Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune alt EDU de proba.
Skip ads

  • bugysteff

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2009 y17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Problema cu relantiul instabil s-a rezolvat(intr-un tarziu...) cu schimbarea regulatorului de inalta presiune de pe pompa de inalte(regulator debit carburant) cu unul nou, pret..............768ron piesa si 20ron manopera.
  • dananadiutza

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Problema cu relantiul instabil s-a rezolvat(intr-un tarziu...) cu schimbarea regulatorului de inalta presiune de pe pompa de inalte(regulator debit carburant) cu unul nou................e vorba de spill valve?
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am un y17dt. Relantiul la rece perfect cum se incalzeste motorul are un sunet mai sacadat ca de obicei la fel ca si colegul de mai sus cand aprind avariile se amplifica tremuratul acesta. De pornit porneste usor, schimbat distributia, filtru aer toate le-am facut pt aceasta cauza. Parca ar opune ceva rezistenta la turatie. In mers merge perfect nu se aprinde becul de erori. Chiar nu stiu ce are. Am curatat electrovalva egr la fel. Curatat senzor presiune gaze, la fel. Curatat egr, la fel. Ma streseaza. N- am verificat si curatat electrovalva turbo. Multumesc! Ps ,, curatat "injectie, daca pot sa- i spun asa, cu solutie liqui moli
Skip ads

  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu complectare. Poate sa fie din pompa de vacuum. Am schimbat-o pe cea originala pt ca avea o ureche rupta , mecanicii nostri, si nu mai etansa. Am pus una sh si am cam stranso de a iesit ,, apa " din cele trei suruburi ca imi mancase sufletul cu pierderile de ulei. Am cautat peste tot garnitura de etansare si nu am gasit numic nici acum nu stiu ce vine intre pompa si alternator am pus silicon asta ca o paranteza. Singura chestie era ca se invartea rotorul cam greu la mana dar am mizat pe forta motorului si poatd isi da drumul singur. Nu stiu daca am facut bine dar o sa dau cureaua pt accesorii jos sa verific turatia fara alternator.
  • cocolimo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune hp3 denso. z17dtj/r.se poate inlocui cu imv Ford transit Valve (I.M.V.)
FORD 1514885
6C1Q9358AB
original FORD(idem .denso)pret.400/500 ron.fata 800ron pe opel.PIESA IDEM PE MULTE MARCI AUTO....(EX:mazda,toyota,ford,john d,opel...etc)
  • dobritzi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2009 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare !

Aceeasi problema si aici . Opel Corsa C 1.7 DTI Y17DTL . Mai jos pun un filmulet cu comportamentul masinii .




Am citit anumite sfaturi mai sus si in paginile precedente .

Sa fie oare Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune ?

Multumesc anticipat .
  • alexutuu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut am o mare problema cu opelul meu astra h Z19DT an 2006 lam achizitionat acuma 7 luni totul a mers struna pana sa colmatat filtru de particule am anulat filtru doar fizic fara resoftare acum urmeaza sa resoftez ecu dar problema mare este alta de ceva vreme cand o pornesc la rece merge bine pana se incalzeste si trebuie sa opresc la un semafor cand incepe.... acul la turometru sa stea aproape de 900 si se zguduie motorul+masina zici ca e cu suspensii de alea americane si scoate un sunet infundat pe toba + ca miroase trebuie masca de oxigen .mentionez am facut test op-com si urmatoarea eroare o am :P0234 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negativã
(5A) - Nu e prezent Daca sa mai confruntat cineva cu problema asta ajutatima si pe mine .Cu stima
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Verifica traseul turbo, electrovalva, pierde presiune pe undeva! Cu relanti-ul nu stiu, am mai patit si eu sa stea ridicat fara un motiv anume, la fel si mirosul, dar nu am idee ce e, doar ca ''ása face toate sefu''
  • maryusarici

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu probleme cu turatia oscileaza la cald si smunceste putin in 2200 turati si se aude si un zgomot cand motorul e cald http://www.youtube.com/watc...cEKTN39Y&hd=1
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@maryusarici mai ia pe cineva cu tine sa calce pedala de ambreiaj. se mai aude zgomotul?
Daca nu se mai aude.....simptome de volanta pe duca.

PS Motorul poate fi Z17DTL nu Y
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:
ROBERTby2000 a scris:daca nu depaseste +/-200 de rotatii....eu zic sa stai linistit.
daca vezi ca face nazuri....atunci eu cred ca trebuie sa dai o curatare de egr.....nu am citit mai sus daca s-a spus.
Robert si toti colegii ce au intampinat problema asta,nu scap de fluctuatiile acestea la relati nici mort...am zis ca e de la cureaua de transmisie,am dat jos cureaua tot fluctueaza..nu este,am scos debitmetru,tot fluctueaza,am curatat EGR-ul..verificat supapa vacumatica,furtunase vacuum,tot face... pe turometru e aproape isesizabil...nu stiu ce sa mai verific???problema e ca face numai cand sa incalzit motorul,cat e rece nu fluctueaza...daca folosesc aerul conditionat,sau mai multi consumatori odata flutueaza foarte putin,daca e foarte cald afara si motorul a depasit 90 de grade fluctuatia dispare usor,usor...sunetul se aude ca un rontait sau un motan care toarce din 2 in 2 secunde...ce sa mai verific ca ma disperat?
Dupa atita vreme de cand ma VAIT cu fluctuatiile care nu mai dispar,acum pot sa spun ca am scapat de ele.Am remapat(resoftat)motorul in luna aprilie,de la 75 cp la 98 cp .Deci ....era vorba de harta motorului,motor care acum imi merge mult mai bine dar,parca o idee mai zgomotos(poate mi se pare)
Skip ads

  • maryusarici

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Si a mea e remapata dar tot fluctueaza turometru si se aude si un zgomot la relanti un fel de vuiet si apropo colegului care mia zis de volanta tot se aude indiferent daca e calcat ambreajul sau nu. Singura eroare care o am e p0500 si acu mai nou cand plec de pe loc se simte in pedala de abreaj ca o lovitura doar dupa ca merg vro 20 30 metri. Mentionez ca la temperatura de -5 +15 grade masina pornea la sfert mergea 5 secunde se intrerupea putin si se oprea dupa care pornea forte greu la a 3 cheie iar pe urma mergea fara probleme chiar daca o opream pana a doua zi. Acum o luna iam pus un aditiv in motorina problema cu opritu sa rezolvat nu se mai opreste dar a ramas restu cu fluctuatia si zgomotul care a apaut o datacu problema asta daca a mai intalnit cineva aceasta problema sa am dea si mie un sfat. Cam asa se aude
http://m.youtube.com/watch?...amp;v=6xlcEKTN39Y
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@maryusarici zgomotul asta de fantoma era explicat prin cateva posturi.

Vezi aici https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • maryusarici

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ms Catastefan. Dar la mine se aude alfel si eu am alt cod motor majoritatea vb de z1.7dtj Iar al meu e z1.7dtl multi dau vina pe regulatoru de presiune de pe pompa de inalte dar nimeni nu e sigur . Nu e nici un coleg care sa fi avut problema asta:(?
  • buzoianu.radu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut
am un opel insignia 2010 -2.0 - 160 cp
si am o problema cu relantiul. Imi fluctueaza la rece , fluctuatiile nu sunt mari dar vizibile .
am verificat injectoarele , unul a fost curatat si schimbat diuza .
am schimbat si regulatorul de presiune .

care ar mai putea fi cauza ?

multumesc
  • neomirceac

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,

Vreau sa scriu si eu aici, in cadrul acestui topic, ca problemele legate de ralantiul instabil sunt din cauza regulatorului de presiune. Ieri am schimbat acest regulator iar toate problemele legate de fluctuatii la ralanti au disparut. Motorul toarce rotund indiferent de temperatura si de sarcina. Piesa a fost ~800 RON iar schimbare acesteia a durat cam 10 minute. Acum sa vedem cat tine Very Happy

Vreau sa mai mentionez o alta problema pe care am descoperit-o dupa un drum mai lung cu noul regulator:
- La demararea autovehiculului (in conditii decente, nu demaraj agresiv), imediat dupa ce se ridica complet piciorul de pe ambreiaj se simte o ezitare din partea motorului, care dispare imediat cu cresterea in viteza a vehiculului;
- La schimbare treptei 2 si mers intr-un mod linistit la o turatie ~2000 rpm se simt iarasi niste smucituri mai pronuntate cand se ridica usor piciorul de pe acceleratie.
- Cu inaintarea in treptele de viteza superioare nu se mai simt respectivele smucituri, totul merge normal.

Pana la schimbarea regulatorului, am pus aceste ezitari/smucituri pe seama regulatorului de presiune, dar vad ca acestea au persistat.

Mentionez ca EGR-ul si MAP-ul le-am curatat (personal cu WD40 si mult efort) acum ceva timp (prin iunie-iulie).

PS: Turbina am urmarit-o personal cu OP-COM-ul si am observat ca are un raspuns prompt la comanda de la ECU (imediat ce primeste comanda de la ECU, aceasta ofera presiunea necesara).

Erori stocate: 0.
Motorizare: A17DTJ
Km: ~179.000km

Daca ma poate ajuta cineva cu sfat legat de aceste probleme as fi recunoscator.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
aici se discuta despre Y17DT, tot ce ai zis tu nu are nici o valoare pentru topicul asta, pentru ca ai cu totul alt motor.
  • glontz

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Y17 dt
Fructuatie relanti NUMAI cand am consumatorii porniti. Bateria ok ,la alternator schimbat acum 4 ani puntea diode.
ce altceva ar putea fi? Releu carbuni?
multumesc si astept o parere.
  • 61pry

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut, colegii . cine imi poate spune unde este regulatorul asta de debit carburant ,regulator presiune ce l-ati schimbat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR