Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Robert floraru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutare am un combo din 2003 cu 400000km de care eram tare mandru pana saptamana trecuta. Am acelasi mecanic din 2007 si niciodata masina nu a stat la reparat mai mult de 2 zile cu costuri minime.
Maine se fac 10 zile si dupa ce schimba si pompa de injectie daca tot nu se tureaza mi-o da acasa de gloaba Sad .Simptome m-a lasat la stop pe o caldura de 40grade pedala de aceleratie nu se mai tutreaza peste 2000
sau 30-40km si sta turata la 1300 de turatii, daca apas frana revine la 900 si sta acolo cat tin frana apasata.Merg schimbate vitezele si daca e soseaua libera in a5 a se tureaza singura pana la 3000e in 5minut si merge cu 50-60km, daca apas frana vreun pic revine la 1300 si 20km si merge ca melcul.
Nu apare nimic pe tester pur si simplu nu are acceleratie pedala tine dar nu se tureaza .A avut cineva aceeasi problema? Chiar as vrea sa fac milionul de kilometri cu masinuta asta ca Al Bundy Dumnezeu sa-l ierte!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Chiar nu se aprinde masina cu cheita ?
Eu cred ca e defect calculatorul pompei.
Daca vrei, cauta-l pe @[editat], iti poate face proba cu alt calculator si repara calculatorul tau daca nu e umblat in el.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca stiu masina...
e cumva la Costin pt. reparatii?
zona Xenia...
Daca asta e, am fost contactat pt. inlocuirea calc. motor si nu s.a rezolvat.
  • Robert floraru

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da ea e "mititica" .Nici acum nu am luat-o de la el. Am sa-l intreb si pe COSTIN dar ce parere ai de motorul de 1.7cdti de pe modelul mai nou de combo, am mai citit ca ar fi mult mai prost decat isuzu meu.Ma tot gandesc ca daca trece reparatia de cateva sute de euro mai bine sa-i bag intr-o masina mai noua ?Si cea veche poate o fac ghiveci de flori in fata portii macar s-o vad in fiecare zi, oricum am trait mai mult cu ea pe drum in fiecare zi decat cu nevasta-mea.
Robert floraru a scris:Salutare am un combo din 2003 cu 400000km de care eram tare mandru pana saptamana trecuta. Am acelasi mecanic din 2007 si niciodata masina nu a stat la reparat mai mult de 2 zile cu costuri minime.
Maine se fac 10 zile si dupa ce schimba si pompa de injectie daca tot nu se tureaza mi-o da acasa de gloaba Sad .Simptome m-a lasat la stop pe o caldura de 40grade pedala de aceleratie nu se mai tutreaza peste 2000
sau 30-40km si sta turata la 1300 de turatii, daca apas frana revine la 900 si sta acolo cat tin frana apasata.Merg schimbate vitezele si daca e soseaua libera in a5 a se tureaza singura pana la 3000e in 5minut si merge cu 50-60km, daca apas frana vreun pic revine la 1300 si 20km si merge ca melcul.
Nu apare nimic pe tester pur si simplu nu are acceleratie pedala tine dar nu se tureaza .A avut cineva aceeasi problema? Chiar as vrea sa fac milionul de kilometri cu masinuta asta ca Al Bundy Dumnezeu sa-l ierte!

Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am mai intalnit ceva asemanator . Scurt in instalatia electrica. Este un defect mai deosebit fara cod de eroare , deoarece nu stii de unde sa incepi. In principal se incepe din locurile unde a fost lovita masina ,eventual unde sunt semne ca s-a reintregit cablajul.
Tin sa mentionez ca simptomele astea au fost la un Z17DTL la fel se tura singura iar cand apasai frana revenea in ralanti, tu banuiesc ca ai X17DTL la care sunt ceva diferente de constructie.
La fel aceleasi simptome dar tot la un CDTI am gasit urme de oxid in ECU ( a intrat apa in el)
P.S. Pedala de acceleratie cum e ? A fost masurata sau macar , da bine pe tester?
L.E. Acum am vazut ca e 2003 masina deci este Z17DTL.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Masina este y17dtl.
A ramas ca il sun eu pe Costin cand ma intorc din vacanta sa vedem ce problema are. Mai ai rabdare pana marti, miercuri .
Este bun si z17dth (cdti),dar tot instalatia electrica e punctul slab...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR