Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • marcelbundea

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
pentru cei care raman fara servodidectie din cand in cand si se aprinde becul cu bateria in bord, problema vine de la
alternator (am patito si eu ), trebuie schimbate releul si puntea de diode si totul revine la normal



y17dt
Skip ads

  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Volan foarte greu de manevrat. Am fost la tester si au spus ca trebuie sa schimb acumulatorul,ca nu exisista scurgeri.ca pompa functioneaza normal iar caseta de directie e buna.Am schimbat acumulatorul dar volanul merge la fel de greu.Releu de incarcare in alternator schimbat,nu original,dar nou,incarca 13,8,iar masinuta cu cheie dupa prima pornire ramane aprinsa aproximativ 1 minut.Defectula a aparut instantaneu pe timp cald.Ce ar trebui sa fac pentru remedierea defectului?Am verificat uleiuldin borcan si era la nivel si curat.Motor Y20DTI din 2003,pompa servoelectrica.Va rog sa imi raspundeti aici sau la crucin@clicknet.ro sau la crucinioanteofil@yahoo.com.Multumesc.
  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mai incearca un test. In majoritatea cazurilor are legatura cu alternatorul.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cine ti'a zis sa schimbi releul? Pune'l sa mai dea odata jos alternatorul si sa schimbe si puntea de diode. Pt. martori aprinsi se pune masina pe tester si se interpreteaza erorile.
Skip ads

  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Prima data am fost la electrician auto si a constatat ca incarcarea cadea uneori.De aceea a spus ca trebuie sa schimb releul de incarcare.Nici un rezultat.Apoi am fost la tester la Opel Ecomax-Cluj Napoca.Au spus ca testerul indica schimbarea acumulatorului.Am facut asta dar fara rezultat.Am mers din nou la electrician auto sa masoare incarcarea la noul acumulator si era 13,8 si el a spus ca trebuie sa fie 14 ca sa functioneze pompa.Acum am programare pt o noua testare in 23.02.2009,deci maine.O cunostinta imi sugera s solicit masurarea presiunii realizate de pompa sevo si schimbarea puntii de diode asa cum am primit un raspuns aici pe forum.Oare cat costa o punte de diode originala?Multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi.
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ok
releul de incarcare am inteles.
Dar puntea de diode si carbunii?
daca tensiunea iti oscileaza cu motorul p[ornit intra 13,8 si 12 ai o dioda arsa deci verifica si puntea redresoare.
In general cind se schimba la alterrnator se schimba releul de incarcare cu punte redresoare si carbuni si se pune totul nou.Se mai curata cu un smirglu fin si rotorul alternatorului zona unde calca carbunii
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am comandat acum punte de diode si o sa o pun in alternator.Sunt curios sa vad daca asta a fost cauza.Este interesant ca uneori volanul se manevreaza normal,foarte usor,dar asta pentru un timp scurt,mai mult nu merge decat merge.Oare o fi din cauza unei diode defecte?Nu am stiut ca trebuie curatat rotorul,dar o sa fac si asta si apoi o sa anunt rezultatul.Multumesc.
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am mers cu puntea de diode si cu alternatorul in mana la electrician care a masurat incarcarea pe banc si a spus ca diodele sunt ok si ca sunt mai bune decat ce am cumparat,in consecinta a refuzat sa monteze puntea noua.Cu ocazia demontarii alternatorului am verificat din nou uleiul din rezervorul pompei servo cat si contactele pompei si nu am observat nimic anormal.Am pus la loc alternatorul si nici un rezultat.Volanul merge la fel de greu si masinuta cu cheie ramane aprinsa 1 min dupa prima pornire.Ajutor!Ce ar trebui sa fac?
Skip ads

  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cineva spunea ca e defect senzorulde pe pompa servo.Exista asa ceva pe pompa servo la Opel Zafira?Altcineva de la o reprezentanta Opel spunea ca nu exista.Acum sunt in ceata.Care o fi adevarul in privinta asta?
  • chiorbeq

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ai facut o diagnoza a modulului de servodirectie?
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca prin modul de servodirectie se intelege pompa servo,atunci da,a fost verificata la tester si cei de la Opel au spus ca e buna,functioneaza.Dar acest modul mai are si alte componente?
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ieri,26 februarie am fost din nou la constatare la Opel West-Oradea si au indicat ca si cauza a lipsei servo insuficienta incarcare:12,98.Am reparat alternatorul la o firma autorizata in aceeasi zi si dupa reparatie scotea la incarcare peste 14,2.cu toate astea tot nu am servo.M-am intors in aceeasi zi la Opel West si au spus ca sa vin intr-o zi si sa dea jos alternatorul sa verifice daca releul de incarcare este compatibil cu performantele masinii(expresia le apartine) si dac asta e ok atunci sa mearga pe circuitul electric sa vada daca e intrerupt undeva.Uneori am servo pt cateva secunde.Daca ma poate ajuta cineva,il rog sa o faca.
Skip ads

  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Inca nu am putut rezolva problema.Astept sugestii in continuare.
  • ROSCA DANIEL

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2005

  • Mesaj Privat
cred ca problema este pompa de servo directie si eu am avut aceeasi treaba cand functiona cand nu functiona ,incearca o cestie da capacul de plastic de la compartimentul motor jos ,cand pompa nu fct.si loveste cu o coada de ciocan pompa si vezi daca isi da drumul ,dar motorul sa fie pornit.bafta
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am dat jos capacul de plastic de la compartimentul motor,am pornit motorul si am lovit pompa servo de multe ori cu ciocanul.Fara rezultat.Acelasi volan teapan.Lipsa servo in continuare.Ma dispera.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Incearca un telefon lui Trami (de pe forum)
www.trami.eu
e la Targoviste insa (dar daca ai batut drumul pina la Oradea si degeaba poate n-o strica o incercare- sint f. multi useri care si-au remediat la el problemele)
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Domnul de la Trami cu care am vorbit spune ca pompa servo nu se poate reconditiona,se schimba numai.Pret aprox 600 euro,si nici nu au.O alta solutie nu exista oare,eventual o pompa mai ieftina sau o solutie pentru remedierea defectului?
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Defect inca nerezolvat.Astept o sugestie.
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Azi am fost la cineva care e dotat cu aparatura necesara unei diagnosticari complete si dupa atente verificari a indicat cauza absentei servo:cablajul care merge de la pompa servo pana la priza din compartimentul motor are 3 fire,unul e masa,altul e firul pentru diagnoza si altul de culoare alb-albastru transmite semnal catre pompa servo.Acest fir de semnal de turatie nu sesizeaza ca merge motorul si de aceea nu am servo.Concluzia este ca este intrerupt undeva intre priza si pompa servo unde este capsat.Azi am auzit ca pompa functioneaza dar numai in urma semnalului indus din alta sursa decat a masinii.trebuie deci verificat acest fir unde este intrerupt si remediat.Daca e defectul chiar la intrarea in pompa e posibil sa nu poata fi reparat din cauza capsarii existente.Voi reveni cu rezultatul dupa aceasta verificare.Astept sugestii in continuare.
  • Crucin Teofil

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Defect remediat.Servo functioneaza acum.Cauza:firul transmitator de semnal catre pompa servo,oxidat.S-a curatat,s-a cositorit si acum e ok.A trebuit dat scutul si roata stanga(cum privesti masina in fata)jos pt a avea acces la capatul firului.Reparatie executata la reprezentanta Opel West din Oradea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR