TAZ778
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut dragi colegi, am si eu un opel vectra C, motor 1,9 tdi 102cp si am o problema, dupa ce o fortez incepe relantiul sa oscileze, consumul creste cu 5% si incepe sa tremure. Daca o opresc si o pornesc totul este ok pana cand o fortez iar. Daca ma poate ajuta cineva i as fi profund recunoscator, cineva mi a spus ca ar putea fi EGR, multumesc
TAZ778
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2015
- Mesaj Privat
- alexeevich
- *
- 13 mesaje
- din 29 Dec 2012
- Astra 2010 A17DTJ
- Bucuresti
alexeevich
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
neomirceac a scris:Buna ziua tuturor,
Vreau sa scriu si eu aici, in cadrul acestui topic, ca problemele legate de ralantiul instabil sunt din cauza regulatorului de presiune. Ieri am schimbat acest regulator iar toate problemele legate de fluctuatii la ralanti au disparut. Motorul toarce rotund indiferent de temperatura si de sarcina. Piesa a fost ~800 RON iar schimbare acesteia a durat cam 10 minute. Acum sa vedem cat tine
Vreau sa mai mentionez o alta problema pe care am descoperit-o dupa un drum mai lung cu noul regulator:
- La demararea autovehiculului (in conditii decente, nu demaraj agresiv), imediat dupa ce se ridica complet piciorul de pe ambreiaj se simte o ezitare din partea motorului, care dispare imediat cu cresterea in viteza a vehiculului;
- La schimbare treptei 2 si mers intr-un mod linistit la o turatie ~2000 rpm se simt iarasi niste smucituri mai pronuntate cand se ridica usor piciorul de pe acceleratie.
- Cu inaintarea in treptele de viteza superioare nu se mai simt respectivele smucituri, totul merge normal.
Pana la schimbarea regulatorului, am pus aceste ezitari/smucituri pe seama regulatorului de presiune, dar vad ca acestea au persistat.
Mentionez ca EGR-ul si MAP-ul le-am curatat (personal cu WD40 si mult efort) acum ceva timp (prin iunie-iulie).
PS: Turbina am urmarit-o personal cu OP-COM-ul si am observat ca are un raspuns prompt la comanda de la ECU (imediat ce primeste comanda de la ECU, aceasta ofera presiunea necesara).
Erori stocate: 0.
Motorizare: A17DTJ
Km: ~179.000km
Daca ma poate ajuta cineva cu sfat legat de aceste probleme as fi recunoscator.
Vreau sa scriu si eu aici, in cadrul acestui topic, ca problemele legate de ralantiul instabil sunt din cauza regulatorului de presiune. Ieri am schimbat acest regulator iar toate problemele legate de fluctuatii la ralanti au disparut. Motorul toarce rotund indiferent de temperatura si de sarcina. Piesa a fost ~800 RON iar schimbare acesteia a durat cam 10 minute. Acum sa vedem cat tine
Vreau sa mai mentionez o alta problema pe care am descoperit-o dupa un drum mai lung cu noul regulator:
- La demararea autovehiculului (in conditii decente, nu demaraj agresiv), imediat dupa ce se ridica complet piciorul de pe ambreiaj se simte o ezitare din partea motorului, care dispare imediat cu cresterea in viteza a vehiculului;
- La schimbare treptei 2 si mers intr-un mod linistit la o turatie ~2000 rpm se simt iarasi niste smucituri mai pronuntate cand se ridica usor piciorul de pe acceleratie.
- Cu inaintarea in treptele de viteza superioare nu se mai simt respectivele smucituri, totul merge normal.
Pana la schimbarea regulatorului, am pus aceste ezitari/smucituri pe seama regulatorului de presiune, dar vad ca acestea au persistat.
Mentionez ca EGR-ul si MAP-ul le-am curatat (personal cu WD40 si mult efort) acum ceva timp (prin iunie-iulie).
PS: Turbina am urmarit-o personal cu OP-COM-ul si am observat ca are un raspuns prompt la comanda de la ECU (imediat ce primeste comanda de la ECU, aceasta ofera presiunea necesara).
Erori stocate: 0.
Motorizare: A17DTJ
Km: ~179.000km
Daca ma poate ajuta cineva cu sfat legat de aceste probleme as fi recunoscator.
Salut,
Ai depistat cauza acestori ezitari/zmucituri ale motorului?
Am si eu tot un A17DTJ care se comporta asemanator dupa ce am schimbat regulatorul de pe pompa cu unul luat de pe net NOU (aparanet). Mai nou mie mi se opreste motorul la ralanti si l-am pus pe cel vechi inapoi dar tot cu oscilatii...
MS!
dandandan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2016
- Mesaj Privat
salut prieteni...am si eu o insignia cu 160 de cai si am aceste probleme la relanti...la rece fluctuatiile sunt mai puternice dar si motorul mai zgmotos, la cald are fluctuatii mai mici dar sesizabile....am fost la service reprezentanta opel mi s a facut resoftwaresi nimic...apoi au dat vina pe injectoare le am verificat pe banc si nu au probleme injectoarele....am plecat suparat de la aceasta reprezentanta si am ajuns la un alt meserias care mi a zis ca este volanta pe duca!...Sincer sa fiu nu stiu ce sa fac....sa schimb regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune sau sa trec direct la volanta?
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
dandandan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2016
- Mesaj Privat
dandandan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
dandandan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2016
- Mesaj Privat
dandandan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
dandandan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2016
- Mesaj Privat
dandandan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- claudiu_ss
- **
- 74 mesaje
- din 13 Nov 2010
- Astra 2007 1.9dt
- Alba
claudiu_ss
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2007 1.9dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2010
- Mesaj Privat