/fo...ead.php?tid=16230

ECN 213970
ECN 046008
ECN 065070
ECN 007072
ECN 161300

1613 - P1613 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser B-008
0650 - not found
2139 - U2139 Invalid Signal from CIM (Steering Column Module) C-001
0460 - P0460 Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance IPC (Instrument) B-013
0070 - P0070 Ambient Air Temperature Sensor Malfunction B-016
P0070 Ambient Air Temperature Low Input B-016
P0070 Ambient Air Temperature High Input B-016
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
ECM-ul il ai pe motor, in dreapta cum deschizi capota, are 2 mufe infipte in el.
Dupa erori, CIM-ul este cauza defectiunii.
Incearca sa faci proba cu alt CIM si te lamuresti.
  • diaconud007

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2014

  • Mesaj Privat
ok. merci... m-am lamurit; Am sa incerc in prima faza sa mai verific cele doua mufe atunci cand apare problema;
Varianta cu alt CIM e cam tricky...pt ca o varianta ar fi sa-l cumpar si nu vreau sa dau banii fara sa fiu sigur ca este asta....a doua ar fi sa-l imprumut de la cineva....dar va trebui reprogramat, etc si oricum nu am de la cine sa-l iau
  • funkkk

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cum sa rezolvat problema pentru ca si eu patesc la fel si nu reusesc sa-i dau de cap.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR