Ai uitat parola?


  • Tudor888

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna

Am achizitionat un Opel astra J st motor 1.7 125cp din Germania. Are o singura problema :Compresorul AC face un zgomot ca si cum un piston din el freaca ceva. La fiecare secunda se aude acest sunet in special la relanti cu AC oprit. M-am documentat mult inainte sa o cumpar legat de costurile inlocuirii acestui compresor. E undeva la 600 de euro cu tot cu montaj. Precizez ca AC functioneaza impecabil. Doar haraitul din compresor este enervant. Credeti ca ma mai tine 5000km sau trebuie sa il schimb urgent? Masina am adus-o pe roti din Germania cca 1200km fara nici o problema cu AC pornit aproape tot drumul ca sa nu aud minunatul sunet.

Multumesc!
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, pana la urma cand se aude acel huruit? cand compresorul este oprit sau pornit?
Ai spus ca prima data se aude cu AC oprit si motorul pornit la relanti,apoi ai spus ca ai venit din Germania cu AC pornit... ca sa nu auzi zgomotul.

Cea mai simpla chestie ar fi aceea sa te duci sa iti bage ulei in compresor la baietii care incarca cu freaon instalatia este maxim 100 lei.( ma gandesc ca poate nu mai are ulei in compresor si iti huruie rulmentul).

Cea mai nasoala chestie este sa ajungi sa schimbi compresorul....asta din cauza costurilor.

Bafta.
  • Tudor888

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Il aud cand este oprit, opresc clima in masina. El se pare ca lucreaza ptr ca din el se aud sunetele chiar si o mica vibratie, daca pui mana pe el. Cand merg nu il aud, probabil el tot asa face dar motorul il acopera. Iar cand ac este pornit nu il mai aud deloc.

Am vbit deja la o firma si ma costa undeva la 2300lei dar din ce am citit aici pe forum pare sa nu fie un lucru atat de grav. Si nu as vrea sa il schimb cu unul nou care sa inceapa sa huruie si el intr-un an.
Nu stiu. Voi ce credeti?
  • @tt@ck

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra b16let din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat un compresor pe garantie si dupa 5000km si cel nou montat a inceput sa faca la fel.
Din ce am inteles din service, este o problema fix cu modulul/angrenajul care ar trebui sa il faca mai silentios.
Eu am hotarat sa nu il mai schimb... cand e pornit a/c-ul nu mai face zgomot, asa ca nu il mai opresc.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra A13DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Mergi cu ac-ul pe auto tot timpul si nu o sa mai auzi zgomotul. Compresorul o sa te tina mult si bine, nu are rost sa-l inlocuiesti daca functioneaza bine. Si eu am avut problema asta si a mers asa timp de 4 ani..asa ca stai linistit,
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra A14XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Iti recomand un mic experiment. Cand incepe compresorul sa faca sunete trage pe dreapta. Deschide capota si cu o bara metalica pozitioneaza un capat de la bara pe compresor si alt capat la tine in mana. Pune urechea langa mana(in care se afla bara) si asculta. Cum suna acuma? A metal sau a lipsa de compresie? .

Acuma muta bara pe o teava de la AC si asculta iar. Suna diferit ? sau se manifesta identic?
  • dragomir claudiu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Sa lutare baieti o problema am si eu cu compresorul la vectra c din cind in cind se aude un huruit cind e cuplata clima cind o decuplez nu se mai aude am fost la service si miau bagat fortat freon cu ulei , baieti neasteptind timpul de 20 min in care face vidarea.
  • FLORINBV

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@Tudor888
Nu te speria . Acum se gasesc si componente pentru compresoare auto. Nu fac reclama dar si eu am avut zgomote la el si a fost doar ambreiajul. Vroiam sa schimb tot kitul de fulie (499) dar am scapat doar cu ambreiajul cu 299 lei.
Firma este pe goagle, ceva cu onecarsolution .
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
@Tudor888 eu nu am prea inteles treaba cu zgomotul la compresor ac ,tu zici ca se aude cu ac off ,pai cu ar putea sa faca zgomot compresorul daca e off si nu se invarte nimic in el poate sa fie ceva la ambreiajul compresorului dar aia e alta treaba nu da vina pe compresor mai ales daca functioneaza .Poti scoate cureaua accesorii ,pornesti si vezi daca mai ai zgomote.Poate sa mai fie si rulmenti role accesorii ,rulmenti alternator sau pompa de apa daca o ai pe accesorii.Daca totusi zgomotul vine de la compresor (cu ac off) este ceva la ambreiajul compresorului si poti da fulia jos si verifici .Asta numai daca nu ai rezolvat deja.Bafta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
La j nu ai ambreiaj la compresor: exista o supapă care controlează fluxul agentului de răcire.

Compresorul se învârte tot timpul.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Uite ca pe asta nu o stiam ,dar na omu cat traieste invata....thanks. Da de ce doar cu ac off are zgomot si pe on nu....eram curios ce a rezolvat Tudor ca e bn de stiut.
  • IngN

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra A13DTE din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu ma confront cu acesta problema, am citit ca ar fii ceva des intalnit la compresorul AC la acest model de masina. Eu asa merg de 2 ani, aproape 40k km facuti, in afara de zgomotul acela nu am nici o problema cu climatizarea, si nu cred ca va pica prea curand.
  • protect

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1700 denso din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si la mine face hrrr hrrr, cand este cald afara si cu aerul conditionat oprit, cand il cuplez, nu se mai aude haraitul, probabil se uniformizeaza si da impresia ca nu mai haraie. Am fost la doua ateliere laudate ca repara si m-au trimis la plimbare, unuia i-am spus ca sunt dispus sa pun unul nou, dar mi-a spus ca au fost cazuri cand au inceput sa haraie si cele noi, dupa o scurta perioada de functionare. Se pare ca nu exista rezolvare.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Revin si eu cu intrebarea daca compresorul Ac astra j 17 cdti are sau nu ambreiaj ca de exemplu cel de la astra g 17dti ,pt ca sunt nedumerit cu ce spune @Daniel ca compresorul Ac astra j nu are ambreiaj ,are nu stiu ce supapa si cu ce spune @FLORINBV care are astra j A17dtr ca a schimbat (Ambreiajul ) la comp.Ac.Poate stie cineva care a mai schimbat asa ceva sau poate chiar colegul @FLORINBV ne da mai multe detalii .Eu nu am umblat pe acolo si deci nu stiu ce si cum asa ca nu comentez.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic ca are ambreiaj variabil compresorul, adica cu cuplaj electromagnetic, cel putin la motorizarea mea. La mine, de exemplu, daca am climatizarea setata pe 23 de grade si o dau la 18, compresorul va lucra mai mult pana va scadea temperatura si se va simti la plecarea de pe loc ca e mai lenesa. Vei vedea ca si consumul instant creste, ceea ce sugereaza ca e cuplat mai mult sau mai putin in functie de cerinte. Daca s.ar invarti tot timp constant, direct proportional cu turatia motorului, nu ar trebui sa simti o scadere a puterii.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Încercați următorul exercitiu: porniți motorul, ac on si priviti cu atentie fulia compresorului. Apoi faceti ac off. Daca acum o parte din fulie se opreste si se învârte doar bucata pe care vine cureaua, aveti compresor cu ambreiaj.
Daca nu, e varianta fara ambreiaj.
G-ul meu are ambreiaj, J- ul nu.
Simplu...?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum spune si Aantonio, compresorul functioneaza in diferite sarcini functie de temperatura setata, temperatura ext/int etc. Se observa si pe consumul instant ca functioneaza in sarcini mici/partiale/mari. Un compresor clasic ar cupla si ar functiona in sarcina constanta indiferent de conditii, ceea ce ma face sa cred ca aceste compresoare de pe masinile noastre sunt cu capacitate cilindrica variabila (variable displacement) si pot varia cursa pistonaselor si implicit a fluxului agentului de racire.
http://www.youtube.com/watch?v=RjLaU8nFnzE
http://www.youtube.com/watc...0eNK6M&t=228s
http://www.youtube.com/watc...GZCFZfmM&t=6s
Compresorul meu e cuplat (axul se invarte) permanent indiferent daca A/C e pornit sau oprit.

Am incercat si o filmare, nu stiu cat se vede... motorul fiind inghesuit si compresorul jos
https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
Pana la secunda 19 A/C e decuplat, dupa e cuplat.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult colegi , da cred ca este cu variable displacement si intradevar Daniel la g este compresor cu clasic cu ambreiaj ,chiar am demontat bucati unul de g si il am si acum intr-o cutie prin pod .Dar tot sunt curios ce ambreiaj a schimbat colegul @FLRINBV ca vad ca are j A17dtr ,sa fie la el cu ambreiaj?
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat si am constatat ca la mine este cu ambreiaj. Se vede ca atunci cand AC-ul este decuplat fulia se invarte independent de axul compresorului.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 788
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Te cred dar tu ai benzinar si este posibil sa fie cu ambreiaj.Zic si eu nu stiu....

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata