Ai uitat parola?


  • welcometolv

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
Am o intrebare pentru altu utilizatori care au Vectra C 1.9 diesel automata. Cat va consuma masina in oras si in afara orasului?
Mie in afara imi merge cu 6-7 l/100 km, dar in oras nu scade sub 12.5-13 l/100 km ceea ce mi se pare foarte mult pt un motor diesel fie el si cu cutie automata.
deci, la voi care este consumul?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,050
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
motorizarea asta pe cutie manuala cred ca se duce la 10 lejer in bucuresti...
pe automata cred ca e oarecum normal consumul asta...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
6-7% mediu pe manuala, 6-8% mediu pe automata.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,285
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!

Vara in Bucuresti 8.5. Am acelasi motor ca tine, doar ca am cutie manuala.
  • welcometolv

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
da, mi se pare foarte mare diferenta intre 6/7 in afara orasului si 12-13 in oras.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
DPFul cum e?
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1,9DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
A mea este manuala dar am reusit sa ma apropii de valorile din carte astfel:
- schimbat termostat,
- curatare egr (nu era prea murdar) ,
- curatare senzor de boost, era foarte murdar si nu l-am adus la lumina total (o sa trebuiasca o noua curatare).
Cel mai mult a scazut consumul dupa ce am schimbat termostatul (normal) si mai ales dupa ce am curatat senzorul de boost.
De la un consum instantaneu de 1,1 l/h inainte de curatarea senzorului de boost am ajuns la 0,8 l/h dupa curatare.
Valori fara ac si alti consumatori.
Incearca, este usor si exista un tutorial pe youtube.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,251
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
sa va spun si eu:

1.9 cdti, 88 kw cu soft, 155 de cai de la 120.

consum la relanti 1.0-1.1 fara aer pornit, consum 9 in oras. schimbat termostat, curatat clapeta, curatat egr, curatat senzor de boost, nicio modificare.

dupa o patanie destul de costisitoare (distributie rupta, bagat benzina in loc de motorina), am reconditionat injectoarele (practic, sunt noi s-au schimbat in ele diuze, bile, bobine,tot) -> surpriza: consum relanti 0.5 fara aer, consum oras 7.1-7.2 consum urban in regim de autostrada 4.9-5.0 %

dar cutie manuala.deci, cine are consum peste 0.5-0.6 la vectra diesele 1.9 (Vorbesc de motorul z19DT, nu DTH), sa isi verifice injectoarele. probabil aceeasi poveste si la DTH + tija swirl verificata. in teorie si chiar probata in realitate, o masina cu o cutie automata trebuie sa consume cu 1 L peste cea manuala, deci daca un DTH in mintile lui face 8.5 in oras, ar trebui sa ai 9.5-10
  • welcometolv

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspunsuri. egr-ul si clapeta de acceleratie le-am curatat de cand am cumparat-o acum vreo 7 luni. dar consumul tot nu a scazut. termostatul cat ar costa, caci nu am idee?
seara buna!
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pai termostatul il schimbi daca nu functioneaza. Daca functioneaza cum trebuie si il schimbi nu o sa fie nici o diferenta. Daca termostatul este blocat pe deschis motorul nu ajunge la temperatura optima, de aici un consum mai ridicat.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Consumul depinde foarte mult de stilul de condus. La mine 6,5 mediu, 9,5 oras 5 exterior sub 120km*h, motor z19dth remapat, DPF off EGR off. La relanti cu motorul cald 0,6. Am facut si cateva curse exterioare <nebune< genul sa depasesc tot si sa nu ma depaseasca nimeni( p.s. nu recomand asa ceva!), cand am ambalat o la maxxxim, iar consumul nu a sarit de 7%.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ieri am demontat si curatat senzorul MAP de pe galeria de admisie, aflat in stanga electrovalvei EGR. Era foarte murdar, incarcat cu funingine si ulei. Am mai gasit un senzor situat in stanga primului injector, in apropiere de tija care masoara nivelul uleiului de motor. Acest senzor se demonteaza la fel ca primul, iar in interior era uscat si depusa doar o pulbere fina. Stie cineva cum se numeste acest senzor si ce rol are?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa ce am curatat cei doi senzori , am observat ca motorul functioneaza mai lin, iar consumul la relanti a scazut de la 0,6 la 0,5. Probabil va scadea si consumul mediu...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,050
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu la relanti cu motorul cald am 0.4-0.5 instant.
Insa comsumul de oras as masinii dim decembrie pana acum (fara sa ies 1 km din oras) este 9.5 mediu.
Mers la ore de varf si drumuri scurte (5 km).
Conduc oarecum energic.
Galatiul e un mic santier pe traseul meu.
Probabil daca as merge mai mult ar scadea.
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
La un z19dt manuala combi la relanti nu depaseste 0.5-0.6 % si resetat si mers numai in oras (Iasi) nu creste de 8.2 si schimbat intre 2500-3000 si tras de ea, in afara cam 7 imi ia dar trag de ea...curat tot:). Curatat egr,clapeta si schimbat garnitura la clapeta, toti senzorii de pe la motor( o zi plina, dar meritata) si filtru particule regenerat cu diagnoza delphi. Am un vecin prin cartier cu automata si a zis ca in oras mai mult de 9 nu ii ia si merge si el la fel ca mine. Afara a zis ca e cam tot pe la 7.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
alexrosu0589 - mi se pare mult 7 consumul afara din oras al vecinului tau, oricat de sportiv ar merge cu automata! Probabil ca are termostatul defect ori altceva!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,050
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
depinde si cum mergi extraurban
daca merge cu peste 150 e absolut normal poate chiar bun
daca merge moderat (adica 80-100 si depasiri unde e nevoie) atunci e maricel.
da, daca ar merge doar pe autostrada cu pilotul automat si 130 cred ca pentru orice tip de automata ar fi maricel...

plus ca mai sunt de luat in calcul si alte probleme...
de exemplu
egr + clapeta de acceleratie daca sunt curate
termostatul (cum ziceai)
starea injectoarelor si a pompei de inalte dar si a turbinei.
calitatea motorinei (care in romania e foarte slaba, lucru confirmat de mai multa lume)
starea filtrelor (de aer si motorina) - aici sa stii ca eu am observat imbunatatire (scadere) a consumului cand am schimbat filtrul de aer si am pus mann...
etanseitatea admisiei (daca pierzi presiune pe undeva e logic sa consume mai mult)
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ca regula cutia automata mai papa 1 litru in plus fata de cea manuala. Am facut E85 Focsani - Buzau (60km) in 30 min cu automata mea. Consum 6,0! Crede-ma ca am fortat-o la maxxxim, cat mi au permis conditiile de trafic, tocmai pentru a vedea ce poate!
Confirm cele afirmate de tine privitor la probleme consum marit. Imi place sa cred ca le-am eliminat pe toate, mai putin calitatea proasta a motorinei.
  • Emy84

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am luat un Vectra C. Facelift 1.9 CDTI ,150 CP ,automata din 2005. Aveam consum de 12 l in oras, Am schimbat toata admisia la ea, EGR-ul , o sonda de temperatura , RPM-ul, termostatul si furtunul de recirculare gaze. Consum de 0.3 - 0.4 l cand stau pe loc, in oras 6,7 l maxim 7 l la condus normal si in afara 5,5 l. Din pacate am avut consumul asta doar o luna de zile Sad(, Acum mi-a crescut consumul la 14 l in oras si intrerupe motorul pana se incalzeste, dar nu-mi da nici o eroare ,i-am facut 5 teste deja la 5 serviceuri diferite, Nu stiu ce s-a mai schimb la ea, nimeni nu gaseste nici o problema Sad(((
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Injectoarele....

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata