Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

De ceva timp am o micã problemã cu turbina: de când a venit cãldura asta, a început sã fluiere turbina (nu foarte tare, se aude mai tare doar dacã o accelerez pe loc pânã pe la 2000rpm) între 1700-2000rpm însã DOAR când motorul este cald. La rece, nu se aude absolut nimic. Þin sã menþionez cã maºina funcþioneazã perfect, 0 probleme.

Aveþi idee de la ce ar putea sã fluiere doar la cald? Am schimbat uleiul cu Motul X-Cess 5W-40 ºi fluieratul s-a redus destul de mult, deocamdatã nu e deranjantã problema, nu se aude în maºinã dacã dau drumul la muzicã, dar mã gândesc cã o sã se agreveze, având în vedere cã pânã acum ~1000km nu fluiera deloc, nici la rece nici la cald.

Povestea completã este cã turbina a mai avut probleme cu fluieratul în trecut, în februarie am recondiþionat-o pentru cã fluiera foarte tare ºi ascuþit. Am constatat faptul cã axul nu avea joc deloc, palele intacte, problema era la simeringurile axului care erau uzate din cauza faptului cã proprietarul anterior al maºinii pornea maºina fãrã sã aºtepte ca pompa de ulei sã-ºi facã treaba ºi sã ungã axul (practic nu aºtepta sã se opreascã martorii din bord când punea contactul). S-a rezolvat destul de uºor atunci ºi timp de 7000km maºina a mers fãrã niciun zgomot ciudat. Acum încet încet am senzaþia cã revine, dar DOAR când motorul este cald.

Eu ºtiam cã turbina bãtrânã începe întâi sã fluiere la rece ºi dupã, în ultimul stadiu, la cald.

Ceva idei?

Mulþumesc anticipat.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Povestea cu proprietarul care nu lasa martorii sa se stinga inainte sa porneasca motorul si de aceea s-a stricat turbo este fabulatie deoarece pompa de ulei face presiune doar cand se invarte motorul logic...
Un turbo reconditionat in RO intotdeauna face probleme , absolut toate fluiera/suiera si isi dau sfarsitul cam dupa 30 000 km.
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ªtiu cã o turbinã recondiþionatã nu va þine o veºnicie, dar când am demontat turbina am vãzut cã geometria nu era blocatã, axul ºi palele arãtau perfect, neavând nicio problemã, dar totuºi fluiera la greu - în cazul ãsta am zis sã o recondiþionez, adicã am schimbat doar acele simeringuri + recalibrare. Sã aibã oare legãturã faptul cã fluierã uºor la cald cu alternatorul? Acesta are puntea de diode schimbate ºi din câte am mai citit pe forum, cicã ar fi o posibilitate ca fluieratul ãsta pe evacuare sã vinã de la alternatorul montat greºit, deºi parcã-mi vine greu sã cred.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR