Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Mihai_Sighisoara

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
De ceva timp am observat ca in timpul mersului, 1700 rpm pana pe la 2000 rpm, masina se comporta de parca ar avea jiglerul infundat.....
Am fost in service la una din reprezentantele Opel, au facut o diacnoza si au decis sa ii reinstaleze soft-ul. Problema nu a disparut.
Aveti vre-o idee ce ar putea fi?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca cei de la reprezentanta nu ti-au rezolvat problema,dupa efectuarea diagnozei,lasa de inteles ca sunt putin cam "praf"...,despre cine este vorba,macar sa stim sa evitam,pe viitor...
Cauze pot fi multe,incepand de la EGR,electrovalva turbo,injectoare,cabluri,etc...
Nu pot sa inteleg cum,dupa o diagnoza "profesionala",nu au reusit sa identifice cauza acestei probleme... Confused
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Adica ai platit o diagnoza si o interventie pe soft si ai plecat cu masina la fel cum te-ai dus? Sad

Dar la diagnoza ce a iesit? nimic? ...si au hotarat sa reinstaleze softul ca poate poate?
  • deleted-7816

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si eu patesc la fel, nu tot timpul, cand e rece motorul...la diagnoza nu a dat nici un cod de eroare. Motor A20DTH, 160CP
Skip ads

  • Mihai_Sighisoara

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Da.... am platit toate cele si am plecat cu masina exat la fel....
nu apare nici un fel de cod de eroare la diacnoza, aici e problema. Iar decizia cu re-soft-ul a fost a sefului de service care a zis ca poate sa fie o eroare..... Sincer imi e teama ca o sa "dea coltul" intr-un moment nepotrivit.
Ati putea sa imi recomandati un alt service?!
  • Mihai_Sighisoara

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Daca cei de la reprezentanta nu ti-au rezolvat problema,dupa efectuarea diagnozei,lasa de inteles ca sunt putin cam "praf"...,despre cine este vorba,macar sa stim sa evitam,pe viitor...
Cauze pot fi multe,incepand de la EGR,electrovalva turbo,injectoare,cabluri,etc...
Nu pot sa inteleg cum,dupa o diagnoza "profesionala",nu au reusit sa identifice cauza acestei probleme... Confused



Reprezentanta Opel Tg-Mures
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Stai linistit ca asa o sa-ti spuna in toate service-urile , incepand cu toate din Bucuresti si aici ma refer strict la reprezentante opel toti o-r sa spuna ca softul este bun si ca masina este perfect functionala ! Eu am facut un update de soft acum 1 luna de zile si de cand am facut acel update de soft masina dimineata la rece parca zici ca merge in 3 pistoane , pana se incalzeste motorul tot asa are tendinta de a da in nas si multe altele . Iar aici ma refer la motorul a20dth cutie automata care din partea lor softul este foarte bun pentru masina dar masina mea merge de zici ca e dacie !
Poti sa le explici ca la prosti ca softul nu are cum sa fie bun atata timp cat masina nu functioneaza perfect si aici fac o mica paranteza care i-am explicat-o si mai marelui sef de service Radacini Bvd Timisoara si anume " e ca si cum ai baga windows 8 pe un calculator 4.8.6. Windowsul este perfect din punct de vedere tehnic dar daca calculatorul nu se intelege cu el nu are cum sa functioneze perfect si nu are cum sa dea nici o eroare atata timp cat windowsul nu are nici o problema !
Evitati update-urile de soft ca sunt niste porcarii care oricum cei din service habar nu au ce imbunatatiri aduce asupra masinii !
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Spire, noi avem aceeasi treaba. Daca ii dai de cap, da-mi si mie un semn, tot la Ferdinand am fost si eu. La mine a ramas cand revine frigul sa o verifice, au zis ca poate e un senzor de temperatura defect si din cauza aluia sa faca amestecul prost. O sa postez si eu daca se rezolva si cum.

Totusi cred ca @Mihai_Sighisoara are alta problema pt ca la el se manifesta intre 1700 si 2000 rpm. La mine face doar la ralanti si pana ajunge acul la 75 de grade. Alta reprezentanta poate e mai rasarita. Oricum, spun sincer, am avut Renault inainte si o groaza de probleme cu masina aia, dar m-am putut baza mereu pe service, au stiut ce are, iar cand nu au stiut, au perseverat pana s-au prins (chiar 6 luni!). La Opel, masina e mult mai buna, dar service-urile mult mai slabe.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Si eu,dimineata la pornire am observat ca motorul tinde sa se "balbaie" putin si foarte curios este faptul ca turatia imediat dupa pornire scade la 850 rot/min,insa dupa cateva accelerari totul revine la normal.
Acelasi lucru il banuiesc si eu,adica senzorul de temperatura...,urmatoarea cauza ar putea fi de la filtrul de motorina,intrucat acest fenomen s-a accentuat dupa venirea din concediu,unde am alimentat la diferite statii din Bulgaria si Grecia...
Ramane sa verific filtrul apoi mai vedem...
  • deleted-7816

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@gyzmo: azi fac schimbul de filtre. Iti zic daca se schimba ceva dupa. Eu am bagat motorina de Petrom in ultima vreme....
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cea mai 'jegoasa' motorina.........nu ca Rompetrol sau OMV ar fi mult mai stralucite, dar se simte diferenta. Scuze de off topic, desi sunt mari sanse ca masina sa mearga prost din cauza motorinei.........
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Probabil sa mearga prost din cauza motorinei, foarte putin probabil din cauza filtrului. Cat de imbacsit sa fie incat pompa sa nu faca presiunea necesara in rampa. In plus nu si-ar reveni dupa accelerari sau cresterea temperaturii.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sunt patit...,la una din masinile din semnatura aveam aceeasi problema,dupa inlocuirea filtrului de motorina problemele au disparut,imi pare rau ca nu am facut poze la filtrul inlocuit,ramai socat la ce gasesti in el(motorina achizitionata numai din statii cu "renume",insa in ziua de azi acest lucru nu mai conteaza absolut deloc,atat timp cat operatorii din statii sunt niste.... Cenzurat ).
Am sa-l inlocuiesc in cel mai scurt timp...
  • deleted-7816

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am facut ieri schimbul, azi cu motorul rece nu a mai dat semne de mers sacadat.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ma mira ca in ultimii 8 ani si mai mult de 200 de mii de km cu diesel n-am gasit niciodata mizerie multa in filtru astfel incat sa motorul sa mearga prost.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Problema nu este mizeria, apa din motorina ne da de furca...
  • Mihai_Sighisoara

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am gasit un mecanic care spune ca are idee de unde ar putea aparea problema mea si explicatia data de el pe baza experientelor , cu insignii, avute pana acum:
Pe galeria de admisie a aerului sunt niste clapete, care nu de multe ori se rup. Astea sunt aspirate de turbina si duc la modificarea geometriei acesteia....
Interventia se anunta una costisitoare (3000-4000 de lei) dupa spusele mecanicului, asa ca o sa o aman deocamdata,
Aveti pareti despre asta?!
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Nu are legatura cu clapetele din admisie, eu le am date jos si tot mai patesc cateodata cand e rece motorul sa sacadeze pe la 1500-1700 rpm.
Dar sanse sa se rupa si sa ajunga in turbina sunt, o spun din proprie experienta si daca mai cauti pe forum o sa vezi ca nu sunt singurul, chiar zilele trecute a pus un coleg poze cu clapetele gasite in turbina...bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR