Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
Solutie
  • Florea Mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
apare codul P1635 pe opel astra motor Y20DTL din 2000, releul de bujii este in regula, bujiile sunt in regula, la pinii releului toate tensiunile sunt corespunzatoare dar nu apare tensiune pe bujii, daca pun la masa pinul de la releu notat SI in schema apare tensiune pe bujii. Am schimbat trei relee pina acum si toate asa se manifesta, si daca scot ECT sonda de temperatura NU da la bujii tensiune. pe bord arata ca releu sta pe bujii.
Cer sfaturi. Va multumesc.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am avut aceiasi problema, totul parea in regula cu sistemul de preincalzire.
Simptoma pentru bujii arse este ca becul check engine se stinge la prima accelerare, dar eu aveam eroarea de bujii arse(sau probleme la aprindere - p1635) care facea ca becul sa nu se stinga.
Dupa indelungi masuratori, ajunsesem la concluzia ca rezistenta din filtru are probleme, si teste cu alt releu, am zis sa incerc si urmatoarea varianta: In fiecare dimineata desfaceam cate o fisa de bujie, tot asa pana la a 4 dimineata si implicit a 4 bujie Very Happy, cand a avut simptomul de bujie arsa, adica sa aprins becul cu check si apoi la accelerare s-a stins.
Se pare ca o bujie era in scurt, lucru care ducea la nefunctionarea sistemului de preincalzire. Totusi ea ajuta la pornire, dar apoi scotea sistemul din uz, implicit ducand la o functioanare defectuoasa a motorului la rece.
- inlocuit bujia, scapat de probleme -

Sper ca poti intelege ce am scris mai ales sper sa te ajute. Revin-o cu detalii dupa ce faci ce ti-am zis.

Probabil o metoda mai rapida ar fi sa masori rezistenta bujiilor cu un multimetru.
  • Florea Mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
iti multumesc pentru sfat DB77AAA, bujiile le-am pus noi, rezistenta bdin filtru ce valoare trebuie sa aiba.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine bujiile erau noi, dar una din ele cred ca nu lucra la parametri. Cert este ca s-a rezolvat. Nu pierzi nimic daca incerci ce ti-am spus eu.
Daca nu ma insel cred ca rezistenta (LE: din bujie) trebui sa fie de 0.9 ohm, nu le am cu aceste valori. Ma uit cu atentie si iti scriu daca ma insel cu valoarea.(ce ciudat suna Very Happy)

Sistemul de preincalzire din filtru incepe sa lucreaze doar decat cand temperaturile scad sub +5 grade, chiar daca e ars, pe vremea asta nu are cum sa-ti dea erori, dar dupa cate am inteles acest sistem nu prea se arde.
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca arata ca intra bujiile si totusi nu sunt comandate probabil este ecu defect la iesirea respectiva sau cablajul masinii,dar mai rar.
  • Florea Mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
bujiile intradevar arata la bord ca sunt comandate, ciudat este faptul ca la pinii releului notatii SI si DI avem 0,30V si 12,00V la contact, SI si DI vin direct din ECM si dupa Autodata exact aceste tensiuni trebuie sa fie.
de asemenea am mai schimbat un set de bujii.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
verificati siguranta de 80A,daca e ok probati cu alt releu,in caz de bujie suspecta de scurt scoateti partial pe rind fisele
Nu e suficient sa aiba tensiune pe firul acela,mai trebuie 12v permanent pe borna groasa,si comanda de la Ecu
  • Florea Mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
se pare ca nu sunt destul de inteles: conform schemei electrice: la pinii releului sunt toate tensiunile, SI si DI vin direct de la ECU, tensiunea permanenta a circuitului de forta exita, firul de masa este OK, tensiunea la punerea contactului pe releu OK, am schimbat 2 relee de pe masini care sunt OK, bujiile sunt noi si este al doilea set si sunt venite pe original. De asemenea am scos fisele de bujii pe rind si nici o schimbare.
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
eu dupa schema in afara de 2 alimentari de 12v si masa mai vad 2 fire directe intre ecu si releu.
  • Florea Mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Schema releului este urmatoarea:
Pin3 (30)- +12V permanent
Pin7 (31)- Masa
Pin1 (G1)- Plecare la bujiile 1-2
Pin2 (G2)- Plecare ls bujiile 3-4
Pin8 (15)- +12V la contact
Pin6 (ST)- Plecare la ECM la pin94
Pin9 (D1)- Plecare la ECM la pin87
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Sall.

Azi cu Cristi_C mam uitat la masina mea cu laptopul lui mi-a sters eroarea de la airbag (am miscat scaun pasager la capat si inapoi) cred i-a perdut ceva cu mufa contactul.

Si mai apare o problema eroarea P1635 - ce din cauza?

Masina e pe semnatura si merge foarte bine,nu se aprinde nimic pe bord,fostu proprietar baga motorina la Mol, apoi eu la Petrom....... ma gandeam e cea mai buna motorina la OMW Sprint Diesel si am luat continuare acolo pana acum ......

Cristi_C mi-a recomandat sa mai revin o saptamana sa vad daca mai apare eroarea asta.
Rog sa imi spuna cine stie despre asta.

Multumesc.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fie ai una sau mai multe bujii arse si nu se aprinde in bord pentru ca e cald afara, fie au fost inlocuite bujiile si nu s-a sters eroarea.
Skip ads

  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutari opelistilor,
ma confrunt si eu cu 2 erori P0400 si P1635. Am inteles ca prima este de la vacum - am verificat furtunasele si sunt OK- am renuntat si mergem la mecanic.
P1635:
La prima pornire imi apare beculetul de check engine iar dupa prima accelerare peste 2000 de ture se stinge.
- pot verifica daca nu este ars beculetul cu rezistenta(bujiile) din bord fara a desface bordul(am inlocuit de vreo6 luni beculetele arse din bord si nu as vrea sa il mai desfac)?
- ce bujii imi recomandati sa cumpar in cazul in care sunt arse.
Multumesc.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru P0400 curata egr pentru inceput, iar pentru P1635 ai una sau mai multe buji arse.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
claug a scris:
- ce bujii imi recomandati sa cumpar in cazul in care sunt arse.
Multumesc.


Beru. Chiar daca ai numai una arsa, schimba-le pe toate.
  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pentru 0400 verifica egr (sigur pierzi vacum pe acolo... membrana sparta)
pentru 1635 bujiile in prima faza apoi releul

ca sa verifici membrana de la egr daca tine vacum scoti furtunasul din teul de ramificatie si tragi aerul cu gura apoi pui limba pe furtunas. daca tine vid inseamna ca membrana de la egr e buna.
trebuie sa cauti altceva si anume electrovalvele care sunt 2 pe partea dreapta cum te uiti la motor si 1 pe stanga prin apropierea coloanelor de la amortizoare. le verifici prin inlocuirea cu altele bune de pe alta masina pe rand.
  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
adi_diaconu a scris:pentru 0400 verifica egr (sigur pierzi vacum pe acolo... membrana sparta)
pentru 1635 bujiile in prima faza apoi releul

ca sa verifici membrana de la egr daca tine vacum scoti furtunasul din teul de ramificatie si tragi aerul cu gura apoi pui limba pe furtunas. daca tine vid inseamna ca membrana de la egr e buna.
trebuie sa cauti altceva si anume electrovalvele care sunt 2 pe partea dreapta cum te uiti la motor si 1 pe stanga prin apropierea coloanelor de la amortizoare. le verifici prin inlocuirea cu altele bune de pe alta masina pe rand.


Am rezolvat eroarea 1635. Aveam o bujie arsa.
In schimb eroarea P400 e mai urata. Pentru inceput am curatat EGR , admisia si am verificat vacuum-ul. Membrana e buna, furtunasele sunt ok. Am conectat masina la tester si problema pare a fi de la senzorul de recirculare a gazelor de esapament. Voi posta si cateva poze cu rezultatul testului. Stiti unde e localizat acel senzor? Aveti o imagine cu senzorul, cum poate fi verificat?
Multumesc.



  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nasoala treaba!
am un tovaras tot din clubopel ALINSMIT care la fel nu mai stia ce sa faca... tot 0400 membrana buna, electrovalvele bune... am schimbat cam tot c era pe sistemul egr de la masina mea care nu avea probleme la masina lui.
c crezi ca era ? (si cu greu am reusit sa gasim)
pompa de vacum care este pe capul axei cu came la un moment dat nu a urcat uleiul la ea iar paleta de teflon sau textolit (nu stiu c marerial este) din interior incepuse sa sape in aluminiul corpului pompei de vacum-fapt pentru care vacumul nu avea putere sa traga tija turbinei.
rezolbarea> second hand>50 ron>inlocuit- si merge si acm bine merci.
poti verifica foarte usor pompa de vacum
nu stiu daca mai sunt poze ..stiu ca am facut. Ar trebui sa fie la intalniri arges pe undeva prin luna mai, iunie, iulie

iti urez succes!
  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Problema la mine pare diferita in sensul ca eroarea e aleatorie, daca becul chek engine nu este aprins functioneaza in parametri normali(turbo se activeaza, tija de admisie functioneaza). POt sa rulez si 100 de km fara sa apara eroarea, are insa momente( de obicei cand este in relanti) cand se aprinde becul chek engine si pana nu trece masina peste 2000 rpm cu conditia sa fie si in sarcina(daca accelerez fara sa fie bagata in viteze nu are nici un efect) becul nu se stinge.
Eu banuiesc ca este acel senzor de evacuare gaze de esapament dar nu stiu unde e localizat si cum se poate verifica.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va salut . Se pare ca odata ce au scazut un pic temperat am intampinat prob la bujie arsa .Mi a aparut eroarea in bord , dupa o accelerare sa stins . Pun testerul pe masina si imi da
1635- sistem preincalzire defect-defect general- nu este prezent.
Verific releul de bujii si am vazut ca acesta lucreaza, verific martorul din bord si acesta lucreaza, deci cred ca de vina ar fi bujia.Aveti alte pareri ?Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR