Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Toate cutiile automate de omega necesita reglaje periodice? Ma intereseaza la motorizarile diesel.
Skip ads

  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu este necesar sa o verifici periodic !!!
In schimb trebuie schimbat uleiul si FILTRUL acestor cutii.
Verifica nivelul uleiului cand schimbi uleiul de motor.
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La cutiile manuale exista filtru?........Eu nu stiu sa existe asa ceva la cele manuale.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hi Manfred ,
Dar se discuta de cutie automata !!! De unde ai deviat la manuala???
Skip ads

  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eram doar curios......poate exista filtre la cutia mea manuala de care nu stiu.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ma refeream la reglaje periodice ...nu la verificari periodice.Oricum,m-a lamurit "senator".Se pare ca la motorul de 2.5 DTI, cutia manuala nu are nevoie de reglaje periodice ale benzilor de franare. Daca aveti alte pareri...astept
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asta este cutia de pe omega de 2.5 DTI...se regaseste si pe multe variante de BMW. Nu inteleg in schimb ce inseamna cifrele si cuvintele in germana care completeaza specificatiile cutiei. Poate ma jutati voi.
Getriebe - 5L40-E

5L40-E
1. 3,42
2. 2,21
3. 1,60
4. 1,00
5. 0,75
R 3,03
Eigenschaften Wandlerkupplung
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema este ca acum, cand am luat masina am observat ca este capsulata cutia de viteze. Apropo...stie cineva cum se poate verifica si schimba uleiul la acest tip de cutie? Eventual daca are si filtru. Masina este omega B 2,5 DTI, an 2002.
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
5L40-E = tipul cutiei
1-5+R = rapoartele de transmisie pentru cele 5 viteze si mersul inapoi
Eigenschaften Wandlerkupplung = performanta convertizorului de cuplu (piesa care se gaseste in locul ambreiajului clasic)

Nu as putea sa iti spun exact cum se face operatiunea de inlocuire a filtrului insa voi incerca sa aflu...ceea ce pot sa-ti spun sigur e ca filtrul exista in toate cutiile automate.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La cutia mea automata...daca nu apas acceleratia tare vitezele se schimba undeva inainte de 2000 de ture. Este normal acest lucru? Undeva intre 1700 si 2000, cateodata putin peste. Daca pun pe sport, vitezele se schimba in jur de 4000 de ture.
  • ionut25

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am un omeba b din 94 dar motor si cutie de pe una din 99....si asa face si la mine...pe D schimba depinde cu apas ...pe la 2000--2500.....iar daca o dau pe sport..4000-5000......o fi normal..?.nu stiu....!
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Inseamna ca asa trebuie...La tine in viteza a V-a la 2500 de ture, cat ai pe kilometraj?
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Doar varianta 2.5DTI_24V beneficiaza de o cutie automata cu 5 trepte , restul motorizarilor de la 2.0 pana la 3.2 V6 au doar 4 trepte.

ccostras a scris:La cutia mea automata...daca nu apas acceleratia tare vitezele se schimba undeva inainte de 2000 de ture. Este normal acest lucru? Undeva intre 1700 si 2000, cateodata putin peste. Daca pun pe sport, vitezele se schimba in jur de 4000 de ture.

E perfect normal si logic sa functioneze asa , situatia sta la fel in cazul oricarei cutii de viteze automate , difera doar turatiile la care se intampla aceste lucruri.
  • Mustang

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
detin un opel omega btip motor x20xev , an fabricatie 1997 motor 2000 16v 136 cp, cutie hidramta...detin masina din luna octombrie.pana prin decembrie masina a functionat foarte bine, cand deodata in timpul mersului mi`a aparut pe display`ul computerlui de bord un semn, o rotita zimtata in partea din exterior portocalie cu un semnul exclamarii in interiorul acesteia. Curios este faptul ca acest semn nu a inceput sa imi apara doar in timpul mersului dar si atunci cand pornesc motorul si doar cat apas un pic acceleratia acesta apare.In momentul in care se aprinde daca incerc sa circul cu schimbatorul dat pe D, masina nu mai are deloc vlaga in ea si se tureaza park in gol mercand foarte incet, in schimb daca merg cu 1, 2 masina isi recapata din forta si merge cat de cat...am citit undeva ca acel semn este de la cutie, de la trnsmisie sau ceva de genul....am fost cu masina la service, am pus pe tester si nu a aratat nici o eroare...dar culmea ca dupa ce am tras de ea mult ca sa imi apara eroarea in ziua aceea nu a aparut deloc...va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti ce e de facut pt a remedia aceasta problema.in momentul in care imi schimba in prezent cand pot merge cu D, nu mai e ca ininte acum se simte de park ar agata, ma zdruncina si am unele momente in care mi se aprind toate beculetele de pe cutie, iar in momentul in care apare eroare nu mai pot folosi butonul de sport de pe schimbator si nici butonul alaturat cutiei de viteze cel pentru iarna, pentru zapada.va multumesc anticipat.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cel mai sigur e vorba doar de o problema electronica insa pentru depistare va trebui sa mergi din nou la un tester.

Cutia de viteze a masinii tale functioneaza dupa cum descrii tu in regim de avarie.Asta inseamna ca pornesti de pe loc in treapta a treia , exact ca si in cazul in care cuplezi programul Winter.Orice problema electronica care apare pune cutia in functionarea in regim de avarie.

Din ce ai descris nu e exclus sa fie vorba doar de un contact imperfect ceea ce te-ar scuti de investitii considerabile.
  • Mustang

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am fost din nou la un service mai dotat din punct de vedere mecanic si electronic dar nu specialisti in cutii hidramare, unde mi`au spus ca problema vine din cutie, cutia putand avea urm. diagnostice:uleiul s`ar putea sa nu fi fost schimbat prea des si din aceasta cauza la rece nu isi face treaba, filtrul s`ar putea sa fie infundat dar la scimbarea acestuia ar fi o intreaga opera de arta durand cam 3-4 zile, asta ar fi partea cea mai buna si ei in proportie de 50%cred ca va merge dar partea mai rea ar fi vreo supapa infundata sau alte probeleme in care ar fi busita o piesa ceea ce ar insemna ca reparatia cutiei sa coste mai mult decat face....iar despre tester mi`au spus ca nu se poate face decat la reprezentanta deoarece in testerele normale nu iese nici o eroare deoarece in cutie nu exista nici un fel de senzor, iar eroarea care mi`o da nu indica care e buba, doar un semn de atentionare...dar un tester la reprezentanta am niteles ca ar ajunge cam 2000ron asa ca va rog pe cei care stiti despre ce e vb si ce as putea face sa imi dati cate un sfat si o mana de ajutor....va rog....imi place f mult masina si nu as vrea sa renunt la ea...
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Mustang, in primul rand sa sti ca testerul OBD II are si un program pentru cutiile de viteza SPECIAL.
Dar cum totul costa, garajul cand se utileaza cu obd II nu cumpara si programul de cutii de viteza ci numai al masini in general. Cutiile de viteza ( exe : de pe Omega 98 disel) au un sir de 18 fault - uri care spun cate ceva
despre cutie si starea ei. Cutia de viteze la masina de mai sus este o cutie GM modernizata intalnita si pe Troper si pe Rodeo si pe Chevrolete .
Pentru Omega i s-a facut un gat adaptor la blocul motor de BMW.
In concluzie daca vei cauta un atelier care repara in special cuti automate de GM vei beneficia de un alt gen de
test decat cel obisnuit la firma . Acolo nu se prea stie despre cutie nimic.
Daca spui ca cutia intra direct in viteza a III sa sti ca poti sa schimbi vitezele si manual. La plecare tragi levierul in 1 sau 2 , nu stiu ce ai acolo, pana ajungi la o viteza de 40-60 Km/h dupa care pui in D si continui cat doresti.
Schimbarea filtrului se face prin desfacerea carterului cutiei. 3-4 zile ia la cine nu a facut astfel de schimbare
nici cand. Pentru cei ce stiu ce au de facut ia cam 1,5h max. Astuparea de orifici este total absurda .
Asa ca intreaba la garajul central daca au un atelier secundar autorizat pentru cutiile GM si acolo dute ca astia mai au si garantii si Chevrolete si nu dau la oricine din Piata Obor sa le desfaca .
Asa ca succes !
  • Mustang

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
fabian...intr`adevar masina are o cutie GM am reusit sa iau si seria cand am schimbat uleiul...a durat cam 2h...pentru ca ei au spus ca au mai intalnit opel omega la care filtrul se afla in int cutiei si au fost nevoiti sa demonteze cutia cu totul...dar dupa schimbul de ulei si filtru masina se comporta la fel doar ca nu ma mai zdruncina deloc cand schimb "manual" pot face cum spui u sa merg cu 1,2,3 si d si merge...dar imi e frik sa nu o stric de tot...au pus cei de la service un tester original opel pentru cutii de viteze si motor...la c.b al motorului s`a conectat imediat si nu a dat nici o eroare, dar la c.b al cutiei nu au reusit deloc....se aprindeau becurile si scria in curs de desfasurare...concluzia la care s`a ajuns e ca c.b al cutiei e posibil sa fie bulit...dar nu e atata timp cat are faze cand functioneaza sau nu, tot ce e posibil sa fie un contact sau un senzor bulit...dar nu se pot conecta la cutie din cauza c.b. al cutiei...u ce parere ai?
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Si uleiul care l-au scos ce culoare avea ?
Si ce fel de ulei au pus la loc?
Sa stii ca si aceste mici indici sunt tare inportante.
Parerea mea este sa te mai duci putin cu ea
Sa vezi daca reapare mirosul de ars
Si ne mai gandim !
  • Mustang

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mirosul de ars nu a fost si nu a aparut niciodata...uleiul pe care l`au scos era negru taciune dar nu era f gros, abea cand am dat baia de ulei jos am gasit uleiul aproape lipit si foarte foarte gros pe partea de jos a baii...am pus alui atf220 ceva de genu...asa mi s`a recomandat pentru cutii automate...au intrat 5,5l si am golit ambele bai de ulei...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR