Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Va salut ! Am desfacut turbina si am gasit aceste bucati de metal
Sunt 3 bucati identice, am refacut turbina, am schimbat pompa de vacum si senzorul de presiune de pe galeria de admisie, iar acum eroarea este de presiune prea mare in turbina, ajunge la aproape 3 bari! Ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai clapetele desprinse din galeria de admisie,trebuie sa demontezi galeria,pentru a putea extrage toate bucatile desprinse,altfel va trebui sa repari iar turbina(in cel mai fericit caz)...,cauta sa remediezi cat mai urgent aceasta problema...,poti deteriora parti foarte importante ale motorului...
  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pentru promptitudine, de la galerie banuiam si eu ca sunt, dar in situatia asta mai am o intrebare, poate din cauza clapetelor sa faca presiune atat de mare la turbo?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
da
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Celebrul mesaj de eroare:Overboost.
  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
o sa apelez la o reprezentanta pentru ca deja am schimbat o gramada de piese si nu am rezolvat nimic, pentru ca simptomele sunt aceleasi ca inainte de refacere de turbina, turbina face sunete ciudate la schimbarea de treapta, iar in jur de 3000rpm intra in safe mode, eroarea fiind p0234-5a.... ramane sa vad ce mai gasesc si pe la galerie acum
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
citeste topicu asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=90528
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
taloi2005 a scris:multumesc pentru promptitudine, de la galerie banuiam si eu ca sunt, dar in situatia asta mai am o intrebare, poate din cauza clapetelor sa faca presiune atat de mare la turbo?


Din cauza clapetelor poate sa iti faca presiune mare in turbo, intrucat clapeta respectiva blocheaza geometria variabila a turbinei. Avand in vedere ca tu ai reparat turbina, nu ar mai trebui sa iti faca chiar daca ai lipsa o bucata dintr-o clapeta. In cazul in care iti face in continuare, ori reparatia turbinei nu a fost facuta bine, ori a mai plecat o bucatica dintr-o clapeta. Asa cum ti-a spus si @gyzmo, cauta sa rezolvi problema cat mai repede ca sa nu distrugi si altele prin motor.
Skip ads

  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pai avand in vedere ca am gasit 3 bucati, e posibil sa am lipsa 3 clapete, mie imi e teama sa nu fie a patra deja in turbina reparata... O sa vad maine cand o sa desfac si galeria si turbina din nou
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Vad ca sunt jumatati de clapete, s-ar putea sa fie o clapeta si jumate desprinse sau 3 jumatati din trei clapete. O sa vezi cand desfaci galeria. Ai noroc ca nu s-a blocat vreo clapeta printr-un cilindru. Citeste aici ce se poate intampla: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=122641
  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am citit asta mai devreme, o sa desfac maine si revin cu ce o sa gasesc
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg o chestie. Bucatile de clapeta au trecut prin motor deja, de s-au oprit in turbina, nu? Cum naiba au trecut si nu s-a stricat nimic prin motor? Oricum, treaba asta ar trebui sa fie acoperita de Opel, e un defect ascuns de care stiau, nu conteaza cati ani/km are masina. Mai ales ca prin 2011 parca au scos o galerie noua cu clapete din plastic.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E destul de curios cum clapetele alea sunt trase prin supapele de admisie si scuipate prin cele de evacuare fara sa lase urme in motor, in unele cazuri. In mod logic, acea clapeta poate fi prinsa de o supapa pe care sa o indoaie sau sa strice scaunele de supapa, sa zgarie cilindrul, sa fie prinsa intre piston si chiulasa si sa se infiga in una din ele, sa loveasca capul injectorului...(unele din aceste daune nu le poti observa decat daca demontezi chiulasa). Cred ca cea mai mare dauna posibila e cea care a avut-o colegul @giulestina, si faptul ca Opel stie de aceasta problema e ca i-au reparat masina pe cheltuiala lor. Sa speram ca nu vom avea parte de asa ceva.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Se scot clapetele si se sta fara grija, pt ca pana la urma tot acolo se ajunge.
  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu fiind in targu-jiu acum, am ajuns la conlcuzia ca nu este nimeni capabil sa gaseasca o solutie, deci masina o sa stea pe dreapta pana saptamana viitoare cand o sa o duc cel mai probabil la Di-Bas fundeni pentru ca stau in zona si o sa va anunt ce a fost
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am trecut prin asa ceva, eu nu am gasit ramasite din clapeta in turbina, dar imi erau indoiti paletii de la turbo. Am desfacut admisia si aveam o clapeta lipsa, le-am anulat pe toate 4 si am pus admisia inapoi iar turbina am reconditionat-o. Costuri undeva la 2000 ron. Bafta!
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Florin, anulare inseamna ca ti le-a scos din galerie?
  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am promis ca revin, pana la urma am ajuns la refacere completa de turbina, galerie de admisie noua si verificarea circuitului sa nu mai fie bucatele de metal, toata afacerea 3800 lei! multumesc pentru ajutor colegilor care au stiut mai bine decat radacini motors Smile)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cat a costat galeria de admisie? E modelul cu clapete sau fara?

Bafta.
  • taloi2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
galeria a fost 1400 lei, prima data au cerut 1820... e modelul cu clapete, dar sunt prinse altfel fata de originalul de pe masina
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR